Iris-Marie Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Doni ook, een echte zonaanbidder ze voelt heel warm aan maar weigert in de schaduw te gaan liggen. Bagel wil juist niet in de zon, haha. Koos ziet eruit alsof hij zich prima vermaakt met dat lekkere weer! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 11 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Het valt mij vanmiddag en vanavond op dat Koos zijn andere oor nu ook vaker laat hangen.Zou dit door de warmte komen? upload image online Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 11 mei 2015 Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Geen idee, dat heb ik iig nog nooit gehoord. Hij wordt ook gewoon ouder natuurlijk. (Gelukkig ) hoe oud is hij nu? mooi beestje hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 11 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 mei 2015 Hij is 30 weken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 12 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Wat is dit nou weer? screen capture windows image hosting over 10mb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris-Marie Geplaatst: 12 mei 2015 Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Wat leuk! Zelf gemaakt? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 12 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Yep.Was als grapje bedoelt voor op het scooterforum.Daar loopt een Topic; "Ik ben Koos" en daar zaten wat lieden te zeuren om een scooter voor Koos.Vandaag maar even in elkaar geknutseld. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris-Marie Geplaatst: 12 mei 2015 Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Haha, je zou eens een grotere versie kunnen maken, met zo'n systeempje waardoor de scooter naar voren rolt als je hem eerst naar achter trekt (die ook vaak op speelgoedautootjes zitten). Ik zie Koos al rijden, hahaha! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 12 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Maar dan moeten er wel zijwieltjes aan anders valt hij om. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris-Marie Geplaatst: 12 mei 2015 Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Of een zijspan! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 12 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Ik erop en Koos in het bakje ernaast.Wel een allebei helm op.Safety First. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 12 mei 2015 Delen Geplaatst: 12 mei 2015 Koos, motormuis... Ik bedoel motorkonijn 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 13 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 mei 2015 Ik was net bij Koos.Hij zat onder zijn hok.Eventjes aanhalen en hij maakte weer een bunnyflop.Ik kriebelde hem over zijn snuitje en hij beet me zachtjes in mijn vinger. Even later zat hij rechtop, begon te graven op de stenen en daarna begon hij zich te poetsen. imagen upload pic 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 14 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2015 De laatste keer dat ik Koos opgepakt en goed van onder bekeken heb is geweest op 16 april.(enting)Net weer Koos opgepakt en bekeken.(Koos vond het niet fijn)Hij ziet er vanonder heel netjes schoon uit en zijn nagels zijn keurig op lengte.Hij onderhoud zich heel goed en wast zich veel.Hij heeft nu bijna continu 2 hangende oren. click image upload Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 14 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 mei 2015 Vanavond na het eten gingen mijn zoon en zijn vriendin naar Koos.Hij in de ren en zij buiten bij het geopende poortje.Ze gingen met Koos "stoeien" met een dennenappel.Heen en weer rollen en Koos vond dat wel leuk blijkbaar want hij kwam tussen beide in.Koos "pakte" de dennenappel wel 5 keer op en gooide deze over de drempel uit de ren.Mijn dochter ging later ook naar Koos en met de dennenappel aan de gang maar Koos had er niet zo veel zin meer in. gif upload free upload host image online 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 15 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2015 Vandaag na een goede dag de zandbak weer teruggeplaatst.Koos was zichtbaar blij en ging er gelijk op liggen. upload pics image hosting 20mb 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
ricksem Geplaatst: 15 mei 2015 Delen Geplaatst: 15 mei 2015 liefffff Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 18 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2015 Het schuilhuisje heb ik anders geplaatst in de ren,Deze staat nu met de dichte kanten in het weer en verder in de hoek geplaatst maar wel zo dat Koos er rondom heen kan lopen en rennen.Het valt mij op dat Koos nu veel vaker in het huisje zit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoezie Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 Om even iets oud naar boven te halen, maak je maar geen zorgen over de Konijnenpartij. Snoezie heeft al gestemd.Hier haar biljet: 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 18 mei 2015 Delen Geplaatst: 18 mei 2015 Oei, dat is dan toch een ongeldig stembiljet! Ze zal toch een keuze moeten maken Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 18 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 mei 2015 Het is wel zo Snoezie dat je maar 1 rondje rood mag kleuren anders telt je stem niet meer mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Snoezie Geplaatst: 19 mei 2015 Delen Geplaatst: 19 mei 2015 In België kan je ofwel het bovenste bolletje kleuren, dan stem je op de partij, maar als je alle namen kleurt, wat hier mag, levert dat meer stemmen op Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 19 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 mei 2015 Oké, dan gaan we het doen op de Belgische manier. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 24 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2015 Vanmorgen wou ik het deurtje van de ren opendoen en Koos stond met zijn voorpootjes tegen het gaas van het deurtje aan.Voorzichtig deed ik het deurtje open en Koos bleef met zijn achterpootjes zitten terwijl zijn voorpootjes tegen het gaas aan bleef.Hij werd langer en langer. Sinds ik het huisje verzet heb zit Koos er veel vaker in. print screen Bijna met gesloten oogjes image hosting more than 5mb Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 24 mei 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 mei 2015 Mijn dochter vroeg aan mij, mag Koos dille?Even Googlen en natuurlijk kwam ik weer terecht op BunnyBunch. Koos een klein stukje gegeven van het moestuintje van AH en het ging erin als koek. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten