Spring naar bijdragen
leentje_1978

een nieuwe konijnenfan

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik zal ons even voorstellen.

Mijn naam is Marleen en mijn konijntje heet Jip. Hij is 9 weekjes oud en zijn baasje is 28 jaar.

Jip is sinds twee weekje bij ons, hij komt uit een nestje van mijn tante. Het is geen raskonijntje maar wel een schatje :happy:

Een beetje ondeugend is hij zeker en ondanks dat hij pas twee weekje bij ons is weet hij al wel wat mag en wat niet mag. Zo hebben we hem geleerd dat als we zachtjes op de grond tikken dat hij dan bij ons moet komen en natuurlijk krijgt hij dan iets lekkers [meestal een klein beetje peterselie hier is hij verzot op] Ook weet hij dat het niet mag om de koffiefilterzakjes uit de groen bak op te eten maar toch is koffieprut blijkbaar onweerstaanbaar [normaal staat de groenbak hoog maar ja even schoonmaken en op de grondgezet en meneer zat in de groenbak te smullen van de koffieprut]

Jip heeft heeeeeel veeeeeeeel haar, waar het vandaan komt weet niemand want de rest van de konijntjes heeft het niet. Maar elke dag kammen vind hij heerlijk en hij gaat er helemaal voor zitten. Behalve zijn buikje dat vind hij helemaal niets.

Oja, Jip heeft een identiteidcrisis hij denkt namelijk dat hij een hondje is :poot:. Hij loopt de hele dag achter je aan en als je naar de wc gaat, blijft hij braaf voor de deur wachten tot je terug bent.

Liefs

Jip en Marleen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .