Lienappelsien Geplaatst: 8 april 2015 Delen Geplaatst: 8 april 2015 Jaaa leuk hoor! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
belleke Geplaatst: 8 april 2015 Delen Geplaatst: 8 april 2015 Erg mooi hoor.leuk dat je dit allemaal zelf maakte.Knuffels Belleke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lonja Geplaatst: 8 april 2015 Delen Geplaatst: 8 april 2015 Mooi geworden! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NaOomkuuHh Geplaatst: 8 april 2015 Delen Geplaatst: 8 april 2015 Mooi!Kun je er eigenlijk nog makkelijk zelf in??Koos zal er iig heel blij mee zijn! Hopelijk in de toekomst toch nog een vriendinnetje ooit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 8 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 8 april 2015 Mooi!Kun je er eigenlijk nog makkelijk zelf in??Koos zal er iig heel blij mee zijn!Het bovenpaneel aan de kant van het hok is 1,01 meter breed en die kan ik omklappen op het smalle deel.Het deurtje is 60 centimeter breed dus ik kan er makkelijk in.Ik zal morgen even een foto maken van het deel als die opgeklapt is.Koos rent en springt door de ren.Het waterflesje buiten heeft hij nog niet gevonden en als hij wil drinken gaat hij het hok in op zijn vertrouwde plek.Laat hem maar lekker heen en weer lopen, is goed voor hem. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2015 Hier zie je de ren als het grote paneel omgeklapt is.Van het hok kan natuurlijk de bovenkant ook open gezet worden.Als Koos aan het eten is uit het hooibakje buiten lijkt het net alsof hij in een stemhokje staat. Ik zal daar ook een fotootje van maken.. upload imagem Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2015 imagehosting free picture upload Koos heeft gestemd op de konijnenpartij. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunbun beauty Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Leuk gedaan zeg, koos mag wel blij zijn met zo'n handige baas. Erg leuke foto's ook van koos bij de hooiruif. Ik vroeg me alleen af, word dat toiletje niet helemaal vies en nat als het regent? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2015 Ik wil nog een stukje overkappen daar ter plaatse.Ik weet alleen nog niet hoe.Even brainstormen nog. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Anjo Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Misschien plexiglas op maat maken en over het gaas bevestigen zodat het mee opgeklapt kan worden? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunbun beauty Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Misschien een dichte kattenbak? Daar zitten wel wat luchtgaten in maar daar komt al een stuk minder door heen. Of misschien een houten toilethuisje waar het toiletje in past? Dan regent het ook niet in van de zijkanten enzo. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris-Marie Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Ik zou voor plexiglas of een kattenbak gaan, hout is denk ik lastig schoon te houden als ze er een bende van maken. Of van die meubelpanelen, die zijn ook makkelijk schoon te maken (ik weet alleen niet hoe lang die het uithouden met de regen?). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 wat een geweldig zicht, Koos in het stemhokje. Het lijkt echt zo. Ik moest er hard om lachen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris-Marie Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 O dat werd er bedoeld met de konijnenpartij! Ik ben een beetje traag van begrip, blijkt maar weer. Het ziet er inderdaad precies zo uit, haha. Laat Koos het hooi erin liggen of trekt hij alles uit de stembus? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Ohhhh dan moet er een hertelling plaatsvinden!Maar wat als Koos dan de stembriefjes van de andere partijen opeet...? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Iris-Marie Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Dan wint de konijnenpartij! Koos ziet er zo onschuldig uit, niemand zou 'm verdenken. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2015 Koos eet vrij netjes het hooi uit het stemhokje.Natuurlijk ligt er zo links en rechts wel een wat maar dat mag de pret niet drukken.Als het beestje maar plezier heeft want daar gaat het natuurlijk om.De Konijnen Partij is misschien wel iets voor de toekomst. Ik ben nu bezig met het maken van een toilethuisje.Zo blijf je bezig hè en het houd me van de straat. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2015 Het toilet hoekje is bijna klaar.Nog een paar pootjes eronder en een latje om de bak op zijn plaats te houden en Koos kan toiletteren host images. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2015 De toiletunit is klaar.Omdat ik niet genoeg plaatmateriaal meer had heb ik gekozen voor betonplex plaatjes.6 mm en 15 mm dik. img upload image hosting no registration 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 9 april 2015 Delen Geplaatst: 9 april 2015 Jij gaat veel te snel joh om van de straat te blijven! Binnen een aantal dagen heb je een mooie ren gemaakt, inclusief allerlei zelfgemaakte accessoires. Je draait er echt je hand niet voor om hè. De meeste mensen doen hier weeeken over 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2015 Als ik iets in mijn kop heb zitten dan moet het ook gelijk klaar zijn.Het is de aard van het beestje zullen we maar zeggen. Koos had vanmorgen weer zijn dolle 5 minuten.Gisteren was ik bij hem in de ren en ging hij hard allemaal rondjes om mij mee heen rennen.Vanmorgen ook weer, de schat. En gisterenmorgen nog een foto gemaakt van Koos languit in de zandbak pal in de voorjaarszon. greenshot Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2015 ZoNu is het tijd om te inventariseren.De totale kosten waren € 236,22Om dit allemaal gerealiseerd te krijgen heb ik nodig gehad: Ten eerste een vel papier met potlood en meetlat om te tekenen. Voor de ren: 40 strekkende meter latten 4,5 x,3 centimeter,Constructielijm,36 lange schroeven,20 middellange schroeven,5,2 strekkende meter gaas van 1 meter hoog,4 scharnieren met daarbij 24 schroeven,1 schuifsluiting met daarbij 6 schroeven,10 pootjes met 10 schroefjes,(1,5 centimeter hoog) Voor de Dixi: Plaatmateriaal, (ik heb hiervoor betonplex plaatjes gebruikt, 6 en 15 mm dik)Constructielijm,Stukje panlat,12 schroeven. Voor het stemhokje: Underlayment plaatjes 18 millimeter dik,Stukje hardboard,4 latten 7 centimeter hoog,Rabbatdelen voor het dakje,Constructielijm,14 schroeven,4pootjes met 4 schroefjes. Voor het schuilhuisje: Hardboard plaatjes, (dubbel verlijmd weerskanten glad in de kleur wit)Underlayment plaatjesStukken panlat.Rabbatdelen, (dak)Stukje aluminium, 2x 2 centimeter, (nok van het dak)Constructielijm,22 schroeven,4 pootjes met 4 schroefjes. Voor het zandbakje: Plaatje dubbel verlijmd hardboard,4 latjes 7 centimeter hoog,8 schroeven schroeven. Dan heb ik nog een stuk PVC pijp gekocht Ø 15 centimeter. Benodigde gereedschap: Handzaag,Beitel,HamerIjzerzaag,Decoupeerzaag,Nijptang,Accuboormachine met boortjes en bitjes.Duimstok en potlood. Verder heb ik nog tuinbeits en een kwast gebruikt die ik hier nog in de werkkast had staan/liggen. Het heeft mij het nodige denkwerk gekost en vele uren. (bloed, zweet en tranen ) Zie hier het resultaat: photo uploading websites upload pic image upload no limit img hosting photo uploading 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2015 Oja, ik vergat nog te melden dat de toiletunit ook op 4 pootjes staat.Hiervoor heb ik 3 schroefjes, een slotboutje en 1 moertje nodig gehad.Koos vind het wel leuk blijkbaar.Vanmorgen binkies.Ik zag hem vanmiddag in het huisje liggen.Het tolletje wordt goed gebruikt alleen nu piest hij af en toe in de zandbak.De viespeuk. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 10 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 10 april 2015 Lekker genieten van het mooie weer. image upload 4 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 10 april 2015 Delen Geplaatst: 10 april 2015 Wat geweldig leuk allemaal! Die Dixie! Fantastisch En dat stemhokje... Jeetje, ik wou dat ik dat kon.. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten