Ga naar inhoud

BB Wokavond 2014

Fluf en Tinus
 Delen

31 leden hebben gestemd

1. 1. Welke dag(en) komt jou het beste uit voor de BB Wokavond 2014?

• Zaterdag 11 oktober
      14
    • Zaterdag 18 oktober
      27

Aanbevolen berichten

Het was zeker gezellig! Leuk ook om iedereen weer te zien! Het is wel echt een leuk gevoel dat omdat ik 9,5 jaar geleden een website begonnen ben, dat dan tot een gezellig wokavond met 22 leden is gekomen! Had ik niet bedacht  toen ik de site gestart was! Ik denk wel dat ik toch iets te dicht bij rian heb gezeten, ik heb keelpijn en moet af en toe hoesten... Of gewoon te veel gekletst gisteren ;)

Er zijn wat suggesties geweest om een dierentuin-meeting te gaan houden, ik zal eens gaan kijken wat wanneer allemaal een beetje mogelijk is, vind dat zelf ook een leuk idee (misschien voorjaar 2015? Zodat we niet een jaar lang op de volgende wok hoeven te wachten ;)).

Ja nu je het zegt, ik ben al gewoon lid vanaf 2006 :oops: Waar blijft de tijd??!!!

Maar idd, het was weer enorm gezellig. En bedankt Christa voor de takken.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat jullie het naar je zin hadden gehad. Ik ben te druk bezig met andere dingen, waardoor ik sowieso niet kon komen. Had ik die dingen niet gehad, dan had ik op het laatste moment alsnog af moeten zeggen, omdat ik door een schouderblessure bijna geen auto kon/kan rijden. 

Maar in het voorjaar is het als het goed is weer een stuk rustiger hier en dan kan ik hopelijk wel een keer mee naar de meeting.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even fijn in herhaling te vallen: ook hier blije konijntjes. Tinus is door Fluf bekogeld met een klompje, nadat deze door mij gevuld was met stukjes wilg... Groot succes dus  :thanks:

Verder nog steeds aangenaam verrast door het geweldige cadeautje! Wat een verwennerij  (K)  Wel was alle drukte eigenlijk een beetje teveel voor me, maar het was desondanks wel weer zeer de moeite waard!  

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Om even fijn in herhaling te vallen: ook hier blije konijntjes. Tinus is door Fluf bekogeld met een klompje, nadat deze door mij gevuld was met stukjes wilg... Groot succes dus  :thanks:

Verder nog steeds aangenaam verrast door het geweldige cadeautje! Wat een verwennerij  (K)  Wel was alle drukte eigenlijk een beetje teveel voor me, maar het was desondanks wel weer zeer de moeite waard!  

Alles is in ieder geval weer gelukt en alles verliep vlekkeloos.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .