Ga naar inhoud

Kan dit of niet?

babs80

Aanbevolen berichten

Nu ik steeds meer lees over de ruimte van rennen en dergelijke zit ik te denken aan een 2e ren erbij waar ze dan nog meer kunnen rennen. Nu wil ik dit niet als hoofdren omdat het achter in de tuin is en ik ze niet kan zien vanuit huis en dat vind ik jammer.

Nu vraag ik me af als ik nu niet thuis ben mogen ze van mij wel in de dan grotere ren (volledig afgedekt)

Maar nu komt mijn vraag kan ik ze daar dan in zetten en dus optillen? aangezien konijnen normaal gesproken niet graag opgepakt worden weet ik niet of dit dan handig is?

Het is nog maar een idee hoor en moet eerst de eerste ren nog af hebben gemaakt haha!!

Maar je ziet zoveel hier dat je steeds meer ideeen krijgt. :dancing:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Genoeg ideeen al aangedragen.

Kijk ook eens in het hokken topic.

Ik moest vroeger ook altijd mijn konijnen oppakken om in de ren te zetten.

Omdat ik toen maar twee rennen had moest ik afwisselen. Bij mij vonden ze het toen niet erg maar ideaal was het niet.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan je konijntje eerst proberen heel voorzichtig op te pakken en kijken hoe ze reageerd, moest dit niet zo goed gaan kan je idd een transportmandje gebruiken om ze erin te vervoeren naar de andere ren. als je een leegstaande schuur hebt is het miss ook wel tof om ze daarin te houden, bij ons zitten ze in het tuinhuis (dat is helemaal veilig  gemaakt voor de konijntjes) en we hebben er voor gewoon een ren gezet die we zelf hebben gemaakt. (zie foto) het is inderdaad ook heel fijn voor je nijntje als ze daar vrij in kan rondlopen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een stenen schuur. Hij bestaat uit 3 delen maar we gebruiken er nu maar 2 delen van. Het zou dan gaan om een stuk van 3 meter bij 4 meter ofzo wat ze erbij krijgen. Het is voor de toekomst ( erg dichtbije toekomst) wel erg leuk. Maar voor nu gebruikt babs niet eens het onderste gedeelte van het hok haha! Maar dat veranderd vast snel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .