Ga naar inhoud

BB Wokavond 2014

Fluf en Tinus
 Delen

31 leden hebben gestemd

1. 1. Welke dag(en) komt jou het beste uit voor de BB Wokavond 2014?

• Zaterdag 11 oktober
      14
    • Zaterdag 18 oktober
      27

Aanbevolen berichten

Ik ga toch een poging wagen vanavond, Jeroen wil zowieso gaan, ik ben er nog niet helemaal uit maar denk het wel. Ik adviseer jullie om vooral ver uit mijn buurt te gaan zitten en me niet te zoenen e.d. als ik mee kom, is voor jullie eigen bestwil!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was zeker gezellig! Leuk ook om iedereen weer te zien! Het is wel echt een leuk gevoel dat omdat ik 9,5 jaar geleden een website begonnen ben, dat dan tot een gezellig wokavond met 22 leden is gekomen! Had ik niet bedacht  toen ik de site gestart was! Ik denk wel dat ik toch iets te dicht bij rian heb gezeten, ik heb keelpijn en moet af en toe hoesten... Of gewoon te veel gekletst gisteren ;)

Er zijn wat suggesties geweest om een dierentuin-meeting te gaan houden, ik zal eens gaan kijken wat wanneer allemaal een beetje mogelijk is, vind dat zelf ook een leuk idee (misschien voorjaar 2015? Zodat we niet een jaar lang op de volgende wok hoeven te wachten ;)).

• Vind ik leuk 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was zeker gezellig! Leuk ook om iedereen weer te zien! Het is wel echt een leuk gevoel dat omdat ik 9,5 jaar geleden een website begonnen ben, dat dan tot een gezellig wokavond met 22 leden is gekomen! Had ik niet bedacht  toen ik de site gestart was! Ik denk wel dat ik toch iets te dicht bij rian heb gezeten, ik heb keelpijn en moet af en toe hoesten... Of gewoon te veel gekletst gisteren ;)

Ow nee :-( Zie je, dat wilde ik echt voorkomen. Sorry :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .