Ga naar inhoud

Klaver heeft EC


Lonja

Aanbevolen berichten

Poep voeren is helemaal niet vreemd. Bij darmproblemen met kleine konijnen weesjes is er ooit een onderzoek geweest in Belgie was dat. Ik heb het vast nog ergens in mijn pc verstopt zitten. Om die kleintjes poep te geven van gezonde volwassen dieren. Als de kleintjes overgingen op vast voer 11de dag meestal dan had je vaak darmproblemen.

Ook bij mensen zijn er al proeven met poepinfusen. Ik heb zelf een darmziekte en houd alle nieuwe dingen in de gaten.

Wat betreft de achterhand toch zou ik je adviseren om haar voorzichtig tegen je aan te leggen en dan zonder druk de poten voorzichtig te bewegen en te masseren. Jammer dat ik jou hierbij niet kan helpen heb dit al bij meerdere dieren gedaan met goede resultaten.

Maar goed Klaver moet niet als een gek gaan spartelen dat is niet goed.

Misschien toch ook proberen in plaats van die Panacure de Valbazen proberen. Bij Happy hielp de Panacure ook niet echt goed. Was ook achterhandsverlamming.

Verder denk ik dat zij deze winter toch niet meer aar buiten toe kan en zou ik inderdaad zorgen voor zoveel mogelijk warmte.

Dat kost haar minder energie denk ik.

zolang ze nog goed eten en willen is er nog hoop soms duurt het gewoon langer.

Vaak merk je wel wanneer het diertje het op geeft vind ik.

Heel veel sterkte jammer dat ik niet meer voor je kan doen.

Dikke knuffels ook voor Klaver Bellleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb met je te doen... Je bent halverwege de panacur-kuur, dus nog even volhouden of dat nog effect gaat geven. Je hoort toch vaker dat deze pas na een tijd wat doet? Dat geeft toch nog wat hoop daar op. En dat je haar haar blindedarmkeutels teruggeeft vind ik eigenlijk heel logisch. Ze eet ze niet op omdat ze er niet bij kan, maar anders had ze ze ook opgegeten.

Gelukkig heeft ze nog de wil en vermaakt ze zich ook nog een beetje. Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tijd om wat te lunchen en zie een update over Klaver, even lezen dus! Ik zit er dan wel bij te eten maar dan nog is het niet vreemd of vies dat je haar haar blindedarmkeutels terug geeft hoor. Ik vind het heel logisch klinken, denk dat velen daar onbewust niet eens aan zouden denken. Zelf kan ze er niet bij, anders had ze ze waarschijnlijk ook gewoon gegeten.


 


Het klinkt wel een beetje als dezelfde bezorger als hier ja, gek hoor, dat pakketje kan toch niet zomaar kwijt zijn?



Kan me de boosheid die ze uit ook wel voorstellen hoor, voor haar misschien ook frustrerend soms maar fijn dat ze nog wil! Alle goeds gewenst voor jullie,  veel beterschap!


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach er zijn meer dieren die hun ontlasting eten en voor konijnen is het nu eenmaal erg belangrijk waarom geen handje helpen ;-)

Wel balen zeg dat het nog niet wil met klaver...het is zo lastig waar je goed aan doet en dat maakt het zo moeilijk! Gelukkig heeft ze zelf nog de wil.

  • Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bah Lonja, dat klinkt niet heel positief allemaal. Ik hoop dat er toch nog een wondertje gebeurt.

Goed dat je er ook over nadenkt of het voor Klaver allemaal nog wel te doen is. Het lijkt me erg moeilijk allemaal.

Sterkte

Dank je wel. Ja het belangrijkste is juist of het voor Klaver allemaal te doen is. Ik weet niet of ze blij is maar ze kan nog zeker genieten en veel liefde geven, komt op eten afgesjeesd en ook juist die frustratie als ze het ergens niet mee eens is zegt ook wel naar mijn idee dat het geen depressief konijn is. Die wilgentakken van Jeroen kwamen bij jou uit de tuin? De blaadjes heeft ze lekker opgegeten en ze kan helaas de bast niet opeten omdat ze geen voorpoot kan missen om erop te zetten maar ze loopt wel af en toe ook met de tak te gooien. :D Het is geen lijdensweg in ieder geval. Ik vraag me iedere dag af of ze het ermee eens zou zijn als ze wist dat ze ingeslapen zou worden, en ik kan nog iedere dag met volle overtuiging zeggen dat ze het er absoluut niet mee eens zou zijn. De wereld is al te klein als we haar proberen te wassen, moet je nagaan als we haar iets ergers aan zouden willen doen. Het moeilijke is wel dat als het zo blijft het ook geen jaren zo verder kan natuurlijk, dan wordt het wel een dilemma, want zij kan dan nog steeds eigenwijs vinden dat het wél kan.

 

Poep voeren is helemaal niet vreemd. Bij darmproblemen met kleine konijnen weesjes is er ooit een onderzoek geweest in Belgie was dat. Ik heb het vast nog ergens in mijn pc verstopt zitten. Om die kleintjes poep te geven van gezonde volwassen dieren. Als de kleintjes overgingen op vast voer 11de dag meestal dan had je vaak darmproblemen.

Ook bij mensen zijn er al proeven met poepinfusen. Ik heb zelf een darmziekte en houd alle nieuwe dingen in de gaten.

Wat betreft de achterhand toch zou ik je adviseren om haar voorzichtig tegen je aan te leggen en dan zonder druk de poten voorzichtig te bewegen en te masseren. Jammer dat ik jou hierbij niet kan helpen heb dit al bij meerdere dieren gedaan met goede resultaten.

Maar goed Klaver moet niet als een gek gaan spartelen dat is niet goed.

Misschien toch ook proberen in plaats van die Panacure de Valbazen proberen. Bij Happy hielp de Panacure ook niet echt goed. Was ook achterhandsverlamming.

Verder denk ik dat zij deze winter toch niet meer aar buiten toe kan en zou ik inderdaad zorgen voor zoveel mogelijk warmte.

Dat kost haar minder energie denk ik.

zolang ze nog goed eten en willen is er nog hoop soms duurt het gewoon langer.

Vaak merk je wel wanneer het diertje het op geeft vind ik.

Heel veel sterkte jammer dat ik niet meer voor je kan doen.

Dikke knuffels ook voor Klaver Bellleke

Jonge konijntjes eten ook de keutels van de moeder in het nest als ze wat ouder worden geloof ik. Er zitten inderdaad bacteriën in die nodig zijn voor de spijsvertering. Had dat ook gelezen over mensen met darmproblemen die behandeld werden door bacteriën uit de poep van gezonde mensen te geven. 

 

Ik masseer wel haar heupen en poten terwijl ze tegen mij aan ligt maar om haar poten te bewegen zou ik ze toch op moeten tillen en dan wordt ze boos, dat wil ze echt niet hebben. Pootjes horen op de grond en als ik anders wil doen dan gaat ze echt dreigend happen en is ze zo weg als ik doorzet. Ze probeert zelf wel haar poten te bewegen en soms zit er wel beweging in, alleen die ene achterpoot die gisteren bleef hangen doet nu echt niets meer dus daar maak ik mij een beetje zorgen over maar dat kan toeval zijn. Ze heeft wel gevoel in haar poten, als ik ze aanraak reageert ze er op.

Als Valbazen wel hielp en Panacur niet dan vind ik dat toch wel iets om naar te kijken. Maar ik moet wel eerst de kuur Panacur af maken denk ik. Het kan denk ik wel om eerst de Panacur te blijven geven en daarna nog wat anders te proberen als het niet helpt omdat het toch ook weer niet echt een lijdensweg is die zo snel mogelijk afgelopen moet zijn, door ofwel beter te worden ofwel in te laten slapen. Natuurlijk moet het zo snel mogelijk beter worden maar zoals je zegt, je merkt vaak wel wanneer het diertje het opgeeft en zoals nu de afgelopen 2  weken gaan zie ik dat nog niet. 

 

Ik heb met je te doen... Je bent halverwege de panacur-kuur, dus nog even volhouden of dat nog effect gaat geven. Je hoort toch vaker dat deze pas na een tijd wat doet? Dat geeft toch nog wat hoop daar op. En dat je haar haar blindedarmkeutels teruggeeft vind ik eigenlijk heel logisch. Ze eet ze niet op omdat ze er niet bij kan, maar anders had ze ze ook opgegeten.

Gelukkig heeft ze nog de wil en vermaakt ze zich ook nog een beetje. Sterkte!

 

Dank je wel. Ja je hoort wel vaker dat Panacur pas na een tijd wat doet. Dus ik stop daar ook nog niet mee. Inderdaad had ze anders ook haar blindedarmkeutels opgegeten als ze erbij had gekund, dus het was inderdaad juist eigenlijk niet logisch om haar kont af te vegen en daarna met papiertje en al weg te gooien. Dat is dan weer je menselijke gedachte van 'poep, bah vies'. 

Ze bracht me zelf op het idee omdat ik haar vrijdag gewone keutels zag eten alsof het brokjes waren. Maar zaterdag kwam ik er pas achter dat er poep onder haar zat. 

Ik legde toen nog niet de link met vrijdag gewone keutels eten, heb zelfs de gedachte gehad dat ze daar misschien wel ziek van was geworden. Pas gisteren dacht ik hier opnieuw over na en bedacht ik om wat onder haar kont hing eens voor haar neus te houden. Dat ging erin alsof ik haar iets heel lekkers had gegeven :D

Tijd om wat te lunchen en zie een update over Klaver, even lezen dus! Ik zit er dan wel bij te eten maar dan nog is het niet vreemd of vies dat je haar haar blindedarmkeutels terug geeft hoor. Ik vind het heel logisch klinken, denk dat velen daar onbewust niet eens aan zouden denken. Zelf kan ze er niet bij, anders had ze ze waarschijnlijk ook gewoon gegeten.

 

Het klinkt wel een beetje als dezelfde bezorger als hier ja, gek hoor, dat pakketje kan toch niet zomaar kwijt zijn?

Kan me de boosheid die ze uit ook wel voorstellen hoor, voor haar misschien ook frustrerend soms maar fijn dat ze nog wil! Alle goeds gewenst voor jullie,  veel beterschap!

Dank je wel! Ja misschien is het ook maar goed dat ze haar frustraties gewoon uit, wij denken van wel, we laten haar dan ook gewoon maar even de boel op zijn kop zetten en aan de tralies rammelen. Liever dat dan dat ze gaat bijten of zo. Ze laat ons doen en daarna koelt ze haar woede ergens anders op, ze richt haar woede dan niet op ons. En het is ook heel begrijpelijk. Na een half uurtje tegen haar rug aan kijken wil ze alweer geaaid worden en een uur later word ik weer urenlang afgelebberd en zijn we weer helemaal in de gratie. Zelfs Bram heeft eergisteren likjes gekregen voor het eerst!

 

Was jouw pakje ook niet bezorgd door DPD? Dan zal het wel dezelfde bezorger zijn die er gisteren maling aan had. Het pakje zal toch idd ergens zijn dus ik ga zo meteen nog even een rondje doen op zoek naar de snugglesafe. Ook goed overal op het erf zoeken. Maar nu met de verwarming aan is ze eindelijk sinds gisteren weer lekker op temperatuur. Hehe. Dus eigenlijk is heeft het al geen haast meer.

Inderdaad Belleke, van de winter nog terug naar buiten is denk ik geen optie meer. Vandaar dus gisteravond/ vandaag maar opgehouden met alles zo koud mogelijk houden en nu volop lekker warm houden zodat ze energie spaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje, ik had gehoopt dat je inmiddels al wat positiever nieuws kon vertellen. Balen dat het niet aanslaat. En erg jammer dat die kliniek het er maar bij laat zitten, niet echt netjes, vooral niet omdat ze zeggen dat je antwoord krijgt.

Nee dat vind ik ook een beetje vreemd, zeg dan gewoon dat er geen tijd voor is, daar heb ik alle begrip voor. Maar zo lang laten wachten, ik zit wel met een ziek dier. Net als bij mijn vraag over Stip is nu mijn vraag al niet meer nodig. Als ik nog eens vragen heb waar mijn eigen da niet 100% het antwoord op weet (dat is niet zo gauw gelukkig) zal ik voortaan niet meer bij hen verder vragen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je geen antwoord hebt gekregen is inderdaad niet zo netjes. Ik weet nog dat Douwe (even voor de duidelijkheid: de dierenarts die Lonja en ik hebben) toen Koos dat probleem bij zijn kaak had waar niet 1,2,3 een oplossing voor was naar Evert Jan had gemaild voor advies nog, hij hoopte dat die misschien er een ander idee over zou hebben nog en toen kreeg hij vrij snel antwoord. Maar goed toen was hij natuurlijk niet op vakantie maar dan nog is het niet netjes als ze wel beloven met antwoord te komen dit alsnog niet doen. Je zit inderdaad wel met een ziek dier, je zou denken dat ze daar wel rekening mee houden.


Heb je geen stagiair aan de lijn gehad ;)


Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 2 verschillende personen aan de lijn gehad, maar dat zeggen ze er niet bij natuurlijk ;)


Toen ik die mail stuurde was Evert Jan nog niet op vakantie. Althans ze zeiden dat ik de mail aan hem moest richten dus ik ga er niet vanuit dat je zoiets zegt als iemand op vakantie is.


Ik had het wel overlegd met Douwe om met hem contact op te nemen dus als ik nog antwoord had willen hebben dan had ik hem nog kunnen vragen zelf contact proberen te krijgen met WP.


Maar moet nu eerst maar eens goed nadenken of ik wil stoppen met de dexamethason.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb 2 verschillende personen aan de lijn gehad, maar dat zeggen ze er niet bij natuurlijk ;)

Toen ik die mail stuurde was Evert Jan nog niet op vakantie. Althans ze zeiden dat ik de mail aan hem moest richten dus ik ga er niet vanuit dat je zoiets zegt als iemand op vakantie is.

Ik had het wel overlegd met Douwe om met hem contact op te nemen dus als ik nog antwoord had willen hebben dan had ik hem nog kunnen vragen zelf contact proberen te krijgen met WP.

Maar moet nu eerst maar eens goed nadenken of ik wil stoppen met de dexamethason.

 

Misschien als je Douwe contact laat opnemen dat er dan wel antwoord komt? Al geef je eigenlijk al aan dat het niet meer zo nodig is, misschien heeft Evert Jan een advies (misschien uit ervaring?) over het stoppen of doorgaan met de dexamethason, al blijft het misschien een gok en zie je pas als je daadwerkelijk stopt of doorgaat wat dat precies doet en of het slim was. Ppfff lastig zeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik zal Douwe er eens over bellen. Ik denk dat je pas weet wat de consequenties waren als je stopt. Met Stip en Klaver ben ik ook ermee door gegaan puur omdat ik terugval zag bij stoppen, niet omdat een dierenarts van te voren bedacht had dat dat wel of geen goede behandeling was, maar gewoon omdat je dan zag wat er gebeurde. Je zou kunnen zeggen werkt het niet dan start je er toch weer mee, maar wat ik nu bij Klaver zie en ook bij Stip zag is iedere keer als je stopt de fysieke toestand slechter wordt en het steeds langer duurt om er terug bovenop te komen, en er steeds meer restverschijnselen blijvend zijn.


Het is ook heel moeilijk een globale toestand aan te wijzen, om te kunnen zeggen hoe het nu over het algemeen gaat. 


Vraag je me het nu dan zeg ik: Best oké, (achterpoot die bleef hangen doet het weer, hiep hiep hoera! voor niks zorgen gemaakt :P), haar achterpoten steken momenteel niet zijwaarts uit maar zijn bij haar lijf getrokken en haar tenen steunen op de grond met de hakken omhoog. Maar dat zie je iedere dag wel een keer en soms komt zelfs het achterlijf een beetje omhoog. Dan denk ik gelijk: Ah, de dexamethason begint te werken, of de Panacur misschien wel. Maar een half uur later is het weer terug bij af en is het weer verlamd, en dan denk je weer ''oh nee, wordt niks zo. En soms haar ene poot wat beter en dan haar andere poot en dan weer beide of weer niks en dat maakt het heel lastig te zeggen hoe het nu echt gaat. Wat is leidend? De vooruitgang of de terugval? Het is geen continue toestand. Ik ken dat wel van toen mijn eigen been niet meer kon bewegen na een operatie. Dat was ook willekeurig, dan kon ik al mijn wilskracht er tegenaan gooien en had ik superveel bereikt als ik dan eindelijk een spiertje zag bewegen, en dat lukte meestal al niet eens, terwijl ik keihard wilde schoppen, en een dag later hoefde ik niet eens op te letten en dan hop, bewoog mijn been zo maar, zonder erbij na te denken, maar dat kon ik dan niet herhalen op een volgend moment. Dus ik weet wel hoe die dingen werken, heb het bij mezelf gezien, heb het bij Stip gezien, nu Klaver weer, maar kan er nog steeds niet echt wijs uit wat het nou allemaal zegt. 


 


Snugglesafe gevonden! Iemand bij het bedrijf hierachter had het aangenomen maar was niet van de hoogte van de afspraak om het in een bak te leggen die we daarvoor gebruiken. (Er zitten hier een paar bedrijfjes en nemen regelmatig pakketjes voor elkaar aan en dan leggen we het in een kist zodat iedereen altijd toegang heeft tot zijn pakketpost)Het was erbij ingeschoten om het even aan mij te komen geven omdat vanmorgen bij hen blijkbaar ook alle stoppen eruit lagen en ook wat kapot door blikseminslag bij ons, toen is hij dat door alle gedoe vergeten. Vanavond als de verwarming uit gaat de snugglesafe maar eens uitproberen. Ben benieuwd of ze het wat vindt. De babykruiken heb ik altijd goede ervaring mee omdat konijnen er lekker tegen aan kunnen gaan liggen alsof het een ander konijn is. Nadeel is dat de warmte er na een uur of 5 wel af is als hij zo open in de koude lucht ligt. Weet niet of de Snugglesafe begrepen wordt maar we gaan het zien.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker, dat is zo. Zou ook niet zo maar past boem stoppen hoor :) Ben vorige week zelfs ook nog voorzichtiger gaan afbouwen dan ik met Stip wel eens deed maar was a; te veel.


Normaal gesproken is de behandeling dexamethason 2x een injectie, zo'n injectie werkt drie dagen. Dus in feite 6 dagen. Daarna rem je de ontstekingen af met een NSAID. 


De dierenarts kon er idd niet meer van maken dan dat het toch een kwestie is van uitproberen, ieder dier is weer anders zegt hij. Ik weet wat de mogelijkheden zijn qua uitproberen dus ik kijk het denk ik nog heel even aan en dan ondertussen even goed nadenken over wat een verstandig plan is. Het is toch een kwestie van observeren en proberen en er zijn verschillende mogelijkheden om uit te proberen om een juist evenwicht te vinden. 


 


Even voor de duidelijkheid: Dit is in overleg met de dierenarts, voordat het overkomt alsof ik zelf ga lopen dokteren. Ik observeer en de dierenarts legt mij mogelijkheden met medicatie voor. Ik maak wel zelf die keuze welke opties ik probeer, niemand weet namelijk wat wel en niet kan werken in dit geval maar ik geef niks zonder medeweten van mijn dierenarts.


 


Mijn dierenarts vroeg nog of ik nog antwoord heb gehad van WP betreffende dexamethason in comibinatie met EC en verwacht dat ik vast nog wel antwoord krijg als Evert Jan de Boer terug is van vakantie. 


Link naar reactie
Delen op andere sites

Dexamethason is hetzelfde als prednison denk ik.

Ik heb regelmatig prednison moeten gebruiken helaas. Het helpt goed maar mijn ervaring is inderdaad dat het symptomen onderdrukt en ik daarna weer klachten kreeg. Ik probeer het nu echt t e vermijden omdat mijn gevoel zegt dat het teveel bijwerkingen heeft.

Bv bij een astma aanval krijg je een stootkuur hele hoge dosis die je in 10 dagen afbouwt. Daarna zit je helemaal onder het eczeem.

Misschien toch maar gaan afbouwen.

Zelf denk ik dat het gegeven wordt om in het begin de klachten een beetje te onderdrukken en doordat het samen gegeven wordt met Panacure, AB en pijnstilling zou het misschien zo moeten zijn dat die aangeslagen zijn en dan al hun werk doen?

Het is maar wat ik denk waarvoor het gegeven wordt hor ik ben geen dokter.

Had jij toen nog zilverwater gekocht?

Ik zou dat door zijn drinkwater doen.

En zuiverende kruiden geven.

Mogen konijnen zwarte bessenbladen ??

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prednison en dexamethason lijken op elkaar ja. Het zijn medicijnen die de eigen afweer onderdrukken. Doordat de afweer onderdrukt wordt vermindert de ontsteking op de zenuwbanen en probeer je te voorkomen dat deze schade oplopen. Inderdaad moet de Panacur ondertussen het werk doen tegen de EC zelf. Het maakt EC niet dood maar zorgt ervoor dat het zich niet verder kan vermenigvuldigen. De antibiotica geef je omdat het verschil tussen EC en een middenoorontsteking niet altijd te zien is en wel dezelfde symptomen geeft. Dus om die eventuele bacteriële infectie aan te pakken. Maar het helpt niet tegen EC want dat is geen bacterie.


Pijnstilling geef je nog niet op het moment dat je nog dexamethason geeft, maar erna. Ze hebben een beetje dezelfde werking, een bepaalde groep pijnstillers remt ontstekingen. Die groep pijnstillers heten NSAID's. Maar ze werken op een andere manier dan de dexamethason. De grootste schade op de zenuwen op het moment dat de EC nog niet ingedamd wordt door de Panacur probeer je dus te beperken door er even hard tegenaan te gaan met de Dexamethason. Daarna schakel je over op een NSAID om te zorgen dat de onstekingen geremd blijven. Stoppen met zo'n middel als dexamethason na een stootkuur is moeilijk omdat je eigen lijf het weer op moet gaan pakken terwijl het je hormoonhuishouding verstoord heeft, hoe langer je het geeft hoe moeilijker je hormoonhuishouding weer op orde komt.


 


Ik heb toen nog zilverwater gekocht ja. Maar ik dacht dat dat hielp tegen bacteriële infecties? Ik heb het nog wel staan hoor, maar de antibiotica die ik geprobeerd heb deed niets. Niet dat dat alles zegt natuurlijk.


 


Ik weet niet of konijnen zwarte bessenbladeren mogen. Zuiverende kruiden zijn misschien wel een idee om de nieren te ondersteunen met al die medicatie en ook de afvalstoffen van de ontstekingen af te voeren.


Ik zou nog eens brandnetels kunnen drogen al zijn de brandnetels niet zo goed meer in deze tijd van het jaar. Denk dat ze niet erg werkzaam meer zijn.


Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat komt omdat er geen onderzoek naar gedaan is omdat het niet te patenteren valt. Maar tegenwoordig wordt toch wel vaker gebruik gemaakt van zilver in de geneeskunde bij ontstekingen bijvoorbeeld. Ik vind het dus niet compleet uit de lucht gegrepen en het kan inderdaad geen kwaad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zilverwater werd voordat de chemische AB ontstond gebruikt als AB.

Het is dus en oud middel.

Kwaad kan het niet. Een paar druppels in het water doen.

Brandnetel kun je ook kopen.

Misschien ook Echinacea geven?

Het is vaak toch even puzzelen.

probeer ook maar mee te denken.

Knuffels Belleke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Echinacea heb ik eerder bij Stip aan gedacht maar het leek mij juist niet handig om dat te geven als je met andere medicatie de weerstand juist probeert te onderdrukken. Ik vind het heel fijn Belleke dat je meedenkt en ik doe ook zeker wat met je tips, zo heb ik toen dus ook dat zilverwater gekocht en net als nu met ramen open houden en masseren en zo dat probeer ik ook allemaal. Gedroogde brandnetel kan ik ook wel eens kopen ja, kwam er dit jaar steeds niet aan toe zelf te drogen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje zeg, zit net even je update te lezen. Balen dat er geen vooruitgang in zit. Het is nu hopen op een laatste redmiddel. Ik herken dat zo. Heb het een paar maanden geleden met m'n Rakker gehad. Hij mankeerde dan wel iets anders maar het had niet een dag langer moeten duren, anders was hij er niet meer geweest, maar gelukkig was er toch een redmiddel. Het was paranormaal, maar ik zag geen andere uitweg meer. Hopelijk is er voor Klaver toch nog een redmiddel, want zelf wil ze wel, maar haar lijfje werkt niet mee.


 


Evert-Jan is inderdaad op vakantie. Zag het op facebook. Wel jammer dat hij je geen antwoord heeft gegeven, en dat je van de andere artsen ook niets heb gehoord. Dat ben ik toch niet van hun gewend. Dat valt me toch van hun tegen.


 


Ik heb zelf ook wel eens colloidaal zilver gebruikt, wat Belleke zegt, het is een oeroud middel. Het wordt gebruikt tegen virussen, bacterien, parasieten etc. Het voordeel tov de huidige antibioticum is dat bacterien etc niet resistent worden voor colloidaal zilver. Er zijn toch wel diverse mensen met dieren die goede ervaringen hebben met colloidaal zilver. De hedendaagse antibioticum gaf geen resultaat, maar het colloidaal zilver wel.


Voor mezelf gebruik ik ook colloidaal zilver, in cremevorm, en heb er goede ervaringen mee.


 


Verder is er ook colloidaal goud. Dit wordt oa gebruikt voor reuma, artrose, artritis, chronische gewrichtsonstekingen etc. Het wordt ook gezien als stimulator voor het afweersysteem.


 


Ik hoop dat je toch nog iets gaat vinden waar je Klaver mee kan helpen en vooruitgang mee kan boeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel StamperPluis. Ik heb destijds het zilverwater gebruikt toen mijn konijnen snot hadden en de antibiotica na wekenlange injecties niet werkte. Precies tegelijk ben ik met een ander antibioticum begonnen, en hun snot was heel snel over en is nooit meer terug gekomen. Ik weet niet wat de truc geweest is of dat het een combinatie van was. Maar die nieuwe antibiotica die ik toen heb gebruikt heeft later bij veel mensen goed resultaat gegeven. Maar nu heb ik helaas niet zoveel aan iets tegen bacteriën denk ik.

Het probleem waar ik nu tegenaan loop is dat Klaver zich meer gaat verzetten met schoonmaken en dat mijn vriend echt niet meer wil helpen omdat hij er geen goed gevoel bij heeft. Hij is bang dat hij het niet kan en haar pijn doet. Ik vind dat hij het heel goed deed maar hij wil dit niet meer dagelijks moeten doen.

In mijn eentje lukt het niet om haar vast te houden én haar achterlijf op te tillen én haar schoon te maken. Ik heb echt 3 handen nodig dus we hebben toch wel een probleem. Ik probeer het in mijn eentje zo goed mogelijk te verwijderen maar het kan nogal een felle tante zijn en het staat gaar absoluut niet aan dat ik de poep van haar vacht trek of met mijn hand onder haar staart ga. Dus ik ben bang dat dit een probleem gaat worden omdat ik haar zo niet goed schoon kan houden. Dus wat dat betreft zit ik nogal met de handen in het haar hoe ik dat op moet lossen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel Hemmel. Een lijdensweg wil ik het niet noemen, ze is ziek maar lijdt er niet erg onder naar mijn idee. Ze is een paar keer veel zieker geweest.

@Belleke: hij is bang haar vertrouwen te beschadigen. Vindt het niet leuk dingen te moeten doen die zij niet wil. Dat snap ik wel, maar ik heb zelf wat meer de insteek zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Maar als je bang bent het beestje pijn te doen of het verkeerd te doen lukt het ook niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .