Ga naar inhoud

BB Wokavond 2014

Fluf en Tinus
 Delen

31 leden hebben gestemd

1. 1. Welke dag(en) komt jou het beste uit voor de BB Wokavond 2014?

• Zaterdag 11 oktober
      14
    • Zaterdag 18 oktober
      27

Aanbevolen berichten

De eerste 11 aanmeldingen zijn binnen  :party: 

Kom maar op, ladies and gentlemen... Ook "nieuwe" BB-ers zijn van harte welkom om dit evenement mee te beleven! Het wordt vast weer een gedenkwaardige avond  :P  

De kosten voor het restaurant zijn nog niet bekend, maar het wordt niet duurder dan 35 euro p.p. (en dat is all-inclusive met hapjes drankjes, toetje enz.) 

Reiskosten zijn voor eigen rekening, maar eventueel meerijden kan in overleg geregeld worden. Tot nu toe is dat altijd onderling prima afgestemd via een soort poule van auto/ OV kaart bezitters.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha nee dat niet maar ik ben niet zo een prater, tenminste niet bij vreemde mensen :P

En vorig jaar kon k met iemand mee rijden dus dan zou ik even moeten kijken. Kan wel met de trein hoor maar moet ook even rekening houden met de financiele kant :P

Waar woon je ergens? In de buurt van Utrecht mag je wel met mij mee rijden hoor. Ik praat altijd heel veel, ook als mensen niet zo mee praten, babbel ik gewoon door dus :D

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik ga, en jij zit ergens in de buurt van Utrecht, kan je wel met mij mee rijden

Ow dank je! Ik woon heel officieel in Zeist en zo, op de weg denk ik dan, zogezegd :P

Maar als t goed is komt Daisy mijn bank onveilig maken zodat ze niet van Limburg naar Amersfoort hoeft en terug ^^ (toch Dais?) *gezellig! BB-"logeerfeestje" erbij (al zijn we daar misschien te oud voor XD haha), dacht k, en t is toch een logeerbank* Als de plannen veranderen laat ik het weten, want da's wel heel lief van je!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow dank je! Ik woon heel officieel in Zeist en zo, op de weg denk ik dan, zogezegd :PMaar als t goed is komt Daisy mijn bank onveilig maken zodat ze niet van Limburg naar Amersfoort hoeft en terug ^^ (toch Dais?) *gezellig! BB-"logeerfeestje" erbij (al zijn we daar misschien te oud voor XD haha), dacht k, en t is toch een logeerbank* Als de plannen veranderen laat ik het weten, want da's wel heel lief van je!

Zeist! O.o

Daar werk ik, haha. Wat een gehucht (sorry!)

Ik hoor het wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeist! O.o

Daar werk ik, haha. Wat een gehucht (sorry!)

Ik hoor het wel.

Ik hou van gehuchten :P persoonlijk mag t van mij nog kleiner ^^ hutje op de heide of zo... in een uurtje wandelen ben je half Zeist rond geweest, je hebt 3 bossen op loopafstand, heerlijk toch? ;) maar! Maar, we hebben wel bijna alle winkels die je nodig kan hebben :P da's in de Bilt bijvoorbeeld wel anders...

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat zijn jouw essentiële winkels yuki-chan?

Een supermarkt voor mn voedsel (en we hebben er wel 6 verschillende!), een dierenwinkel voor de "shit vergeten" aankopen (PetsPlace) een Praxis, Gamma en dan nog een Action voor nutteloze troep en verfspul :P de rest cross k die 20 minuten met de bus wel voor naar Utrecht Centrum ^^ al hebben we wat boetiekjes en een C&A, maar de collectie daar is blug. Mijn mening dan he? ;)

Maar inderdaad... mijn eerste week op de Slotlaan werd k met grote verontwaardigde ogen opgenomen :P zwarte cargos, zwarte tanktop en lekkere zwarte make up... ze hebben ermee leren leven dat k anders ben denk k... Ik loop net zo makkelijk over de boulevard huisjes te kijken als ik door Vollenhove slenter tussen de Marokkanen XD ik krijg nu zelfs een "goedemorgen!" van sommigen op de Boulevard.. ^^ muahahaha. En op Vollenhove vinden ze me toch al ok. Maar goed wokken! Waar in Amersfoort trouwens? Dat is me wel ontgaan...

Owja, en vergeet een drogist niet :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .