tink Geplaatst: 6 juni 2015 Delen Geplaatst: 6 juni 2015 Mooie foto trouwens van koos relaxed in zijn huisje!!! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 13 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 juni 2015 De PVC buis (tunnel) is vervangen voor een kattentunnel, gekocht bij de Action gisteren.De buis was nu wat te krap voor Koos en hij deed er niets meer mee.Nu dus een kattentunnel met een doorsnede van 24 centimeter.Koos gaat nu vrolijk heen en weer. image url 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 15 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2015 Vandaag Koos eens een blaadje witlof gegeven.En lekker dat hij het vindt........not.Hij haalt de neus ervoor op en laat het liggen..... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Henri_ Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 Wat een leuke verhaaltjes! En mooie foto's! :-D De groeten aan Koos! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoezie Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 Koos, opsturen! Krijg jij worteltjes, want dat lust ons verwend meissie niet... 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ricksem Geplaatst: 15 juni 2015 Delen Geplaatst: 15 juni 2015 laat het maar gewoon liggen wedde dat het zo weg is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 16 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2015 @Ricksem.Jij hebt de weddenschap verloren.Het witlofblad ligt nog in onaangeroerde staat in de ren.Koos moet het niet. imagehost Maar hij is wel een schatje hoor. photo uploader image post Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ricksem Geplaatst: 16 juni 2015 Delen Geplaatst: 16 juni 2015 Jammer hier bij mij is dat wel, laat ik het liggen dan in het de volgende dag wel weg haha maar dat is maar 1 konijn die het opeet kick de ram marley doet dat ook niet haha Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 16 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 juni 2015 Tja, het blijven konijnen met ieders hun eigen smaak.Ik lees zoveel dat konijnen helemaal verzot zijn op witlof maar Koos moet dat echt niet.Wat hij wel heel lekker vindt zijn wilgen blaadjes.Met de takken doet hij niet zoveel meer mee.En wortel gaat er ook in als koek.Maar dat krijgt hij niet zo vaak. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ricksem Geplaatst: 17 juni 2015 Delen Geplaatst: 17 juni 2015 zo heb ik dat met de rollis party zijn van die gekleurde rondjes met luzerne erin. verschillende kleuren en marley eet de bruine niet op, alleen de gekleurde rood groen of geel Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Levtrix Geplaatst: 17 juni 2015 Delen Geplaatst: 17 juni 2015 Koos is wel erg leuk zeg! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 19 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2015 Kojak 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 19 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 juni 2015 image hosting site image hosting free image sharing 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
belleke Geplaatst: 19 juni 2015 Delen Geplaatst: 19 juni 2015 http://www.google.nl/#q=kojak&imgrc=PsVjaSgabkEa9M%253A%3Bundefined%3Bhttps%253A%252F%252Fupload.wikimedia.org%252Fwikipedia%252Fen%252F4%252F44%252FKojaktelly.jpg%3Bhttps%253A%252F%252Fen.wikipedia.org%252Fwiki%252FFile%253AKojaktelly.jpg%3B277%3B350Hahaha prachtige foto's weer. Maar ik denk dat vele van hier niet weten wie kojak is.Knuffels Belleke 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 27 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 juni 2015 Relaxt in de ren. upload pics photo hosting 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 29 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 29 juni 2015 photo uploader picture host 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 2 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 2 juli 2015 Heet, dat is het vandaag.Op het moment van schrijven is het in de schaduw momenteel bijna 36 graden en we zitten nog niet op het warmst van de dag.Ik heb maatregelen getroffen door extra witte lakens te spannen en die nat te sproeien.Tevens ligt in de buurt van Koos een fles bevroren water.Koos heeft ervoor gekozen om zich terug te trekken in zijn schuilhuisje.Hij eet wilgenblaadjes en takjes en wortel.Vooralsnog gaat het aardig goed. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
SnuffieLove Geplaatst: 3 juli 2015 Delen Geplaatst: 3 juli 2015 WOW wat een mooi verblijf en Koos is echt een schatje 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 5 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2015 picture upload 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bammyflurry Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Ha, ha, selfie!! 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
evadonatella Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Die konijnenneusjes... Ik smelt er altijd bij weg. Het is zo lief en schattig 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bun-1 Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Ik wil een topic openen en hierin vermelden hoe het Koos vergaat.Dit wil ik steeds bij gaan houden en telkens een stukje daarover schrijven eventueel met fotootjes erbij.Ik heb het onder Off-Topic geplaatst omdat ik niet echt een forum kon vinden waaronder ik het kon plaatsen.Koos zijn ren gaat nog definitief aangepast worden.Dus er komen zeker veranderingen voor Koos en zijn leefgebied.'s Avonds als het donker begint te worden wordt de toegang tot de buiten ren gesperd zodat Koos alleen in zijn hok kan verblijven.Dit is momenteel de situatie. picture upload sites Ik wil een grotere ren gaan maken van 1 meter hoog en dan met stevig gaas een overkapping maken die ik scharnierend weg kan klappen.Tevens wil ik voor Koos misschien wel een voedster erbij zodat ze dan samen kunnen zijn en Koos niet meer alleen zit.Maar dan zal Koos eerst gecastreerd moeten worden. Op maandag 2 maart heb ik op marktplaats een hok gekocht en hierheen getransporteerd.Koos heb ik op 3 maart gekocht, ook op marktplaats hier bij ons in de buurt.Dus hij hoefde niet te lang in de auto in een afgesloten mandje (geleend van de buurvrouw) te zitten.Koos was 20 weken oud toen ik hem kocht.Koos zat samen met 3 broertjes in een te klein hok.Dus wat dat betreft is Koos er al een heel stuk op vooruit gegaan.Koos is een (naar mijn mening) een gezond en vrolijk konijn.Hij eet en drinkt goed.Plast en keutelt goed.Hij maakt sprongetjes en is absoluut niet bang.Wel wat schrikkerig maar dat zijn bijna alle konijnen wel denk ik.Koos laat zich makkelijk aaien.De eerste weken 1 aai en was hij alweer weg.Nu kan ik hem al langer aaien en vind hij dat best prettig.Gisteren toen het zo'n zwaar weer was zat hij de gehele dag in zijn hok.Kwam alleen maar even buiten als ik bij hem kwam.Vandaag huppelt hij weer vrolijker door zijn hok en ren.Telkens als ik de hoek om kom begin ik te praten zodat hij mijn stem hoort en niet schrikt als ik plotseling voor zijn neus sta.Koos is nog niet geënt maar dat gaat half april gebeuren.Dan zijn er hier in de buurt entingsdagen voor konijnen.Tot zover het eerste epistel.Opmerkingen, suggesties en ideeën zijn zeer welkom. misschien is het een idee om het konyn ook binnenshuis los te laten lopen,dan kan ie lekker rondrennen,ja toch. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Baltobud8 Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 @Bun-1 Nee, dat moet je niet doen. Plotselinge temperatuursverschillen zijn slecht voor konijnen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
evadonatella Geplaatst: 5 juli 2015 Delen Geplaatst: 5 juli 2015 Die ren is nu trouwens toch prima? Mooi afgewerkt en voldoende ruimte! Kan menig mens en konijn jaloers op zijn hoor haha 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 8 juli 2015 Auteur Delen Geplaatst: 8 juli 2015 Koos krijgt door zijn blauw/grijze haren bruine vlekjes.Hier te zien, rechts boven zijn neusje. photo hosting Bijzonder kiekje van Koos. image host 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten