Spring naar bijdragen

Mijn kaketoe opgenomen in vogelkliniek.

Recommended Posts

• Reacties 54
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Heel veel sterkte, ik hoop dat Vito er snel weer bovenop komt. Ze is trouwens ook een hele mooie vogel

Vandaag heeft de VA me niet gecontacteerd wat wil zeggen dat ik morgen Vito kan gaan ophalen tussen 9u-9u30.Heb contact genomen met mijn tante en zij brengt mij met de auto naar de VA. Wat zal het

Bedankt Belleke dat u vanmorgen aan Vito en mij gedacht heeft. Het weerzien tussen Vito en mij was heel ontroerend,toen Vito mijn stem hoorde begon zij meteen te roepen en toen de VA haar uit haa

Ahw, toch nog naar nieuws. Heel veel sterkte!
En het klinkt een beetje raar, maar het is wel heel fijn dat ze in jouw armen gestorven is. Gezien jullie zo dol op elkaar waren, was dat waarschijnlijk de warmste, meest vertrouwde plek waar ze kon zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt allemaal voor jullie medeleven.

Ik denk nog iedere dag aan Vito en mis haar guitige en grappige streken die ze kon uithalen.Het is ook zo stil

in huis zonder haar gekwebbel en gefluit.

Vind het ook zo verschrikkelijk om haar kooi nog in huis te zien staan,maar heb ik nog niet de moed gehad om

ze uiteen te halen of weg te doen.Een andere kaketoe of papegaai in huis halen zie ik echt niet zitten,daar ik

waarschijnlijk nergens nog z'n lieve en aanhangkelijke vogel zou kunnen vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .