Spring naar bijdragen
Evee

Lijst met konijnentrimmers

Recommended Posts

De trimsalon in Grijpskerk neemt geen nieuwe klanten meer aan misschien handig om er bij te zetten ofzo? Wel een goed idee btw zo'n lijst! Jammer dat er geen bij staat die in de buurt is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Doggy Style van Nancy den Biezen? Dat was Beneden-Leeuwen toch, en volgens mij bestaat die niet eens meer.

Owja, ik heb nog geen echte praktijk, maar ik ben ook konijnentrimster.. Die praktijk gaat er wel zeer snel komen!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Trimsalon Doggy Style zit in Hardenberg, niet in Enschede. :)

Dankje, ik had die site met nog eén tegelijk open staan, ben vast mis geweest haha. Het is aangepast.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De trimsalon in Grijpskerk neemt geen nieuwe klanten meer aan misschien handig om er bij te zetten ofzo? Wel een goed idee btw zo'n lijst! Jammer dat er geen bij staat die in de buurt is.

Ik neem aan dat ze dat dan ook op hun website zetten en dat bezoekers dat daar kunnen terugvinden. Denk niet dat het handig is om dat op onze lijst ook nog eens te gaan bijhouden :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Evee de link bovenaan doet het volgens mij niet? 

Trimsalon Didi in Milsbeek, heeft zelf ook konijnen en weet precies wat konijnen nodig hebben. 20 minuten rijden vanaf Nijmegen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt, deze link was er nog één van voor we het ssl certificaat op de website hadden (beveiligingscertificaat). Door dat certificaat zijn alle url's gewijzigd van http:// naar https://

Ik heb de link aangepast.

De trimmerlijst zal ik binnenkort weer een keer bijwerken. Is weer even geleden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tilia's trimsalon in Een (Drenthe, op grens met Groningen), komt aan huis! Perfect, heeft veel aandacht voor en kennis over konijnen. Ik woon in Groningen (stad) en daar komt ze ook heen. 

Is ook erg betaalbaar en heel flexibel. Mocht je onverhoopt een klit ontdekken dan komt ze die binnen een paar dagen verhelpen.. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op ‎31‎-‎3‎-‎2019 at 20:01 zei April:

Tilia's trimsalon in Een (Drenthe, op grens met Groningen), komt aan huis! Perfect, heeft veel aandacht voor en kennis over konijnen. Ik woon in Groningen (stad) en daar komt ze ook heen. 

Is ook erg betaalbaar en heel flexibel. Mocht je onverhoopt een klit ontdekken dan komt ze die binnen een paar dagen verhelpen.. 

Zelfs aan huis, dat is fijn! Ik woon in Groningen en was nog zoekende naar een trimsalon waar ik niet een half uur voor hoef te rijden. Dank je!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites