Ainariel Geplaatst: 15 april 2015 Delen Geplaatst: 15 april 2015 Helaas ga ik afzeggen. Ik moet om mijn budget denken, beetje dure maanden achter de rug en helaas was het deze maand ook zo. Plus dat ik me nog steeds niet gezond genoeg voel om een dagje uit te gaan. Wel jammer, was graag meegegaan. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
belleke Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Oh ik sta ook nog op de lijst maar ik ka dan ook niet.Heb helaas een bruiloft dan.Knuffels Belleke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 16 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 16 april 2015 (aangepast) Jammer! Ik zal morgen iedereen die zich opgegeven heeft / op de misschien lijst staat een pb sturen met meer info. Update van het lijstje: Komen zeker:Hangoortje,Sanne1993Evee (+ partner)Deeskuh88 (+ partner)wipkeTwijfelen nog:elnienkjo,PiSaFloJo, 19 april 2015 aangepast door Evee aangepast Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Ik ga ook niet mee, het komt niet zo goed uit.Veel plezier jullie! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
femmeke Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Ik kan ook niet mee, er is iets tussen gekomen helaas. Wie wel gaan veel plezier! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hangoortje Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Jammer allemaal! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunbun beauty Geplaatst: 16 april 2015 Delen Geplaatst: 16 april 2015 Veel plezier gewenst aan de mensen die wel gaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 april 2015 De pb is verzonden naar de mensen uit dit lijstje:Hangoortje,Sanne1993Evee (+ partner)Deeskuh88 (+ partner)wipkeelnienkjo, Mocht je ook mee willen en geen pb gehad hebben, laat het dan even weten! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hangoortje Geplaatst: 19 april 2015 Delen Geplaatst: 19 april 2015 Hoi Evee, ik kijk nu op mijn telefoon en weet niet of dat uitmaakt, maar ik heb nog geen pb ontvangen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 19 april 2015 Delen Geplaatst: 19 april 2015 Ik miste je al op het lijstje! Zal kijken of ik het naar je doorgestuurd krijg 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2015 Als het goed is heeft Sanne hem nu naar jou gestuurd, hij had jou idd niet gepakt met versturen Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 20 april 2015 Delen Geplaatst: 20 april 2015 Daisy heeft hem gestuurd als het goed is Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 20 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 20 april 2015 Scheef gelezen denk ik haha, Daisy inderdaad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hangoortje Geplaatst: 20 april 2015 Delen Geplaatst: 20 april 2015 Ja, Daisy heeft het doorgestuurd! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hangoortje Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Hoi, ik zeg net nog tegen Daisy dat ik ook met de auto ga, maar heb net even gekeken en parkeerkosten zijn 5 euro. Misschien ook handig om hier rekening mee te houden voor iedereen die met de auto gaat. Voor mij is het nu namelijk goedkoper om met het ov te gaan omdat ik een kortingskaart heb voor de trein. Stuur even een pbtje als je het gezellig lijkt om samen te reizen! (weet niet waar iedereen vandaan komt, maar dat is denk ik niet verstandig om online te posten) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Mijn woonplaats staat bij mijn gegevens, dus ik heb er geen probleem mee om hier te melden waar ik ongeveer vandaan kom Ik ga ook met het ov ik kom vanuit Rotterdam en stap over in Utrecht. Als je ook vanuit het westen komt kunnen we vanaf Utrecht sowieso wel samenreizen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 21 april 2015 Delen Geplaatst: 21 april 2015 Wij komen met de auto vanaf Venlo.. En aangezien we met 2 zijn, weegt de korting van het ov niet op tegen de parkeerkosten Bovendien rijden we diesel, dus kost ons niet veel. We hebben plek voor 3 dus als we iemand ergens op het station op moeten pikken ofzo... Das mogelijk! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hangoortje Geplaatst: 22 april 2015 Delen Geplaatst: 22 april 2015 Ik reis vanuit het zuiden, dus dan kom ik je hooguit tegen bij de bus in Arnhem Sanne! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hangoortje Geplaatst: 22 april 2015 Delen Geplaatst: 22 april 2015 Ik heb er zin in! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 22 april 2015 Delen Geplaatst: 22 april 2015 Ik heb er ook zin in 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 22 april 2015 Delen Geplaatst: 22 april 2015 Ik ook! Mijn kaartjes zijn via de site van de actie van de Jumbo en de C1000 reeds besteld 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2015 Ook wij hebben er veel zin in en de kaartjes al klaar liggen! Ik zie er zo uit, zal morgen ook deze jas aan hebben. Ik heb wel mijn haar op een staart denk ik Ik ga straks even tussen de standspullen zoeken of ik nog konijnenoortjes heb haha, als dat zo is neem ik die mee als herkenningspunt. Zo niet moet ik even wat anders bedenken 3 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
belleke Geplaatst: 24 april 2015 Delen Geplaatst: 24 april 2015 Vind het zo jammer dat ik niet mee Het is wel beter voor mijn voet.Ik wens iedereen een hele fijne dag toe.Geniet ervan.Misschien komen er hier nog wel foto's. Knuffels Belleke 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 24 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 24 april 2015 Mocht iemand trouwens nog een webwinkel bestelling willen plaatsen kunnen wij die meenemen, mits het in de auto past Ik ga er niet mee in de dierentuin lopen dus dan is het na afloop op de parkeerplaats op te halen haha. Maar het scheelt natuurlijk wel de verzendkosten. Mocht je dat willen kun je de bestelling gewoon normaal in de webwinkel plaatsen en dan kiezen voor afhalen in de winkel. De bestelling dan wel vandaag plaatsen en bij opmerkingen zetten dat het voor de meeting is. De dierentuin voor ons ongeveer 2,5 uur rijden dus als je na 8 uur morgenochtend besteld kan het niet mee. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 24 april 2015 Delen Geplaatst: 24 april 2015 Veel plezier morgen allemaal.Maak er maar een mooie en gezellige dag van. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten