Spring naar bijdragen
PorkyKonijnNL

Hond een konijnenpoep

Recommended Posts

Jahoor, volgens mij is het nog gezond ook. Mijn honden eten vaak keutels, bij de rand van de ren en dat is hartstikke handig want dan hoef ik die niet op te vegen. Ze eten het liefst nachtkeutels, alleen eten mijn konijnen die normaal gesproken zelf op maar als er eentje ligt, doen ze van alles om erbij te komen. Ik heb mijn konijnen in draadrennen in de woonkamer en de honden mogen er niet bij. Ze zijn wel lief voor de konijnen maar andersom gaat de liefde niet zo diep, haha. Mijn konijnen vallen mijn honden aan als ze loslopen en het zijn grote honden dus dat doen we maar niet. Als ik er niet bij ben, gaat dat vast een keer mis namelijk.

Ik ken een hartstikke lieve labrador die het huiskonijn, een giga Franse hangoor, heeft doodgebeten terwijl ze vrienden waren. Het instinct kan het overnemen als konijnen gaan rennen of als ze de hond aanvallen. Mijn konijnen zijn echt razende furies als ze de honden aanvallen, je zou er bang van worden, haha. Dus ik hou ze gescheiden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn hond duwt zelfs haar neus onder de konijnen hun kontjes als ze niet snel genoeg zijn met keutels produceren, haha!

Shadow deed dat ook altijd. En dan zei ik: "Shadow, Stamper is geen kauwgomballenautomaat!". :D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites