Ga naar inhoud

Holland's got talent: de live shows

Zonnebloem
 Delen

Aanbevolen berichten

Dit keer over Holland's got talent in het algemeen, de audities zijn voorbij en de live shows gaan beginnen. Hebben jullie favorieten? Gaan jullie stemmen? Welke onderdelen vinden jullie het leukst? Wat vinden jullie van de jury?

Ik heb zelf niet echt een favoriet maar meerdere, de drie dames met muziek uit de 50er jaren vond ik heel leuk en dat meisje dat een zelfgeschreven nummer over pesten zong en meer. Ik hou meer van de zang dan van dans en de acrobatische acts vind ik meestal niet zo leuk. De acts met goochelen of spectacels met vuur ed ook niet. Ik vond de act met het meisje met haar mini collie stiekem erg leuk, al ben ik geen voorstander van dieren die optreden. Ik geloof haar wel dat ze met positieve bevestiging werkt bij het trainen.

Ik vind Gordon banaal maar kan wel lachen om sommige van zijn grappen. Chantal vind ik net een pop, ook in haar reacties, een beetje saai en met weinig inhoud. Dan raakt wel erg opgewonden van goeie dansacts, en vind hem ook wat saai.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel leuk. Ben er een paar jaar geleden geweest. (Is trouwens al weer een jaar of 6 geleden, gaat snel!) Iemand uit mijn dansgroep deed mee. Was echt heel leuk! Heb toen oa die vrouw gezien die was opgegeven door haar zoon (justin??) Om te zingen. Ze werd boos dat ze niet door ging en ging op het publiek schelden. :D 'jullie kunnen zelf helemaal niks!!'

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond HGT wel de leukste van al die shows, omdat het ook een platform voor andere acts is dan zing en dans. Maar wat wint er altijd? Iemand die kan zingen of dansen. Erg jammer, daar heb je al the voice voor, so you think you can dance en waarschijnlijk zijn er nog wel 3 waar je je voor op kunt geven. Ik vind de acts meestal wel leuk om te zien, maar dat gedoe er omheen duurt ellenlang en het is allemaal zo hysterisch. Verder vind ik het jammer dat al die kleine kinderen meedoen. Heel lief en schattig allemaal, maar ik heb daar helemaal niks mee en meestal vliegen ze er pas bij de tweede ronde uit, omdat ze het dan zielig vinden om ze er bij de eerste meteen uit te stemmen..

Ik ben een keer bij een uitzending van so you think you can dance geweest, een vriendin van mij liep daar stage dus konden we er gratis heen. Elke 3 seconden liep daar iemand met een boekje te zwaaien en moesten wij allemaal hysterisch gillen en juichen en klappen.. Ik werd er stikchagrijnig van  8o|

Stemmen heb ik nog nooit gedaan en dat zal ik ook niet doen, maar ik zap er wel eens langs en blijf dan vaak wel kijken. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind HGT ook de leukste vanwege de diversiteit. Als de audities voorbij zijn, vind ik het vaak minder leuk worden. Het is wel zo dat er meestal een zanger/zangeres wint idd of een dansgroep.

Ik weet nog dat er bij andere shows wel eens sprake is geweest van geruchten over fraude, dat er bv mensen waren betaald om heel vaak voor iemand te bellen. Eigenlijk vind ik dat ze beter een stem per telefoonnummer kunnen doen, dan verloopt het eerlijker. Nu kan degene winnen die het meeste geld uit wil geven aan telefoneren.

Ik vraag me af wat ze vonden van het kleine meisje wat op ging treden in Las Vegas. Wel gek dat ze dat niet uitzenden, het optreden in Las Vegas. Ik wil wel zien wat die Amerikanen van onze kunsten vinden. En ik hoor ook nooit wat er uit voort komt verder, of iemand een contract aangeboden gekregen heeft in de VS oid. Misschien is een andere prijs toch leuker voor degene die wint zoals een optreden bij een grote show in Nederland, Hebben ze meer aan, volgens mij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er schijnt nu ook een groep bij te zitten uit Deurne. Een dansgroep. Een van die jongens, Davy, heeft al diverse grote prijzen met dansen gewonnen en wordt ook veel ingehuurd voor shows in het buitenland. Beetje jammer, die heeft dat dus helemaal niet nodig.

Het eerste jaar heeft een meisje uit Blerick gewonnen, dacht ik ;) Meende dat het de eerste editie was. Tessa Kersten. Zij heeft bij ons op de bruiloft gezongen. Mijn moeder kent haar heel goed.

Dat soort dingen krijg ik dan wel mee, maar verder ben ik anti-talentenshow. Het wordt te langdradig. En HGT vind ik echt niks. Voor zang en dans heb je andere shows en als ik perse die andere dingen wil zien, ga ik wel naar het circus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hollands got talent zou misschien iets leuker zijn als er niet zo een kwal in de jury zat, die het leuk vindt om mensen te beledigen en nog even een trap na te geven.

Die man is echt het laagste van het laagste, kijk eerst naar jezelf. Je kan zelf ook voor geen meter zingen, zit geen volume in en bereik heb je ook voor geen meter want je moet meteen over naar de kopstem.

Als ie zich nou eens wat meer zo zou gedragen als bij die ouderen...dat zou m sieren.

Verder vind ik het ook jammer dat het meer een uitlach programma is dan wat anders, net wat idols vroeger was. Lekker lachen om mensen die het fout doen, nou leuk hoor...

Daarom kijk ik het liefst the Voice als ik dan toch wat moet kijken, daar zijn de slechte uit gefilterd en mag je alleen mee doen als je echt wat kan.

Natuurlijk zit daar ook wel eens een rotte appel tussen, maar er wordt tenminste niet om gelachen en men wordt met respect behandeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn ook geen fan van het programma, al is er op zaterdag bar weinig leuks op tv dus blijven we wel eens hangen in het voorbij zappen.

Wat ik irritant vind aan ál die talentenjachten incl the voice dat sommige mensen na 3 keer proberen nog denken mee te moeten doen, of ze komen van een ander programma af, daar is de aandacht wel vanaf en denken ineens te kunnen zingen (paar weken terug kwam er een uit oh oh cherso voorbij ineens). 
Of ze hebben alle zangtalenten al gehad en omdat dat niet werkte denken ze dat het bij (bijv) the voice wel gaat werken. Die coaches zien niks dus draaien nog ook en dan zit zo iemand wéér in zo'n progamma.

Vorig jaar of het jaar daarvoor had je bij the voice ook ineens Floortje van 8 jaar terug uit Idols. Maar misschien ben ik wel een zeur :P, ik geloof sowieso niet in het 'degene met de meeste stemmen wint' idee. Tv is wat dat betreft zo nep. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Floortje heeft nog een tijdje bij We Will Rock You (musical) een grote rol gehad, maar verder is er in de musicalwereld is bijna geen droog brood te verdienen, dus ik kan me dan wel voorstellen dat je nadat musical is gestopt, The Voice als springplank probeert te gebruiken.

Ik kijk verder zelf eigenlijk geen talentenjachten meer. Nooit echt veel gedaan ook hoor, af en toe eens. Kwam alleen net op FB de eerste aflevering van Dancing with the Stars uit Amerika tegen.Daar doet er eentje (Carlton uit the Fresh Prince of Bell Air) gelijk even voor hoe het moet.....de rest kan wel inpakken... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp wat je bedoelt Marjolein, al denk ik dan: volgens mij was Idols in haar geval al de spring plank ;). En als het dan weer/nog niet lukt hebben ze weer een nieuwe springplank nodig, ach ze duiken ook vanzelf weer omlaag want volgens mij heeft het haar carrière alsnog weinig boost gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ook niks meer van gehoord nee. Maar geen idee of ze misschien weer een rol in een musical heeft gekregen, daar heeft het misschien wel weer bij kunnen helpen.
(Mijn zusje is door haar werk wat bekender geraakt met die wereld, en die is hard. Naamsbekendheid is in veel gevallen net een tikkie belangrijker dan een goede zangstem. )

Even kijken of het lukt om een linkje te plaatsen, dit filmpje van Dancing with the Stars bedoelde ik:

https://www.youtube.com/watch?v=iNZ1dYriGOc#t=81

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .