Spring naar bijdragen
Shivas

Mijn kaketoe opgenomen in vogelkliniek.

Recommended Posts

Oh wat een fijn nieuws. Weten ze wat het geweest is?

Knuffels Belleke

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh wat een fijn nieuws. Weten ze wat het geweest is?

Knuffels Belleke

De VA weet niet voor de volle 100% zeker wat Vito mankeerde,hij dacht dat in eerste instantie dat zij een beroerte gehad heeft

maar nu denkt hij ook dat zij iets aan de hersenen heeft en dat kan hij moeilijk grondig onderzoeken.

µIk begrijp wel dat hij niet het materiaal heeft om in haar hoofdje te kunnen kijken.Om het zekers te weten zou ik naar de

vogelkliniek in Nijlen moeten gaan wat ik veel te ver reizen vind voor Vito daarvan gaat zij mss in stress geraken en dat wil ik haar

niet aan doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag heeft de VA me niet gecontacteerd wat wil zeggen dat ik morgen Vito kan gaan ophalen

tussen 9u-9u30.Heb contact genomen met mijn tante en zij brengt mij met de auto naar de VA.

Wat zal het me goed doen dat ik haar weer in mijn armen kan sluiten,denk dat als ik haar weer zie

er wel wat vreugde traantjes gaan vloeien.

Heb haar anderhalve week niet gezien en heb haar heel erg gemist.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat fijn dat je haar morgen eindelijk weer mee terug kan nemen.

Laten we nu maar hopen dat de klachten niet meer terug komen en dat Vito nog een lang en gelukkig leven voor haar heeft.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh zo fijn ik hoop dat het nu goed blijft gaan met Vito.

Geniet morgen van jullie hereniging.

Knuffels Belleke

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op dit moment haal je Vito op.

Vito welkom thuis en gezond blijven.

Knuffels Belleke

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt Belleke dat u vanmorgen aan Vito en mij gedacht heeft. :thanks::flower:

Het weerzien tussen Vito en mij was heel ontroerend,toen Vito mijn stem hoorde begon zij meteen

te roepen en toen de VA haar uit haar zieken kooi naar de praktijk bracht wilde zij eerst niet in haar

transport bak,zij wilde eerst bij mij komen om te knuffelen.Daarna zette ik haar in haar transport bak

en dat liet zij gewillig toe,de hele rit naar huis is ze steeds aandacht blijven vragen die ik haar maar

al te graag gaf.Thuis in haar vertrouwde omgeving is zij meteen beginnen te eten daarna heeft zij

nog veel gerust.

Maandag heeft de VA nog bloed afgenomen bij Vito en daaruit is gebleken dat zij wel degelijk een

beroerte heeft gehad waaraan zij een hersenbeschadiging aan heeft over gehouden wat zich dan

uit in een soort van vallende ziekte,voor deze ziekte is voor vogels nog geen medicatie waardoor

zoveel mogelijk stress voor Vito moet vermeden worden en ik moet haar op een rustige warme plaats

houden.

Heb haar nu op een kastje in een kennel aan mijn pc gezet zodat zij weet dat ik dicht bij haar ben,durf

haar niet in haar grote papegaaienkooi te zetten daar ik bang ben dat als zij een aanval krijgt als zij

op haar hoogste zitstok zit zij zich pijn gaat doen als zij daaraf valt.In de kennel heb ik een hondenkussen

gelegd met daar overheen absorberend keukenrol papier zo kan zij zich niet pijn doen als zij van haar

zitstok valt ook al heb ik de hoogste zitstok op ong.10cm hoogte geplaatst.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat leuk dat ze zo enthousiast was om je weer te zien en wat fijn voor jou dat ze zo graag eerst bij jou wilde zijn. Ook heel fijn dat je weet wat het geweest is en dan weet je dus ook dat je dat op geen enkele manier had kunnen voorkomen. Hopelijk krijgt ze er nooit meer last van. Geniet ervan dat ze gezond en wel weer gezellig thuis is :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ochwat fijn jullie weerzien. Dieren kunnen je zoveel geven en dat zie je nu wel weer.

fijn ook dat je nu weet wat het geweest is.

Geniet nu maar weer dat hij weer thuis is. Ik hoop dat hij nog heel lamg bij me zal zijn.

Knuffels Belleke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat leuk dat ze zo enthousiast was om je weer te zien en wat fijn voor jou dat ze zo graag eerst bij jou wilde zijn. Ook heel fijn dat je weet wat het geweest is en dan weet je dus ook dat je dat op geen enkele manier had kunnen voorkomen. Hopelijk krijgt ze er nooit meer last van. Geniet ervan dat ze gezond en wel weer gezellig thuis is :)

Het enthousiasme was wederzijds,sinds Vito op 3 oktober was opgenomen heb ik iedere nacht wakker gelegen en

moest ik steeds aan haar denken,als de VA dan belde dacht ik nu heeft hij slecht nieuws te melden.Gelukkig was dat

niet zo.

Ben wel blij om te weten wat Vito mankeerde en weet nu zekers dat ik me daar niet schuldig om moet voelen,al dacht

ik eerst wel dat het aan mij lag omdat ik haar de afgelopen 3 weken wat verwaarloost had door haar minder aandacht te

geven dan zij van mij gewend was.Hellemaal de oude is Vito nog niet,hopelijk wordt het na verloop van tijd nog wat beter

met haar en krijgt zij niet teveel aanvallen.

Ik zal zekers van haar genieten zolang haar toestand het toelaat.Als zij na verloop van tijd niet beter wordt en meer aanvallen

gaat krijgen moet ik in eerste instantie aan haar denken en beslissen wat voor haar het beste is.Maar nu zal ik zekers van haar

gezelschap genieten en wat de tijd brengt zien we dan wel.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ochwat fijn jullie weerzien. Dieren kunnen je zoveel geven en dat zie je nu wel weer.

fijn ook dat je nu weet wat het geweest is.

Geniet nu maar weer dat hij weer thuis is. Ik hoop dat hij nog heel lamg bij me zal zijn.

Knuffels Belleke

Ik hoop ook dat zij nog lang bij me zal zijn al zal de tijd uitwijzen hoe het verder met haar zal gaan.

Vito is een vrouwtje en haar naam is de afkorting van Victoria.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanharte bedankt voor jullie spontane reactie's en medeleven.Ben daar erg blij om.

Jullie verdienen allemaal een hele dikke knuffel. :hug:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aaaw ik zit hier gewoon te smelten. Leuk he hoe dieren aan je hechten. Vito heeft jou overduidelijk gemist.

Heel erg veel geluk nog samen en ik hoop dat Vito over een tijdje geen vallende ziekte meer heeft. Of is dat blijvend?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sorry dat ik enkele dagen niet op het forum ben geweest daar ik Vito sterk in de gaten heb

gehouden omdat zij niet in haar normale doen was.

Vanmiddag maakte Vito een raar geluid en toen ik ging kijken lag zij te spartelen in haar

kooi.Heb haar eruit genomen en ben tegen haar beginnen te praten om ze wat gerust te

stellen,even later is zij in mijn armen overleden.

Heb haar nog bijna een weekje bij me gehad sinds ik haar in de vogelkliniek ben gaan halen,

het afscheid was nog zwaar. Ik heb gedaan wat ik kon om haar beter te krijgen maar het heeft

niet mogen baten Vito heeft me alsnog verlaten.Zij is gelukkig wel in haar vertrouwde omgeving

gestorven en niet in de vogelkliniek.

Denk dat zij haar einde heeft voelen aankomen daar ze sinds zaterdag gans de dag klagend piepte

en als ik dan naar haar kooi ging wilde zij altijd bij me zijn.

Lieve Vito je was een echte lieve schat voor mij ik zal steeds aan je blijven denken en jij blijft een

appart plekje behouden in mijn hart.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach gos dat klinkt alsof ze het misschien zelf aanvoelde ja en / of zich niet oké voelde.

Wat jammer dat Vito niet langer bij je heeft mogen zijn, maar zoals je zegt is het dan toch ergens fijn dat ze nog een weekje lekker thuis mocht zijn.

Je kunt jezelf niks verwijten, Vito heeft het goed gehad bij jou! Sterkte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jammer dat ze alsnog overleden is. Maar inderdaad fijn dat ze in jouw armen thuis overleden is in plaats van daar op de kliniek. Veel sterkte.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sterkte! Je hebt gedaan wat je kon, en je was bij haar toen ze je nodig had!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ach wat vind ik dat sneu voor jou en Vito.

Had zo gegund dat jullie nog langer bij elkaar konden zijn.

Je hebt alles voor Vito over gehad.

Je zal hem nu vreselijk gaan missen.

Heel veel sterkte met het verlies dikke knuffels Belleke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .