Spring naar bijdragen
De Bunnybunch webwinkel is gesloten van 10 december tot en met 20 januari.
Freque

ff voorstellen

Recommended Posts

Welkom hier en idd. hoe je eruit ziet doet er niet toe. Zolang je gek bent op je beestjes ben je van harte welkom.Ik heb ook piercings en tatoo´s ;) Mijn vriend is een drummer in een rockband en een progresieve rockband maar hij smelt wel bij onze konijnen. Dus nogmaals het doet er echt niet toe hoe je eruit ziet maar hoeveel jij om je beestjes geeft.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

als eerst welkom ,van een meid met piercingen en nog steeds denkt dat ze een gabber is hahaha... maakt niet uit, hoor...

Ik ben super gek op mijn konijnen en anderen dieren...

qua namen haal ik mijn inspriratie uit disney, maar heel toevallig heb ik mijn volwassen konijnen wel wat anders genoemd en heb al daar wat reacties opgekregen :-)

wat knaagjes zegt kan je veel vinden hoor, hele aparte....

maar we verheugen nu al op de foto's

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hahaha veel stoere chicks hier lees ik al

eigenlijk best leuk om te weten , normaal als je praat zie je elkaar

je maakt toch een hele andere voorstelling van mensen zo op t net

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
hahaha veel stoere chicks hier lees ik al

eigenlijk best leuk om te weten , normaal als je praat zie je elkaar

je maakt toch een hele andere voorstelling van mensen zo op t net

Ja ,inderdaad Peacefull dat klopt.

Ook ik heb de nodige tattoos en heb een behoorlijk ruig hardrock verleden.

Hoewel verleden?!

Ik mag nog steeds graag naar rock concerten gaan ,en zie er ook niet uit als de "doorsnee" nederlandse vrouw.

Maar ik ben wel helemaal gek met mijn nijnen,en steek daar dan ook veel tijd in.

En ik ben er inmiddels ook wel achter dat dit forum erg verslavend is.

Groetjes Margreet:bunny2::bunny4::bunny4:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ja ,inderdaad Peacefull dat klopt.

Ook ik heb de nodige tattoos en heb een behoorlijk ruig hardrock verleden.

Hoewel verleden?!

Ik mag nog steeds graag naar rock concerten gaan ,en zie er ook niet uit als de "doorsnee" nederlandse vrouw.

Maar ik ben wel helemaal gek met mijn nijnen,en steek daar dan ook veel tijd in.

En ik ben er inmiddels ook wel achter dat dit forum erg verslavend is.

Groetjes Margreet:bunny2::bunny4::bunny4:

errug verslavend ja..:bunny::bunny:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

welkom ook van mij!

ik zal er wel super soft uitzien in vergelijking met al die tattoo- en piercingmensen, als ik het hier zo lees hahahahaha

van mij worden ze ook knetter als ik over mijn konijnen praat

op mijn werk/stage noemt mijn collega-stagiaire mij "zwaar gefixeerd op mijn konijnen" :blink: ik vind dat ze overdrijft :bounce: whaaaaaa :P

ik kijk al uit naar foto's van je nieuwe huisgenootjes!

ah ja, en wat leeftijd om ze weg te halen bij moeder betreft: daarover willen de meningen nogal eens verschillen... de ene zegt: 8 weken, de andere (waaronder mijn zeer konijnkundige dierenarts) zegt : ten laatste op 6 weken, anders is het te zwaar voor moeder en het gaat in tegen haar instinct dat de jongen te lang bij haar blijven...

dus eigenlijk weet ik het ook niet :bunny3:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
dus jou vrienden worden ook een beetje "gek" van alle verhalen???

ze kijken mij ook regelmatig aan, zo van zit ze nu alweer te lachen om haar nijnen, helemaal als ze voor het eerst op bezoek komen..en quintis springt met zijn 7 kg gewoon op schoot...

mijn vrienden ook.

volgens mij denken ze gewoon daar komt sharon weer aan met haar konijnengelul:((

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo,

Ach je bent niet enige punk hoor! Mijn konijn is het ook. Alleen hoeft hij er 's ochtends niets voor te doen daar staat het haar altijd om hoog hahaha.

Hij heeft alleen geen piercings die had ik tot vorig jaar [toen moest de piercing eruit ging vergroeien auw]

Veel succes met je konijntjes en wat namen betreft wat dacht je van Axel Rose of zo iets hahaha. [het moeten wel een beetje stoere namen zijn hoor]

Groetes

Marleen en een knuffel van Jip

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom op Bunnybunch! Heel veel plezier, zo te lezen gaat dat wel lukken:)

Mintaka, je bent niet de enige hoor, ik ben ook maar 'gewoon' naast al die piercing-tattoo mensjes:)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Mintaka, je bent niet de enige hoor, ik ben ook maar 'gewoon' naast al die piercing-tattoo mensjes:)

Alleen ik ben zo'n gevalletje van schijn bedriegt ;) Ik heb ze wel maar je ziet ze niet.:$

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wahahahahahahaha.....alleen nu zie jij dat niet wanneer ik dat doe. Nee, zels met praten zie je dat niet bij mij. Iets wat ik mijzelf van begin af aan aangeleerd heb.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .