Ga naar inhoud

Dierentuin forummeeting 25 april

Evee
 Delen

Forummeeting Dierentuin 25 april  

20 leden hebben gestemd

1. 1. Kom jij op zaterdag 25 april naar de forummeeting?

• Ja, ik kom alleen
    • Ja, ik wil wel graag mijn partner en / of kinderen meenemen
    • Misschien, ik weet het nog niet zeker
    • Nee, ik kan / wil niet naar de meeting komen

Aanbevolen berichten

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten bestaat Bunnybunch dit jaar 10 jaar. Dit moet natuurlijk gevierd worden, en dat gaan wij dus ook zeker doen!

Ik ben bezig met het organiseren van een leuk uitje voor forumleden.

Wat?
Een dierentuin meeting, waarschijnlijk in de Burgers Zoo in Arnhem.
Meer info over waar dat is, wat er te zien is en hoe er te komen vind je op: http://www.burgerszoo.nl/

Het is de bedoeling dat wij met zijn allen gezellig door het park lopen en alle dieren bekijken. Even in real life bijkletsen ipv op het forum. Ik ben aan het informeren wat de  mogelijkheden zijn om ook een rondleiding te krijgen door een deel van het park.

Evt zijn partners en kinderen ook welkom wat mij betreft, of jullie moeten het leuker vinden het echt alleen bij leden te houden?

Kosten
Ik ben in overleg over de mogelijkheden, maar de entree van het pak zal voor jullie eigen rekening zijn. Hoeveel dit precies is, weet ik nog niet. Het ligt er namelijk aan hoeveel mensen er mee willen. Pas vanaf 20 personen gelden er groepskortingen. Mocht je boodschappen gedaan hebben bij jumbo of c1000 kun je de korting voor dagjes uit codes wel gebruiken om 5 euro korting op je kaartje te krijgen.

Tijd
Wij spreken op 25 april om 11 uur bij de ingang van de dierentuin af. Daar verzamelen wij met z'n allen voor we door de kassa's gaan. Ik zal de dag voordien laten weten wat ik aantrek die dag zodat jullie mij herkennen.

Willen jullie de enquete in dit bericht invullen zodat ik een idee heb wie er allemaal willen komen? Mocht je willen komen met partner en/of kinderen, wil je dan in je reactie in dit topic vermelden met hoeveel personen je van plan bent te komen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mij betreft mag het uitje wel doorgaan, maar voor de plannen die wij er verder omheen hadden zals de rondleiding, is het wel leuk dat er wat meer mensen komen.  Zo niet blijft het wel gewoon bij een dierentuin uitje hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er al mensen die twijfelden maar het inmiddels wel weten? Voor 4 personen is het een beetje overdreven om een meeting te organiseren, dus ik hoop dat er nog meer mensen mee komen :D

Voor mij blijft het lastig te zeggen. Ik begin 1 april met een nieuwe baan. Ik kan voor de komende tijd nog niet overzien hoe het loopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .