Ga naar inhoud

BB Wokavond 2014

Fluf en Tinus
 Delen

31 leden hebben gestemd

1. 1. Welke dag(en) komt jou het beste uit voor de BB Wokavond 2014?

• Zaterdag 11 oktober
      14
    • Zaterdag 18 oktober
      27

Aanbevolen berichten

De prijs van het wokken ligt waarschijnlijk rond de 32 euro, all inclusive. Het exacte bedrag horen jullie nog, maar daarvoor moet ik nog even in gesprek met onze vriend Joseph (charme offensief inzetten  :angel:

Voor dit geld krijg je een hele avond ongelimiteerd heerlijk eten (voorgerechten, hoofdgerechten en dessert naar keuze) en drinken naar behoefte (fris, sapjes,water, wijn, bier). Dit alles gecombineerd met goed gezelschap en geen vaste eindtijd is natuurlijk een koopje!

Vaak zijn wij de laatsten die weggaan en er wordt nooit moeilijk gedaan over de officiële sluitingstijd....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom helaas niet mensen. Ik heb er echt geen zin in. Sommigen van jullie zullen zeggen: kom gewoon wel, even gedachten verzetten maar heb het de afgelopen twee weken geprobeerd en het lukt me niet.

Reden? Gedonder op het werk. Er wordt op een hele nare manier geprobeerd om mij te passeren en dat ben ik aan het aanvechten. Echt heel, heel naar. Aankomende donderdag weer een confrontatie, ik zie het niet eens meer als een overleg. Ik kan er gif op innemen dat ik dan zaterdag niet: hiep, hoi we gaan wokken! ben.

Jammer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja, op dit moment ben ik er constant mee bezig en kan ik van andere dingen niet echt genieten en dan vind ik het echt zonde van zo een avond. Nu heb ik ook aanstaande donderdag dus een gesprek wat echt een drama gaat worden en dan ben ik denk ik zaterdag niet in mijn hum. Ik vind het echt heel jammer maar ga liever in mijn bed liggen met een bak ijs en maar tv kijken. Ik ben normaal echt niet zo maar heb er echt behoefte aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .