Ga naar inhoud

Dierentuin forummeeting 25 april

Evee
 Delen

Forummeeting Dierentuin 25 april  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Kom jij op zaterdag 25 april naar de forummeeting?

• Ja, ik kom alleen
    • Ja, ik wil wel graag mijn partner en / of kinderen meenemen
    • Misschien, ik weet het nog niet zeker
    • Nee, ik kan / wil niet naar de meeting komen

Aanbevolen berichten

Jammer! Ik zal morgen iedereen die zich opgegeven heeft / op de misschien lijst staat een pb sturen met meer info.

Update van het lijstje:

Komen zeker:

Hangoortje,
Sanne1993
Evee (+ partner)
Deeskuh88 (+ partner)

wipke

Twijfelen nog:

elnienkjo,
PiSaFloJo,

aangepast door Evee
aangepast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, ik zeg net nog tegen Daisy dat ik ook met de auto ga, maar heb net even gekeken en parkeerkosten zijn 5 euro. Misschien ook handig om hier rekening mee te houden voor iedereen die met de auto gaat. Voor mij is het nu namelijk goedkoper om met het ov te gaan omdat ik een kortingskaart heb voor de trein. Stuur even een pbtje als je het gezellig lijkt om samen te reizen! (weet niet waar iedereen vandaan komt, maar dat is denk ik niet verstandig om online te posten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn woonplaats staat bij mijn gegevens, dus ik heb er geen probleem mee om hier te melden waar ik ongeveer vandaan kom :P

Ik ga ook met het ov :) ik kom vanuit Rotterdam en stap over in Utrecht. Als je ook vanuit het westen komt kunnen we vanaf Utrecht sowieso wel samenreizen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij komen met de auto vanaf Venlo.. En aangezien we met 2 zijn, weegt de korting van het ov niet op tegen de parkeerkosten ;) Bovendien rijden we diesel, dus kost ons niet veel. We hebben plek voor 3 dus als we iemand ergens op het station op moeten pikken ofzo... Das mogelijk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook wij hebben er veel zin in en de kaartjes al klaar liggen!

Ik zie er zo uit, zal morgen ook deze jas aan hebben. Ik heb wel mijn haar op een staart denk ik ;)

2015-03-07-15.16.09.jpg

Ik ga straks even tussen de standspullen zoeken of ik nog konijnenoortjes heb haha, als dat zo is neem ik die mee als herkenningspunt. Zo niet moet ik even wat anders bedenken :D

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht iemand trouwens nog een webwinkel bestelling willen plaatsen kunnen wij die meenemen, mits het in de auto past ;)

Ik ga er niet mee in de dierentuin lopen dus dan is het na afloop op de parkeerplaats op te halen haha. Maar het scheelt natuurlijk wel de verzendkosten. Mocht je dat willen kun je de bestelling gewoon normaal in de webwinkel plaatsen en dan kiezen voor afhalen in de winkel. De bestelling dan wel vandaag plaatsen en bij opmerkingen zetten dat het voor de meeting is. De dierentuin voor ons ongeveer 2,5 uur rijden dus als je na 8 uur morgenochtend besteld kan het niet mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .