Ga naar inhoud

Mijn zwartbonte voedster pest mijn bruinbonte voedster


Sanne van der Ploeg

Aanbevolen berichten

Even nog over Nynke. Als ze zoveel ruimte krijgen, moet ze dan nog wel gecastreerd worden? Ik vind het een hele zware ingreep voor zo'n klein dier en doe het liever niet... 

 

Modwain super bedankt voor je werkbeschrijving van de ren. Ik ga 'm wel bewaren, mocht ik het nog eens nodig hebben!

Hi, dit begrijp ik niet....ruimte of niet, castratie vermindert drastisch de kans op baarmoederhalskanker...en met een konijnkundige DA is zo'n ingreep prima te doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Au! Tralies/gaas of latjes met openingen er tussen is niet geschikt als bodem voor konijnen.

Dat ze van het ene niveau naar het andere kunnen springen is natuurlijk heel leuk (mits een goede bodem), maar zoals Lonja zegt vervangt dat niet de ruimte op 1 niveau die ze nodig hebben om te kunnen rennen. Konijnen vinden hoogteverschillen erg leuk, maar zie het als extra ruimte. Daarnaast heeft bijvoorbeeld een koppeltje dwergen minimaal 2m2 op 1 niveau nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .