Ga naar inhoud

BB Wokavond 2014

Fluf en Tinus
 Delen

31 leden hebben gestemd

1. 1. Welke dag(en) komt jou het beste uit voor de BB Wokavond 2014?

• Zaterdag 11 oktober
      14
    • Zaterdag 18 oktober
      27

Aanbevolen berichten

60 euro plus 12,50 ontbijt en gratis parkeren

Jeee gezellig :D

'Wij' zijn jij en Lilian? (ik neem aan dat je geen koninklijk meervoud gebruikt :P )

Thnx! Die info laat ie mij dus niet zien. Of ik kijk verkeerd :P Die 12,50 is neem ik aan pp toch? Dus 85 euro. Das dan net zo duur als NH incl parkeren. Toch? Of tel ik nu verkeerd? :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thnx! Die info laat ie mij dus niet zien. Of ik kijk verkeerd :P Die 12,50 is neem ik aan pp toch? Dus 85 euro. Das dan net zo duur als NH incl parkeren. Toch? Of tel ik nu verkeerd? :P

Mercure: Bij de boekingssites zie je die 60 euro staan (59,99). Dit is dan inderdaad exclusief ontbijt. Bij sommige sites zie je dan dat je het ontbijt voor 12,50 bij het hotel bij kan boeken (dus ter plaatse).

Als je alleen op een kamer bent ben je bij het Mercure dus 60 + 12,50= 72,50 kwijt. Bij het NH (zonder secretaanbieding) ben je 72 euro kwijt voor een kamer + 19 euro voor 1 ontbijt + 15 euro parkeren= 106 euro. Ik zag ook ergens een aanbieding van NH voor een 2 persoonskamer inclusief ontbijt (ontbijt voor 2 personen dan ook neem ik aan) voor 90 euro. Plus dan 15 euro parkeren is 105 euro. Maar daar waren er zondag nog maar 3 kamers of zo van beschikbaar. Als je met z'n tweeen in een kamer naar Mercure gaat dan betaal je inderdaad 2 keer ontbijt, dus 60 + 2 x 12,50 = 85 euro, inclusief parkeren. NH is dus zonder secretaanbieding altijd duurder.

Natuurlijk wel, verdien ik dat dan niet?

Nee uiteraard Lilian en ik ja haha

We zitten dus toch niet hele dagen op het forum met Max of Wimlex? *shocked*
Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

Het begint dus allemaal al goed vorm te krijgen. Leuk! 

Mijn secret hotel had ik al voor beide weekenden geboekt, dus wij (Frank en ik) gaan het weekend van de 11e ook al lekker Amersfoort onveilig maken. Er blijkt een bokbierfestival te zijn en dan is het wel fijn om lekker naar en hotel te kunnen gaan na het proeven...

Heerlijk twee weekenden achter elkaar party time  :party:  

• Vind ik leuk 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

De wok is daar een soort alternatief voor: Het Oosten is gewoon een keer per jaar een soort BB Café waar ook lekker eten wordt geserveerd  :bunny: 

De deelnemerslijst staat nu vast (met een enkele voorbehoud), maar we zijn zoals het er nu voorstaat met een gezellige 23 personen! Dat maakt het organiseren toch echt weer zeer de moeite waard! 

• Vind ik leuk 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .