Spring naar bijdragen
Freque

ff voorstellen

Recommended Posts

Ola,

Hierbij zal ik mezelf even voorstellen, ik ben Terence, 18 jaar. bunnybunch.nl is totaal geen site voor mij waar ik normaal op zou gaan, maar ik heb straks 2 konijnen erbij :'). Ik woon opmezelf, ben al aan het kijken voor de benodigdheden. Alleen ik heb nog geen namen voor de twee vrouwtjes.

Enige suggesties alvast? Iig dit was het, ik hoop hiermee voldoende informatie gegeven te hebben.

Terence,

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nee, ik heb ze nog niet, zijn ook nog geen 6 weken. Ze zitten nog bij mn ouders. Ze dachten dat ze een 2 vrouwtjes hadden, maarja wat blijkt...het waren een mannetje en een vrouwtje. Dus ik neem 2 van de jonkies over.

Ik heb helaas ook geen foto's van ze.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Suggesties...ja, hopen!!!

Het belangrijkste is waarschijnlijk dat je met ten laatste 3 maanden hun geslacht nog eens goed laat nakijken door een konijnkundige DA. Wij hebben hier wekelijks gevallen van plotse geslachtsveranderingen (tot 2 keer toe bij hetzelfde konijn!!!) En iedereen denkt altijd dat het hem/haar niet overkomt...totdat er plots een nestjes ligt...

Verder kan je best de artikels eens nalezen, zeker die over voeding, daarover bestaan nogal wat misverstanden. Wc-trainig zal ook wel handig zijn en hoe je je huis moet bunny.proof maken.

Hier vind je alle info:

Konijnen informatie

Heb je de konijntjes al uitgekozen? Als dat niet het geval is... weet dat een combinatie ram/voedster later bijna nooit voor problemen zorgt, 2 voedsters kunnen gaan vechten in hun puberteit.

BB is geen site voor jou normaal zeg je....

1/beetje nieuwsgierig... waarom?

2/pas maar op...voor je het weet ben je tot over je oren verliefd op de apenstreken van je 2 konijnen en wordt je gewoon een verslaafde... Je zal wel merken dat veel mensen je al snel als een soort van alien gaan beschouwen als je een konijn in huis neemt. Ze zijn nog steeds zwaar onderschat als huisdier, maar oh zo leuk....

Edit: was nog aan het typen tijdens jou post, die fout met geslachten zal je dus niet meer maken :lol:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom en aan je ava te zien, ga je waarschijnlijk voor wat stoerdere namen gaan.

Wat denk je van het in de mythologie te zoeken? Of ridders en jonkvrouwen?

Gothic en Metal vind ik ook wel leuk hihi

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

:hi:

Ps. 6 weken is nog TE jong om een konijntje bij de moeder weg te halen hoor.. je kan beter wachten totdat ze minstens 8 weken zijn! succes nog:$

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Thnx allemaal voor jullie reply's.

@Caroline: Nou dit is niet een site waar ik normaal op zit omdat, tja...ik ben een eigenwijse jonge punk, die gitaar speelt en piercings heeft. En die zie je volgens mij niet heel vaak op Bunnybunch whaha. Nee mn ma die had dus per ongeluk een mannetje en een vrouwtje. En ze kon ze niet houden, nou ben ik meer het type dat een slang op zn kamer heeft maar ik vond die konijnen eerlijk gezegd ook wel humor :D

Ik ben wel echt gek van dieren ben er immers mee op gegroeit.

@Knaagjes: Whaha, ja wil natuurlijk wel leuke namen en wel stoer. Maar zijn wel 2 vrouwtjes, miss Amy Lee wat voor 1? :')

@Nangel: Ey, kzie dat je in Den-Helder woont, ben ik namelijk opgegroeit, en thnx voor je comment. xD

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Welkom !

Wees gerust hier wordt je niet bekeken op je uiterlijk.....iedereen is hier trouwens vrij ruig hoor.

Wie mijn handen bekijkt raad nooit dat ik konijnen kweek.....katten, tijgers enz....dat raden ze wel maar konijnen:hmmm::hmmm:

Ik zou ook nog even 2 weekjes langer wachten. Het is voor de kleintjes allemaal minder stress als ze wat ouder zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Thnx allemaal voor jullie reply's.

@Caroline: Nou dit is niet een site waar ik normaal op zit omdat, tja...ik ben een eigenwijse jonge punk, die gitaar speelt en piercings heeft. En die zie je volgens mij niet heel vaak op Bunnybunch whaha. Nee mn ma die had dus per ongeluk een mannetje en een vrouwtje. En ze kon ze niet houden, nou ben ik meer het type dat een slang op zn kamer heeft maar ik vond die konijnen eerlijk gezegd ook wel humor :D

Ik ben wel echt gek van dieren ben er immers mee op gegroeit.

@Knaagjes: Whaha, ja wil natuurlijk wel leuke namen en wel stoer. Maar zijn wel 2 vrouwtjes, miss Amy Lee wat voor 1? :')

@Nangel: Ey, kzie dat je in Den-Helder woont, ben ik namelijk opgegroeit, en thnx voor je comment. xD

HAHAHA grappig toen ik jouw leeftijd had, was ik ook behoorlijk punk, ging naar rock/punk concerten(vond de heideroosjes, pantera etc geweldig), stage diven etc, dynamo open air

nu heb ik normaal haar wel tattoo's en piercings en ben nog steeds dol op rock en punk duszzzzzz..:beer: welkom

maar we delen hier allemaal liefde voor nijnen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoe je eruitziet of wat je verder zoal in het leven doet, maakt hier idd weinig uit... Zoals Peacefull al zei: het gaat hier om konijnen. Ik denk dat elke "soort" mens van dat virus gebeten kan worden, eens ze konijnen als "echt" huisdier een kans geven.

Ik kan me helemaal vinden in wat je zei trouwens, het is de humor van die beestjes! Wij liggen met 2 regelmatig plat van het lachen als de tweeling weer eens wat nieuws gevonden heeft. Het is de beste tv die je je kan voorstellen, zo'n paar konijnen in huis.

In je vriendenkring gaan ze je waarschijnlijk wel even raar bekijken als je met je verhalen afkomt binnekort (is onvermijdelijk hoor :) ) . Daar moet je even door, is bij ons net hetzelfde, al zijn onze vrienden dan een beetje "conservatiever", die vinden ons even gek hoor. :lol:

Net daarom is BB leuk, iedereen is hier even gek van die beestjes en hier kan je zonder gek bekeken te worden, al je verhalen delen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Hoe je eruitziet of wat je verder zoal in het leven doet, maakt hier idd weinig uit... Zoals Peacefull al zei: het gaat hier om konijnen. Ik denk dat elke "soort" mens van dat virus gebeten kan worden, eens ze konijnen als "echt" huisdier een kans geven.

Ik kan me helemaal vinden in wat je zei trouwens, het is de humor van die beestjes! Wij liggen met 2 regelmatig plat van het lachen als de tweeling weer eens wat nieuws gevonden heeft. Het is de beste tv die je je kan voorstellen, zo'n paar konijnen in huis.

In je vriendenkring gaan ze je waarschijnlijk wel even raar bekijken als je met je verhalen afkomt binnekort (is onvermijdelijk hoor :) ) . Daar moet je even door, is bij ons net hetzelfde, al zijn onze vrienden dan een beetje "conservatiever", die vinden ons even gek hoor. :lol:

Net daarom is BB leuk, iedereen is hier even gek van die beestjes en hier kan je zonder gek bekeken te worden, al je verhalen delen.

dus jou vrienden worden ook een beetje "gek" van alle verhalen???

ze kijken mij ook regelmatig aan, zo van zit ze nu alweer te lachen om haar nijnen, helemaal als ze voor het eerst op bezoek komen..en quintis springt met zijn 7 kg gewoon op schoot...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
van mijn vader mag ik het woord KONIJN niet meer gebruiken omdat het erg vaak voorkomt in mijn vocabulair(moeilijk woord haha)

bunny, rabbit , kaninchen, flappie allemaal andere woorden voor konijn :bunny1:

of mag dat ook niet??:whistle:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Whaha, wel lekker gezellig hier, alleen al in mn voorstellen topic xD.

Naja geeft tenminste wel aan dat het hier daadwerkelijk gezellig is :)

En over de 6 weken, ze zijn heel tam al, ze worden immers vaak bekeken en mee gespeelt door mn 3 broertjes en 2 zusjes die nog thuis wonen :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Wie is hier

Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .