Ga naar inhoud

BB Wokavond 2014

Fluf en Tinus
 Delen

31 leden hebben gestemd

1. 1. Welke dag(en) komt jou het beste uit voor de BB Wokavond 2014?

• Zaterdag 11 oktober
      14
    • Zaterdag 18 oktober
      27

Aanbevolen berichten

Ik heb twee konijnen T-shirts ja. Te fout voor woorden maar voor een bb meeting vind ik het wel grappig.

Oh geweldig, ik kom niet meer bij! :D Ik lach jouw overigens niet uit hoor, ik vind het hele idee gewoon hilarisch! 

Misschien moet ik ook maar een leuke girly scoren en daar mijn nijnen op zetten... :wub:  :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij gewoon weer een zomerige retro jurk, want het is altijd vreselijk warm bij Joseph :-)

De uiterste inschrijfdatum ligt op 30 september. Dan kan ik in eerste instantie beide avonden reserveren en begin oktober de definitieve gegevens doorgeven aan het restaurant. Overigens is het geen enkel probleem als er een of twee mensen op het laatste moment besluiten aan te schuiven, als ik maar op tijd de grote groep aanmeld.

Iedereen die zeker gaat: vergeet vooral niet om mij een PB te sturen, want dat is mijn referentielijst. Zet ook even je naam erbij, zodat ik naamkaartjes kan maken... En dan komt er natuurlijk ook deze keer weer een klein presentje voor alle deelnemers en ga ik weer m'n best doen om een goed prijsje all-in af te spreken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh geweldig, ik kom niet meer bij! :D Ik lach jouw overigens niet uit hoor, ik vind het hele idee gewoon hilarisch! 

Misschien moet ik ook maar een leuke girly scoren en daar mijn nijnen op zetten... :wub:   :D

LOL... ik heb een heel leuk roze truitje met ingebreide konijntjes, maar ik vrees dat die te warm is voor deze altijd drukke avond...  Maar wie weet kan ik nog iets met konijnen en schoenen doen (bunny pumps lijken me geweldig!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wie weet kan ik nog iets met konijnen en schoenen doen (bunny pumps lijken me geweldig!)

Serious.....ik hoef geen kleding etc van nijnen, maar dang...een paar gave, sexy, stoere bunny bumps...ben ik voorstander van!

Graag wel iets stoerder dan deze.. ;(:

24557_amazinshoes.jpg?1217735824

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .