Ga naar inhoud

Dierentuin forummeeting 11 april

Evee
 Delen

5 leden hebben gestemd

1. 1. Kom jij op zaterdag 11 april naar de forummeeting?

• Ja, ik kom alleen
    • Ja, ik wil wel graag mijn partner en / of kinderen meenemen
    • Misschien, ik weet het nog niet zeker
    • Nee, ik kan / wil niet naar de meeting komen
      0

Aanbevolen berichten

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten bestaat Bunnybunch dit jaar 10 jaar. Dit moet natuurlijk gevierd worden, en dat gaan wij dus ook zeker doen!

Ik ben bezig met het organiseren van een leuk uitje voor forumleden

Wat?
Een dierentuin meeting, waarschijnlijk in de Burgers Zoo in Arnhem.
Meer info over waar dat is, wat er te zien is en hoe er te komen vind je op: http://www.burgerszoo.nl/

Het is de bedoeling dat wij met zijn allen gezellig door het park lopen en alle dieren bekijken. Even in real life bijkletsen ipv op het forum. Ik ben aan het informeren wat de  mogelijkheden zijn om ook een rondleiding te krijgen door een deel van het park.

Evt zijn partners en kinderen ook welkom wat mij betreft, of jullie moeten het leuker vinden het echt alleen bij leden te houden?

Kosten
Ik ben in overleg over de mogelijkheden, maar de entree van het pak zal voor jullie eigen rekening zijn. Omdat er als groep wel groepskortingen zijn, weet ik nog niet precies hoeveel de entree zal zijn. Het ligt ook aan hoeveel personen er interesse hebben om mee  te gaan natuurlijk.

Willen jullie de enquete in dit bericht invullen zodat ik een idee heb wie er allemaal willen komen? Mocht je willen komen met partner en/of kinderen, wil je dan in je reactie in dit topic vermelden met hoeveel personen je van plan bent te komen?

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja. Burgers Zoo. Nu weet ik het weer. Daar had ik een jaar of 2 geleden een rondleiding en toen gingen ze de roofdieren voeren. Met allemaal dode konijntjes die in de verblijven werden gesmeten. En die konijntjes hadden geen leuk leven op een grasveldje in de dierentuin gehad of zo. Dat vond ik toen zo stom, daar allemaal natuurlijke verblijven maken maar het eten had geen natuurlijk leven gehad. Ik sta niet achter de bio-industrie of broodfok eigenlijk dus ik zit nu wel met een moreel dilemma.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is zeker niet hoe wij konijnen zouden houden, maar aan de andere kant snap ik wel dat dierentuin-dieren ook moeten eten.Blijft heel tegenstrijdig voor je gevoel. Jammer dat ze de leefomstandigheden van voedseldieren niet verbeteren, dat zou al wel een verschil maken (voor mij dan). Ik heb duidelijk aangegeven dat het om een konijnenforum-meeting gaat en er zijn verschillende soorten rondleidingen. Ik zal zorgen dat wij het voeren van dode konijnen er in ieder geval niet in hebben zitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .