Sanne1993 Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Is een gezellig dagje dierentuin niet overtuigend genoeg om mee te gaan? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Het is altijd heel gezellig! Inmiddels heb ik heel wat mensen van dit forum ontmoet en ik vind het nog steeds leuk! In het begin kan het even onwennig zijn, en blijft het onderwerp meestal bij de konijnen, maar als je elkaar wat beter leert kennen zijn er genoeg andere dingen om over te kletsen, wat alleen maar leuk is 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 18 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Ik zou het erg leuk vinden om mee te gaan...Heeft iemand nog tips om je ouders over te halen dat het niet gevaarlijk is om mensen van het internet te ontmoeten en ook nog tips om ze over te halen dat een van de twee mee moet Mijn tip is neem ze mee naar de meeting, maar die had je zelf ook al bedacht. Ze hebben helemaal gelijk dat mensen van internet ontmoeten gevaarlijk kan zijn, maar in geval van een forummeeting is het echt een groep mensen die bij elkaar komt. Toch al een stuk veiliger dan alleen met één iemand afspreken. En je ouders mogen gewoon mee komen. Mocht het heel erg tegenvallen kun je dan altijd nog gewoon met je ouders de dierentuin in gaan ipv bij de meeting blijven. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PiSaFloJo Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Dat kan, m'n ouders vinden alleen dat we al te vaak naar dierentuinen zijn geweest Misschien kan ik m'n moeder overhalen om mee te komen, zij helpt mee met het verzorgen van de nijnen hier. Ohja, gaan er nog meer tieners zoals ik mee?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ainariel Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Ik ben 33, dus 2 tieners. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sanne1993 Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Ik ben 21, maar ik kan nog makkelijk voor een tiener door Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Deeskuh88 Geplaatst: 18 maart 2015 Delen Geplaatst: 18 maart 2015 Ik 26 en Nol 31, maar we willen ons nog wel zo gedragen hoor, als je wilt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
PiSaFloJo Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Nu kijken of mams mee wilt, het lijkt me echt super leuk om iedereen in het echt te zien En dat ik dan de jongste ben, dat moet er maar mee door Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Ik wil opzich nog steeds wel mee maar ik moet echt de tijd weten i.v.m. werk elders. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 19 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Ik wil opzich nog steeds wel mee maar ik moet echt de tijd weten i.v.m. werk elders. Ik vermoed dat het afspreken om 11 uur zal gaan worden. Dan heeft iedereen die met het OV / van verder komt ook gewoon de tijd er te komen zonder supervroeg uit bed te moeten en blijft er genoeg tijd over om het park te bezoeken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Laniboekje Geplaatst: 19 maart 2015 Delen Geplaatst: 19 maart 2015 Duidelijk, dan gaat dat het voor mij niet worden helaas. Ik geef training tot 12.30u in Nieuwegein. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
belleke Geplaatst: 20 maart 2015 Delen Geplaatst: 20 maart 2015 Oh helaas kan ik dus ook niet.Ik heb een uitnodiging voor een bruiloft en ja hoor die is 25 april.Het leek mij juist zo leuk.Knuffels Belleke Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hangoortje Geplaatst: 24 maart 2015 Delen Geplaatst: 24 maart 2015 Ik ga mee! Misschien kunnen we tegen die tijd even kijken qua carpoolen/samen reizen met ov? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 27 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 27 maart 2015 Zijn er van de twijfelaars nog mensen die mee willen gaan? Als ik het goed heb zijn dit nu de mensen die mee willen: Komen zeker:elnienkjo,femmeke,Hangoortje,Sanne1993Evee (+ partner)Deeskuh88 (+ partner)Twijfelen nog:belleke,Christaaa,Lienappelsien,PiSaFloJo,bunbun beauty Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Koosje Geplaatst: 27 maart 2015 Delen Geplaatst: 27 maart 2015 Even een reactie van mijn kant.Elkaar in het echt ontmoeten is vaak vele malen leuker dan elkaar alleen van het forum te kennen.Zelf ben ik ook lid van een scooterclub en we hebben dan veel meetings en rijden veel tourtochten.Ik vind dat altijd erg leuk om te doen.Kan het gevaarlijk zijn om mensen van het internet te ontmoeten?Alhoewel ik een man ben kan ik het mij voor ouders van (jonge) meiden goed voorstellen dat ze het eng vinden.Zelf kan ik deze dag niet dus van mij geen last. Wel wil ik jullie nu alvast een hele fijne dag wensen.Met hopelijk mooi weer want dan heb ik dat ook. Groetjes Eric Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bunbun beauty Geplaatst: 27 maart 2015 Delen Geplaatst: 27 maart 2015 Ik kan jammer genoeg toch niet komen :( Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
femmeke Geplaatst: 27 maart 2015 Delen Geplaatst: 27 maart 2015 Ik kan heel misschien niet komen... Lig er even aan aangezien we in april met een vriendengroep iets gaan doen maar dat is nog niet helemaal duidelijk welke dag dat gaat worden. Maar zodra ik daar meer over weet laat ik het weten Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Christaaa Geplaatst: 27 maart 2015 Delen Geplaatst: 27 maart 2015 Ik ga er vanuit dat het mij niet gaat lukken. Veel plezier allemaal. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hangoortje Geplaatst: 27 maart 2015 Delen Geplaatst: 27 maart 2015 Jammer dat er zo weinig gaan, maar t wordt ook dan vast gezellig Ik heb er wel vertrouwen in Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 28 maart 2015 Auteur Delen Geplaatst: 28 maart 2015 Update van het lijstje: Komen zeker:elnienkjo,Hangoortje,Sanne1993Evee (+ partner)Deeskuh88 (+ partner)Twijfelen nog:femmeke,belleke,Lienappelsien,PiSaFloJo, Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lienappelsien Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 Wat een klein groepie! Tot nu toe.Ik laat het zsm weten. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
elnienkjo Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 Bij mij hangt het er ook nog beetje om Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Ainariel Geplaatst: 28 maart 2015 Delen Geplaatst: 28 maart 2015 Ik sta ook op de misschien lijst. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Hangoortje Geplaatst: 8 april 2015 Delen Geplaatst: 8 april 2015 Het gaat sowieso door toch? Of is er een minimum aantal personen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Evee Geplaatst: 9 april 2015 Auteur Delen Geplaatst: 9 april 2015 Het gaat zeker door als dierentuin bezoek Het zal alleen zonder rondleiding en groepskorting worden omdat wij met zo'n klein groepje zijn. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten