Snoezie Geplaatst: 24 mei 2015 Delen Geplaatst: 24 mei 2015 Wat een schatje! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 25 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2015 Ik was zonet bij Koos en hij ging weer rondjes rennen om mij heen.Ditmaal hoorde ik daarbij allemaal zachte zoem-brom geluidjes.Is dat een goed teken? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 25 mei 2015 Delen Geplaatst: 25 mei 2015 Dat is teken dat hij een rammetje is en zin heeft om je benen te dekken ja. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 25 mei 2015 Delen Geplaatst: 25 mei 2015 Dat komt door zijn hormonen. Hij wil je dekken...niet perse slecht, maar ik zou er zelf niet heel blij mee zijn. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 25 mei 2015 Delen Geplaatst: 25 mei 2015 Misschien goed om erbij te vermelden dat dat gedrag niet van voorbijgaande aard is tenzij hij gecastreerd wordt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 25 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2015 Dan toch maar Koos laten castreren.Dat is dan de eerste stap.De tweede stap wordt dan om hem te koppelen aan een maatje.Toch maar weer hier in huis overleg plegen..... 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoezie Geplaatst: 25 mei 2015 Delen Geplaatst: 25 mei 2015 Oh! Dan kan je misschien ééntje halen bij opvan Joy! (Raf!!) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 25 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 mei 2015 Hoe raar kun je gaan liggen? image upload with preview Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 25 mei 2015 Delen Geplaatst: 25 mei 2015 Lekker ding die Koos! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hangoortje Geplaatst: 25 mei 2015 Delen Geplaatst: 25 mei 2015 Mooie ren! En leuk dat je zelf alles hebt gemaakt en dat deelt! Ik vind Koos echt een knapperd! Laat de foto's maar blijven komen, heel leuk om naar te kijken! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 25 mei 2015 Delen Geplaatst: 25 mei 2015 Castratie lijkt mij ook zeker verstandig voor Koos. En wellicht ziet je vrouw het over een tijd dan wat meer zitten om een vriendinnetje er bij te nemen. Dan is de stap ook al wat minder groot als hij toch al gecastreerd is. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 26 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 26 mei 2015 Een paar zandbakkiekjes. adult picture hosting free image upload free image upload 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
reusje1985 Geplaatst: 27 mei 2015 Delen Geplaatst: 27 mei 2015 Wat een leuk konijn is Koos 6 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 27 mei 2015 Delen Geplaatst: 27 mei 2015 met die tactiek moet het goedkomen 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 27 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 mei 2015 Ja ja, wat moet ik hier nou aan toevoegen.Eerlijk gezegd ben ik niet zo'n romanticus.Die tijd hebben we gehad.Ik zal ze eerst eens gaan verwennen met een grote bos bloemen.En dan komt de argwaan natuurlijk. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 27 mei 2015 Delen Geplaatst: 27 mei 2015 Haha, tja je valt natuurlijk wel gauw door de mand Maar goed, baat het niet dan schaadt het niet... Welke vrouw slaat er nu een grote bos bloemen af? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tink Geplaatst: 27 mei 2015 Delen Geplaatst: 27 mei 2015 Vandaag even dit hele topuc gelezen. Wat een mooi verblijf zeg en wat een leuk konijn is koos!!! Ik heb leuke ideeen opgedaan voor mijn lieve konijn lassie... zij blijft voorlopig ook alleen, omdat mijn man geen tweede konijn wil... hihi. Maar lassie maakt gelukkig ook een goede, gelukkige indruk. En ga zeker even aan de gang met nog wat speeltjes voor haar! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 28 mei 2015 Delen Geplaatst: 28 mei 2015 Ik zeg: Lassie en Koos samen! Van die eenlingen, dat kan toch niet?! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris-Marie Geplaatst: 28 mei 2015 Delen Geplaatst: 28 mei 2015 Het zou wel werken. Gewoon een beetje romantisch zijn Net zo lang romantisch blijven tot ze geen argwaan meer heeft, en dan heel romantisch aangeven dat je niet zonder haar kan, en dat dat eigenlijk best zielig is voor Koos. Dat Koos niemand heeft waar hij niet zonder kan. Ik denk dat dat bij veel vrouwen wel werkt. Koos is zo leuk Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2015 Het zou wel werken. Gewoon een beetje romantisch zijn Net zo lang romantisch blijven tot ze geen argwaan meer heeft, en dan heel romantisch aangeven dat je niet zonder haar kan, en dat dat eigenlijk best zielig is voor Koos. Dat Koos niemand heeft waar hij niet zonder kan. Ik denk dat dat bij veel vrouwen wel werkt. Koos is zo leuk Oef, ik denk dat er dan een héle lange tijd overheen gaat. Maar we gaan het zien. Even inventariseren: Bos bloemen, flesje wijn, kaarsen, wat te knabbelen. Oké, ik ga boodschappen doen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tink Geplaatst: 28 mei 2015 Delen Geplaatst: 28 mei 2015 Foto's plaatsen lukt mij nog steeds niet, maar ik denk dat koos en lassie leuk setje zou zijn... hihi. Maar ik hou lassie liever zelf. Is zo'n lief en mooi konijntje! Ik blijf op manlief inpraten.... hihi. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 28 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 28 mei 2015 Een foto plaatsen doe je zo.Lees onderstaande link en dan de onderste post.Zo doe ik dat, http://www.bunnybunch.nl/forums/topic/77281-een-foto-plaatsen-op-het-forum/#entry1940567 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 5 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2015 Vandaag een parasol opgezet voor Koos.Hij houd zich met het warme weer mooi rustig. Teruggetrokken in zijn huisje. screenshot software 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 5 juni 2015 Auteur Delen Geplaatst: 5 juni 2015 Heet, dat was het vanmiddag.In de auto gaf die maar liefs 34 graden aan.Vanmiddag met een gieter een paar stenen natgemaakt en er vormde zich een plasje water.Koos ging daar eventjes met zijn pootjes in staan en even later schudde hij zijn voorpoot uit en ik zag de waterdruppeltjes rond vliegen waarna hij zich weer terugtrok in zijn (vakantie)huisje.Vanavond was hij weer wat actiever. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tink Geplaatst: 6 juni 2015 Delen Geplaatst: 6 juni 2015 Herkenbaar idd. Lassie hield zich ook erg rustig. Ondanks de parasol had ze geen zin in rennen, spelen. In de avond weer lekker actief gelukkig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten