Ga naar inhoud

favoriete muziek van dit moment

Iloveanimals
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanalles :P

Ik luister echt alles.. Reggae (nieuwere artiesten maar ook oudere zoals UB40, Lucky Dube, Alpha Blondy, etc), reggaeton, rap, hiphop, r&b, (old school maar ook nieuwere), hardstyle, dubstep, drum&bass, artiesten zoals the script, nickelback, 3 doors down..

Vast nog wel meer maar dat weet ik zo niet uit m'n hoofd... 2000 nummers op m'n telefoon staan maar ik zal jullie het besparen allemaal op te noemen :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ooh 5SOS. Omg die zijn keigoed. Ok ja hier is een 5sos-verslaafde. :) je houdt dus vooral van Popmuziek e. :)

Ik luister veel naar Macklemore en 5sos. Macklemore heb ik al live gezien. Hopelijk zie ik 5sos ooit live en misschien zelfs ontmoeten. Maar die kans is klein. ;)

Vandaag heb ik Steal my girl gehoord van 1D was ook wel goed terwijl ik eigenlijk amper naar 1D luister.

Mijn stijl ligt ook vooral bij punk pop rock. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ZIjn allemaal van die bandjes zoals wij vroeger Take that, New Kids on the Block enzo hadden, Backstreet Boys, heel je kamer vol met posters van die jongens en na 5 jaar blijkt de helft gay (ja, ook Tom Cruise valt daaronder, mwhaha) te zijn en ga je maar op zoek naar iets nieuws, de hardcore scene in bijvoorbeeld... :-P

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hahaha hardcore? Nee, na TT en BSB kwam bij mij rock, punk, metal en dat soort dingen. Nog later werd het nog breder en dook ik ook meer de geschiedenis in. Nu vind ik alles wel leuk. Al die groepjes die hier genoemd worden zeggen mij niks, luister ook zelden meer radio. De grote leuke hits krijg ik nog wel mee af en toe naar meestal niet. Toen ik 15 was kende ik de top 40 van A tot Z.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie mezelf nog op mijn 14e bij de kapper zitten, ik was daarvoor bij een vriendin van mijn zus geweest (geen idee waarom ik daar ineens was) en zij zei "kom, we gaan je haren afscheren!"

Dus ik mam bellen, "mam, ik zit bij de kapper, mag ik mijn haren afscheren voor de helft?" en mijn moeder "tja, het is jouw hoofd!" en daar ging de tondeuse, zzzzzzzz over de onderste helft van mijn schedeltje! Ik vond het wel wat. Vriendin van mijn zus lachte zich suf. Later kwam het scheermes eraan te pas. Echt erg... maar, het was een geweldige tijd! Ik was amper 16 toen ik naar grote feesten ging, in Antwerpen, Amsterdam, Rotterdam... en mijn ouders wisten van niks. Als ik daar nu aan terug denk, ze zouden doodsangsten uit hebben gestaan geloof ik. Alles is goed gekomen haha!

Nu hou ik van alle soorten muziek, van klassiek tot metal, van jazz tot hardstyle, noem maar op. Alles waar ik kippenvel van krijg, vind ik goed! Muziek moet iets met je doen.

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is zeker waar.

Ik heb half kaal nooit zo mooi gevonden. Mijn vriend heeft er ook ooit zo bij gelopen. Haar lang en de bovenste helft in een staart natuurlijk. Gelukkig ben ik hem toen niet tegen het lijf gelopen want dat vond ik toen al zó fout. :D het enige waar hij geen afscheid van kan nemen zijn zijn Air Max. Maar hij was wel meer van de tekno. Tekno heb ik veel feestjes van meegemaakt maar is een van de weinige stijlen die ik niet altijd goed trek.

Ik hoorde een beetje bij de alto's al heb ik ook nog wel een tijdje in een blauwe camouflagebroek gelopen. Maar het merendeel bij ons op school liep in trainingspak met bomberjacks. Ieder weekend naar een rave en maandagochtend nog zitten te trippen in de klas haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja was bij ons ook zo, je had de gabbers, alto's en de neutralen zeg maar, de mensen die geen uitgesproken uiterlijk hadden. Ik vond de alto's toen altijd vies en stinkerig haha, terwijl ik nu eerder bij alto's zou vertoeven dan gabbers, vind het nu maar vreselijk irritante figuren.

En die maandagochtenden... ik herinner ze me nog. Ik ben blij dat ik hoe dan ook mijn eindexamens heb gehaald! Denk dat het ook te maken heeft met thuissituatie. Als je uit een warm nest komt denk ik dat de kans kleiner is dat je de foute richting uit gaat. Dus pap en mam: thanks :-)

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Neutralen? Die term ken ik niet. Dat waren bij ons denk ik de stuudjes en sukkels. Haha al die groepjes keken op elkaar neer. Maar interactie was er ook wel, er was geen ruzie of zo. Ruzie maken ging niet over muziekstijl waar je bij hoorde, of je nou ging hakken of headbangen, ruzie maken gebeurde met het gymnasium dat in de andere helft van het gebouw zat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hadden er ook geen naam voor, het waren net als bij jullie de sukkels en stuudjes haha! Bij ons was het niet echt ruzie onder de gabbers en alto's, maar meer elkaar niet begrijpen en ontwijken. Het gym was veel te slim voor ons, daar keken we niet naar om en wederzijds. Grappig hoe dat gaat op middelbare scholen! Ik zou het zo weer over doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie mezelf nog op mijn 14e bij de kapper zitten, ik was daarvoor bij een vriendin van mijn zus geweest (geen idee waarom ik daar ineens was) en zij zei "kom, we gaan je haren afscheren!"

Dus ik mam bellen, "mam, ik zit bij de kapper, mag ik mijn haren afscheren voor de helft?" en mijn moeder "tja, het is jouw hoofd!" en daar ging de tondeuse, zzzzzzzz over de onderste helft van mijn schedeltje! Ik vond het wel wat. Vriendin van mijn zus lachte zich suf. Later kwam het scheermes eraan te pas. Echt erg... maar, het was een geweldige tijd! Ik was amper 16 toen ik naar grote feesten ging, in Antwerpen, Amsterdam, Rotterdam... en mijn ouders wisten van niks. Als ik daar nu aan terug denk, ze zouden doodsangsten uit hebben gestaan geloof ik. Alles is goed gekomen haha!

Nu hou ik van alle soorten muziek, van klassiek tot metal, van jazz tot hardstyle, noem maar op. Alles waar ik kippenvel van krijg, vind ik goed! Muziek moet iets met je doen.

Oohhhh heb jij  echt zo'n kapsel gehad?? Wat grappig zeg, ik had dat niet verwacht ;).

Ja, de gabber- en hardcore tijd, daar ben ik ook mee opgegroeid. Ik vond dat best grappig, maar heb zelf nooit zo rond gelopen. Ik was in die tijd erg fan van BSB en een vriendinnetje van mij van de Spice Girls. Dus elke keer als zij de Tina kreeg en er zat een poster van BSB in, mocht ik die hebben. Was ik weer zo blij als een kind. De alto's vond ik ook altijd aparte mensen vroegen, net zoals de gothic's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hehe ik zat ook bij de alto's en gothics terwijl ik gewoon lekker keiharde stampmuziek op mn mp3 speler had staan en thuis luisterde ik van alles door elkaar. Ik zat vooral bij de alto's en goths omdat de hardcore scene bij ons op school te klein was, en dat wat er was zat aan de hardoce drugs en dat bliefde ik niet zo. En alle andere groepjes (nerds, stuudjes, sporters, popijopies) kotste me uit omdat ik anders in het leven stond en mn mond open deed als me iets niet aan stond.

wat was ik blij toen ik na 5 jaar eindelijk van school gekikt werd en na t volwassen onderwijs mocht. Hoefde ik me niet meer aan te passen aan een of ander stom groepje, gewoon een klas vol mannen behalve bij 3 vakken nog 6 meiden, dat was pas een goeie tijd de hele klas kon goed met elkaar overweg en we deden buiten school ook heel vaak van alles samen, vooral de feestjes bij een klasgenoot op de boerderij.

• Vind ik leuk 4
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 maanden later...

ik ben ook te oud geloof ik, ik ken al die groepjes ook niet.

One direction heb ik dan wel weer eens van gehoord.

ik ben de laatste 11 jaar ontzettend into P!nk en vooral The Rasmus :dancing:

Daarnaast heb ik Skyradio vaak aan staan, gewoon omdat ik dat gezellig achtergrondgeluid vind.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Ik ben eens naar een concert van the Rasmus geweest een aantal jaar geleden. Ik kende ze eigenlijk niet, alleen in the shadows, maar ze waren heel erg goed live! Treden ze nog op eigenlijk?

Ik luister van alles van latin tot Guus Meeuwis tot System of a down. Ik heb natuurlijk een aantal favorieten die nooit gaan vervelen, zoals Pearl Jam, Paolo Nutini, Macy Gray en sinds een jaartje hoort George Ezra daar ook zeker bij. Ennn David Guetta! Ik ben gek op David Guetta, meteen zin om te gaan stappen als ik dat hoor! Verder heb ik wat input van de radio waar sommige nummers dan opvallen en blijven plakken. Mijn lievelingsradioliedjes zijn op dit moment (hoewel ze volgens mij inmiddels ook al een beetje gedateerd zijn, ik loop altijd achter) Royals van Lorde, If I go van Ella Eyre, Counting Stars van OneRepublic, Stolen dance van MilkyChance en Get Free van Major Lazer. En 4x4 van Miley Cyrus vind ik ook nog steeds errrg lekker :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .