Anjo Geplaatst: 10 april 2015 Delen Geplaatst: 10 april 2015 Koos is echt een knappe kerel! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2015 Voor mensen die ook zoiets willen maken hier nog wat tips.Een winkelhaak is wel heel erg handig.Ik heb 'm niet gebruikt omdat ik hem niet nodig had.Een goede bouwtekening op schaal maken is een must.Ik heb zelf voor de ren schaal 1:10 gebruikt.Zorg ervoor dat je een beetje rechte en niet getordeerde latten uitzoekt.De latten voor de ren heb ik bij de bouwmarkt op maat laten zagen d.m.v een afkortzaag.Zo zijn dan de uiteinden altijd haaks en recht.Is veel fijner met klussen.Het huisje, hooibakje en toilethoekje heb ik op het oog gemaakt.Vroeger 24 jaar in de bouw gewerkt als metselaar dus heb ik er een redelijk oog voor.Succes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunbun beauty Geplaatst: 11 april 2015 Delen Geplaatst: 11 april 2015 De ren is echt heel mooi geworden, ziet er heel gezellig uit zo. leuke foto's ook van koos in de zandbak, hij is zo'n droppie! 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 11 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 11 april 2015 Gisterenmiddag kwam mijn buurvrouw terug van het boodschappen doen en heb ik haar de ren laten zien.Koos huppelde in de ren rond en zocht even later zijn zandbakje op.Hier bovenop ging hij languit op zijn zij liggen en sloot zijn ogen.Helemaal tevreden en lekker in de zon een tukje doen.Omdat ik aan de praat was met mijn buurvrouw kon ik niet zo gauw een fototoestel pakken.Wel jammer want het was zo'n mooi gezicht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 11 april 2015 Delen Geplaatst: 11 april 2015 Oh god, dat stemhokje! Te komisch. Geweldig man.En Koos is ook al zo een droppie. Vind dit echt een leuk topic om te volgen. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2015 Ik heb vanavond een spiegeltje in een hoekje geplaatst bij Koos in de ren.Hij zat er al nieuwsgierig in te kijken. Morgen een afspraak maken bij de DA voor zijn eerste enting.Ik hoop dat Koos meewerkt.Hij is nu 26 weken oud. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 13 april 2015 Delen Geplaatst: 13 april 2015 Spiegeltje, spiegeltje aan de wand...Heeft hij ook al een brievenbus voor post van konijnenmeisjes? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 13 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 13 april 2015 Dan maak ik de brievenbus buiten aan de ren.Zodat ik als eerste kan lezen welke knappe konijnendame een date wil met Koos.Wel graag een fotootje erbij bij de post die hij krijgt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 13 april 2015 Delen Geplaatst: 13 april 2015 Volgens mij staan er hordes dames te popelen en Koos zelf ook maar dan zou ik Koos nog even iets in laten leveren bij de dierenarts Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2015 Koos was vanmorgen aan het donderjagen.Ik gauw de videocamera gepakt en bij hem in de ren. >https://www.youtube.com/watch?v=fTLiqEV8AoU&feature=youtu.be Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
belleke Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 Wat leuk zeg. Ik denk dat Koos een vriendinnetje zoekt om mee te donderjagen.Knuffels Belleke 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 14 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 14 april 2015 De bovenkant van de ren iets aangepast.Deze staat nu ook op pootjes zodat het na de regen beter op kan drogen door de wind en eerder droog wordt i.v.m. houtrot. screen shot pc Nog een paar foto's van Koos.Hierop kun je zien dat Koos niet altijd zijn BD keutels opeet.adult image sharing upload a picture hosting images Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
MichelleloveElmo Geplaatst: 14 april 2015 Delen Geplaatst: 14 april 2015 Grinnik, word er een beetje duizelig van, maar wel leuk:D Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 15 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 15 april 2015 Vanmorgen Koos zijn hok schoon gemaakt.Daarna hem even geborsteld.Hij bleef bij mij een poosje vrijwillig heel stil bij mij zitten.Hij vond het wel prettig blijkbaar.Op een gegeven moment vond hij het wel genoeg en, dit heb ik nog niet gezien van hem, ging hij achter een balletje aan voortduwend met zijn snuitje.Echt wel een grappig gezicht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2015 Koos is vandaag nagekeken en geënt door de DA.Koos weegt nu 1,3 kilo en zal naar waarschijnlijkheid rond de 2 kilo gaan wegen volgens de DA.Tevens zijn zijn gebit, ogen en huid nagekeken, in de oren gekeken, naar zijn hartje en longen beluisterd.Volgens de DA is Koos een gezond konijn.Als laatste kreeg hij zijn enting.Koos werkte heel goed mee en bleef vrij rustig tijdens de behandeling.We hebben het over de voeding gehad en dat was volgens de DA perfect wat Koos nu krijgt.Koos is nu een half jaar oud.Tevens kreeg ik een gezondheidsboekje mee waar alle entingen en DA bezoeken in komen te staan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 19 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2015 Afgelopen nacht komt mijn zoon thuis met zijn auto ziet hij bij ons huis een steenmarter zitten.Het is maar goed dat Koos een ren heeft met stevig gaas eromheen en er bovenop.Wist je dat steenmarters wel een halve meter groot kunnen worden? Vanavond liet ik Koos even buiten de ren lopen.Hij ging gelijk naar het veldje waar aardbeienplantjes staan.Daar moest hij even aan snuffelen en proeven.Ik hield toen mijn hand voor zijn snuit en hij draaide zich om en huppelde weer terug naar het deurtje van de ren.Even een hand tegen zijn achterste aan en hij sprong weer de ren in.Ik vond het wel een komisch gezicht. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 22 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 22 april 2015 Nog maar een paar fotootjes van Koos. uploading images how do i print screen post a picture free upload pictures Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 23 april 2015 Delen Geplaatst: 23 april 2015 Heeft Koos het goed naar zijn zin? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 23 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 23 april 2015 Volgens mij wel.Hij springt, komt naar mij toe als ik 'm roep, als ik in de ren ben rent hij om mij heen.Hij knaagt aan wilgentakken.Hij eet goed, drinkt goed, plast en keutelt goed.Hij graaft in de zandbak, vaak ligt hij met zijn ogen dicht in de zandbak.Vandaag een wc rolletje gevuld met hooi.Deze heeft hij helemaal leeggemaakt zelfs zonder het rolletje te beschadigen.Dus maar weer opnieuw gevuld.Volgens mij vermaakt hij zich wel. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 25 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 25 april 2015 Koos vind het wel een leuk spelletje om wc rolletjes gevuld met hooi leeg te peuteren.In een mum van tijd heeft hij weer een rolletje leeg om het rolletje zelf bijna in onbeschadigde staat te laten.Ik heb aan Koos niet gemerkt dat hij gestrest is geweest of hinder heeft ondervonden van de inenting die hij vorige week heeft gehad.Zijn eetlust is en blijft goed.Telkens als ik in de ren kom of ben komt hij naar mij toe.Gaat dan vaak rondjes rennen of komt gezellig bij mij zitten om eventjes geaaid te worden. print screen windows 7 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 26 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2015 Vanmorgen toen ik Koos brokjes en hooi wou geven merkte ik dat het deurtje van de ren wel heel erg klemde.Na de vele regen van gisteren en de afgelopen nacht was het hout wat uitgezet blijkbaar.Tja wat doe je dan op zondag morgen?Je pakt de zaagmachine, doet het gaasdeurtje van Koos zijn hok dicht zodat hij eventjes niet in de ren kan komen, wipt het deurtje eruit, haalt hem langs de zaagmachine heen, monteert de boel weer af en Koos kan weer in de ren komen.(Het zaagwerk geschiedde achter het huis een meter of 6 van Koos vandaan die gestationeerd is aan de andere kant van de uitbouw.)Kijk ik in zijn hok heeft meneer uit frustratie het mandje met hooi op de kop in de wc gekieperd.Dat doet tie anders nóóiiiittttt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris-Marie Geplaatst: 26 april 2015 Delen Geplaatst: 26 april 2015 Ik vind Koos zo leuk! En leuk om te lezen dat je zo'n handige klusser bent, ik klus zelf ook heel wat af en je brengt me op behoorlijk wat ideeën 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 26 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 26 april 2015 Jouw idee Iris-Marie van de wipwap is ook erg leuk.Ik denk dat ik ook zoiets ga maken maar dan iets minder hoog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris-Marie Geplaatst: 26 april 2015 Delen Geplaatst: 26 april 2015 Ja, hij viel een beetje hoog uit, haha! Niet helemaal goed opgemeten ben ik bang. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 28 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 28 april 2015 Zonet liep ik langs de ren om de krant uit de brievenbus te halen.Koos zat in zijn hok zag ik.Toen ik terug kwam was meneer in de ren gekomen en natuurlijk moet dan de bovenkant opengeklapt worden en ging ik zelf de ren in.Koos begon weer rondjes te rennen om mij heen.Toen hij naar een paar minuten uitgeraasd was knielde ik met mijn handen steunend op de grond.Koos kwam bij mij en met zijn voorpootjes "sprong" hij op mijn handen en bleef zo even zitten.Dit is de eerste keer dat hij dit doet.Vond het wel grappig. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten