Ga naar inhoud

Fotodagboek van Koos

Koosje
 Delen

Aanbevolen berichten

Castratie lijkt mij ook zeker verstandig voor Koos. En wellicht ziet je vrouw het over een tijd dan wat meer zitten om een vriendinnetje er bij te nemen. Dan is de stap ook al wat minder groot als hij toch al gecastreerd is.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag even dit hele topuc gelezen. Wat een mooi verblijf zeg en wat een leuk konijn is koos!!! Ik heb leuke ideeen opgedaan voor mijn lieve konijn lassie... zij blijft voorlopig ook alleen, omdat mijn man geen tweede konijn wil... hihi. Maar lassie maakt gelukkig ook een goede, gelukkige indruk. En ga zeker even aan de gang met nog wat speeltjes voor haar!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou wel werken. Gewoon een beetje romantisch zijn :) Net zo lang romantisch blijven tot ze geen argwaan meer heeft, en dan heel romantisch aangeven dat je niet zonder haar kan, en dat dat eigenlijk best zielig is voor Koos. Dat Koos niemand heeft waar hij niet zonder kan. Ik denk dat dat bij veel vrouwen wel werkt.

Koos is zo leuk :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou wel werken. Gewoon een beetje romantisch zijn :)Net zo lang romantisch blijven tot ze geen argwaan meer heeft, en dan heel romantisch aangeven dat je niet zonder haar kan, en dat dat eigenlijk best zielig is voor Koos. Dat Koos niemand heeft waar hij niet zonder kan. Ik denk dat dat bij veel vrouwen wel werkt.

Koos is zo leuk :D

Oef, ik denk dat er dan een héle lange tijd overheen gaat.

Maar we gaan het zien. :)

Even inventariseren:

Bos bloemen, flesje wijn, kaarsen, wat te knabbelen.

Oké, ik ga boodschappen doen. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Foto's plaatsen lukt mij nog steeds niet, maar ik denk dat koos en lassie leuk setje zou zijn... hihi. Maar ik hou lassie liever zelf. Is zo'n lief en mooi konijntje! Ik blijf op manlief inpraten.... hihi.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heet, dat was het vanmiddag.

In de auto gaf die maar liefs 34 graden aan.

Vanmiddag met een gieter een paar stenen natgemaakt en er vormde zich een plasje water.

Koos ging daar eventjes met zijn pootjes in staan en even later schudde hij zijn voorpoot uit en ik zag de waterdruppeltjes rond vliegen waarna hij zich weer terugtrok in zijn (vakantie)huisje.

Vanavond was hij weer wat actiever.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .