Ga naar inhoud

BB Wokavond 2014

Fluf en Tinus
 Delen

31 leden hebben gestemd

1. 1. Welke dag(en) komt jou het beste uit voor de BB Wokavond 2014?

• Zaterdag 11 oktober
      14
    • Zaterdag 18 oktober
      27

Aanbevolen berichten

Tadaaa, daar gaan we weer. De wokavond.... Hopelijk heeft iedereen er weer zin in!

Mijn voorstel zou zijn om het op 11 oktober te doen (2e zaterdag van oktober), maar eventueel zou 18 oktober ook een optie zijn. 

Plaats van handeling is (uiteraard) Wok Het Oosten in Amersfoort, aanvang rond 18.00 uur met onbekende eindtijd :-)

Deelnemers graag even een PB-tje naar ondergetekende en dan komen we er vast wel weer uit om wederom een gezellige avond/nacht/ochtend ervan te maken! 

Uit ervaring weten we natuurlijk dat dit een heeeeel lang draadje gaat worden, dus ik zal weer regelmatig op het forum inloggen. Wie weet lukt het wel om nog een beetje terug te lezen wat er hier allemaal is voorgevallen in de afgelopen tijd....

• Vind ik leuk 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jippie! Leuk dat je het weer wilt organiseren Fluf&Tinus! Vorig jaar zat ik helaas midden in een verhuizing maar dit jaar ben ik weer van de partij.

Ik denk dat ik secret hotel ook eens ga overwegen, omdat ik 2 jaar geleden zo vroeg terug moest met de laatste treinverbinding.

@Laniboekje: 2 jaar geleden ging ik ook voor het eerst en had toen ook nog nooit iemand van het forum in het echt ontmoet. Waarschijnlijk ben je niet de enige en zeker niet de eerste die niemand kent dus dat maakt niet uit. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .