Ga naar inhoud

aandacht


Ilonaa1

Aanbevolen berichten

Ik heb de konijnen binnen zitten, maar ik geef ze niet erg veel aandacht. Ze vermaken zich samen en als ik hoor dat ze aan het sjezen zijn ga ik even kijken, dat ziet er zo leuk uit! Verder komen ze hun aandacht vooral opeisen. Of ja, aandacht.. Als wij 's avonds op de bank zitten komen ze op gezette tijden met hun voorpootjes tegen de bank om zonnebloempitjes zeuren. Als ik aan het koken ben komen ze een takje kruiden halen en als ik toevallig langs de ren loop drukken ze hun neuzen door de tralies omdat ik ze vast wat lekkers ga geven. Ze lopen vreselijk in de weg als ik de ren ga schoonmaken en bemoeien zich overal mee. Ook als ze nieteens in de ren zaten komen ze kijken: 'Wat mot dat in ons huis?' Als de ren dicht zit en ze willen eruit begint mijn voedster als een malle aan het hek te krabben en te trekken. Aandacht vragen ja, maar alleen aandacht in de zin van: 'Zeg mens! Ik mot dr uut! Halloohoo, waar blijft dat eten?' We worden niet erg gewaardeerd als personen hier, wel als bedienden zoals Rian al zo treffend zei ;)


Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook binnenkonijnen en geef ze ook niet veel aandacht en idd ze komen aandacht opeisen haha af en toe een aaitje aan marley maar kick is niet zo'n knuffelkonijn hij word wel steeds nieuwsgieriger en ze hebben elkaar tog :D ik kijk veel liever naar ze als ik tv zit te kijken. hebben ze ff een gek momentje en dan moet ik ff kijken 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .