Spring naar bijdragen
binky2012

Duif maanden hier

Recommended Posts

In mijn tuin zitten al een half jaar 2 ras duiven...

Ze slapen in het konijnenhok en overdag zitten ze alleen in onze tuin en op het dak ergens anders heen doen ze niet

Maar ik weet niet van wie ze zijn en wat ik nou met hun moet doen?!

Ze hebben ook geen ringetje om hun poot

2r6m8hk.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

als ze geen ringetje hebben is er niet veel dat je kan doen lijkt mij.

Die duiven hebben ontdekt waar het goed is, wil je ze weg dan?

Lijkt me wel gezellig en zijn ook mooie beestjes.

Wij hebben ook eens een sportduif gehad die is komen aanvliegen, heeft enkele weken bij ons gezeten, eten en drinken gekregen en toen ze bekomen was is ze weer verder gevlogen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou als je er geen last van hebt ze lekker laten, ze zullen het wel fijn vinden bij jou ;).

En als je het niet fijn vind dat ze bij de konijnen komen evt een eigen schuilhok/afdakje voor ze maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het wel leuk hoor maar als iemand ze mist moeten ze natuurlijk terug vandaar maar ze hebben het hier wel goed

Maar wat als ze in het konijnen hok een nestje maken in de zomer dan verstoor ik ze want ik moet daar ook elke dag komen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oeh, wat ziet dat er ontzettend lief uit! Maar: ik zou hier wel mee uitkijken, want het kan dat de duif juist zwak is en daarom een warm plekje tussen de konijntjes heeft gevonden waar eten ligt. (en ze noemen duiven niet voor niets de ratten onder de vogels..)

(Sorry, ik zie dat ze er al een half jaar zitten, lijkt mij dan niet meer dat ze nog ziek zouden kunnen zijn :P)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

O oh er is er nog 1 bij gekomen

Mijn ouders vinden het niet erg maar mijn broer maakt er echt een drama van hij had de kinderboerderij al gebeld en die doen niks en nu belt hij de wijk agent :,(

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En dan gaat hij de wijkagent bellen? Die ziet hem aankomen! Belt hij ook voor iedere mus die in de tuin zit? Zeg gewoon tegen hem dat het niet erg is. Dat de duiven mogen gaan en staan waar ze willen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .