Spring naar bijdragen
MaddyB

Teddy-kruising, winter en buiten blijven?

Recommended Posts

Oke, bedankt voor de uitleg, ik ben nog steeds niet overtuigd van de overeenkomsten tussen paarden en konijnen, zo eten konijnen hun blindedarmkeutels, dat is niet van toepassing op paarden. Hetzelfde systeem van voedsel verteren klopt naar mijn idee dus niet, al zeggen 20 faculteiten dat. Maar goed, jij geeft al aan dat dat twintig jaar terug was, dus dat lijkt me lichtelijk achterhaald.

Ik behandel onze Teddy hetzelfde als de overige vijf, dat is ook waar het mij aanvankelijk om ging in dit topic; Teddy's zijn al triest genoeg met die lange vacht waar ze zelf niet voor gekozen hebben. Ik zeg: geef ze net zo'n lekker leventje als kortharigen. Er is geen enkele reden om ze iets te ontzeggen vanwege hun lange vacht, en dat moeten we, zeker op dit forum, toch onderhand wel weten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik lees net bij iemand ik moet wel een uur kammen .

Maar is het niet zo dat je dat weet van te voren?

Als je niet van tutten etc houd, is mijn mening neem een korthaar.

Of zie ik het nu verkeerd. Ik heb vandaag 2 zwaar verknipte vol getiste konijntjes weggekocht

Maar heb zeker de intentie en het besef dat dat ze mij tijd gaan kosten.

Maar dat is juist de bedoeling. Dan heb ik wat omhanden.

Ze waren heel lief ik heb ze na totaal 5 uur kammen borstelen klitvrij.

Nou heb ik gezien dat het vrouwtje helemaal kaal in de nek is iemand een idee?

Komt dat van de slechte verzorging of is dit een erfelijkheids kwestie?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .