Ga naar inhoud

Sokjes voor Sorehocks


Sanne1993

Aanbevolen berichten

Ik smeer liever geen pawwax op het rechter pootje, omdat het al geirriteerd is. Zijn sokken heeft hij tegenwoordig binnen een uur weer uit, dus dat heeft ook geen zin meer. Misschien is het een optie om het pootje te verbinden, dus dat kan ik van de week nog wel overleggen met een dierenarts (daar zie ik er gelukkig genoeg van op dagelijkse basis haha). Ik ben weer overgestapt naar een zachtere ondergrond en een dikke badkamer mat in de ren gelegd. Niet ideaal, want hij plast erop.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet die plekken eigenlijk vergelijken met doorligwonden. Het belangrijkste is dat de druk eraf gaat.

Bij dat konijn bij aaenhunze verbonden we ook de pootjes. We deden daar zoogcompressen op, waar we een gat in knipten. Het gat kwam dan boven de wond, zodat er niks op kon drukken. Helaas wat dat konijn al te ver heen, maar die compressen werkten wel goed. Er omheen ging gewoon verband. Snap je een beetje wat ik bedoel? Anders heeft Iris misschien haar foto reportage nog. ;)

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .