Ga naar inhoud

BB Wokavond 2014

Fluf en Tinus
 Delen

31 leden hebben gestemd

1. 1. Welke dag(en) komt jou het beste uit voor de BB Wokavond 2014?

• Zaterdag 11 oktober
      14
    • Zaterdag 18 oktober
      27

Aanbevolen berichten

Ik weet het niet Michaela. Girlfriend is in town en die baalt al een beetje dat ik zaterdagavond de hort op ben...  Maar als jullie toevallig in de buurt zijn heb ik best wel een kopje koffie of thee in de aanbieding ;)

Oké, snap ik. Maar ik laat het wel weten als we in de buurt zijn. En mochten jullie in de buurt zijn, hoor ik het ook wel ;).

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Koffie/thee klinkt gezellig, maar als jullie lekker samen willen tortelen dan snappen we dat ook :-) (ik weet niet hoe vaak jullie elkaar zien en ik kan me voorstellen dat Christel er niet op zit te wachten om je nog een dag te delen....)  Zullen we vrijdag even contact hebben om eventueel concrete plannen te maken? Misschien ergens een bakkie doen als het een beetje goed weer is...

By the way: je gaat dus zeker mee wokken? Leuk!

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ff wat anders: Ligt het nu aan mij of komen er stemmen bij voor deze zaterdag? Dacht dat de gastenlijst wel al vast stond ;)

Ik ga trouwens ook op tijd naar Amersfoort. Met Nol en Angela naar Epplejeck en dan 's avonds met jullie wokken :) Dag erna zien we wel wat Nol en ik gaan doen. Niks moet, alles mag :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zien elkaar elk weekend, maar ze is donderdag jarig vandaar

Er is hier op t plein trouwens een horecaplein verrezen  hint hint ;)

Toe maar, wat een gereis. Maar wel hartstikke leuk natuurlijk om elkaar ieder weekend te zien. Horecaplein klinkt leuk, dus dat komt vast goed!

Ff wat anders: Ligt het nu aan mij of komen er stemmen bij voor deze zaterdag? Dacht dat de gastenlijst wel al vast stond ;)

Ik ga trouwens ook op tijd naar Amersfoort. Met Nol en Angela naar Epplejeck en dan 's avonds met jullie wokken :) Dag erna zien we wel wat Nol en ik gaan doen. Niks moet, alles mag :)

Of er stemmen bijkomen houd ik niet echt in de gaten, maar de gastenlijst heb ik opgesteld. Ik neem aan dat eventuele extra deelnemers zich nog wel bij me melden, want anders wordt het natuurlijk een chaos bij Het Oosten.... 

Als het mooi weer is dan kun je heerlijk wandelen door Amersfoort en genieten van heel veel terrasjes, mooie oude gebouwen en eventueel een rondvaart met open boot... Het is een hele relaxte en sfeervolle stad! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendlief en ik waren er afgelopen weekend nog omdat ik voor beide wokdata een kamer had gereserveerd... Helaas was het afschuwelijk weer, maar desondanks hebben we ons kostelijk vermaakt op een verwarmd terras en een bockbier festival. Maar je kunt er ook heerlijk slenteren door allemaal kleine straatjes met prachtige oude huizen, gezellig winkelen en erg lekker eten bij diverse kleine bistro's en eetcafé's. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beetje slecht nieuws, er zit een kans in dat Jeroen en ik niet komen zaterdag :-(

Ben echt snot en snot verkouden, ik hoest mijn longen er zowat uit. Zal jullie verdere details besparen. Jeroen heeft het ergste al gehad, en nu ben ik aan de beurt. Heb mijn afspraken voor vanavond en morgen ook al af moeten zeggen, ik weet niet hoe het zaterdag gaat! Ik wil niemand aansteken en met mijn smerige hoest is het niet leuk om samen aan tafel te zitten.

Ik kijk zaterdag hoe het gaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kont door hoofdpijn met uitstraling naar de nek o.a, dus werk ook maar halve dagen momenteel.

Even heel offtopic hoor, maar ik lees dit en denk: Zou het ook kunnen dat die hoofdpijn juist vanuit je nek ontstaat? Ik ben altijd heel geïnteresseerd als ik lees over mensen met pijn, het gaat me natuurlijk verder helemaal niks aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoera, het is toch gelukt met de financiën, dus ik houd gewoon lekker m'n hotelkamer. Ook de kruidentoestand is opgelost - vraag alleen niet hoe ;-)

Dus wokkers, tot morgen!

Beetje slecht nieuws, er zit een kans in dat Jeroen en ik niet komen zaterdag :-(

Ben echt snot en snot verkouden, ik hoest mijn longen er zowat uit. Zal jullie verdere details besparen. Jeroen heeft het ergste al gehad, en nu ben ik aan de beurt. Heb mijn afspraken voor vanavond en morgen ook al af moeten zeggen, ik weet niet hoe het zaterdag gaat! Ik wil niemand aansteken en met mijn smerige hoest is het niet leuk om samen aan tafel te zitten.

Ik kijk zaterdag hoe het gaat!

O jee, hopelijk knapt het op en kunnen jullie erbij zijn! Van harte beterschap in ieder geval en mocht het alsnog niet gaan dan hopen we jullie volgende keer natuurlijk wel weer te mogen begroeten!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .