Ga naar inhoud

mogen konijnen crackers?


Iloveanimals

Aanbevolen berichten

Mijn regel is dat ik geen bewerkt voedsel gemaakt voor mensen geef aan mijn nijnen (ook geen producten voor konijnen met suikers etc erin). Biks komen ze ook niet tegen in de natuur, maar daarvan weten we dat dit speciaal gemaakt is
voor onze dieren. Dus ik persoonlijk  zou geen crackers geven, waarom zou je dat eigenlijk willen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel soms heb ik soepstengels in huis en dan krijgen ze een heel klein stukje. Het is niet goed voor ze maar ik heb nooit gemerkt dat er zachte ontlasting of andere problemen erop volgde. Maar elk konijn is anders en sommige hebben snel last van hun darmen. Daar kom je alleen pas achter als je het geeft natuurlijk dus de voorzichtige mens geeft het niet. Ik heb wel gehoord van een konijn wat wel eens appeltaart kreeg, dat vond ik zelf wel een grappig idee. Maar eerlijk gezegd als ik appeltaart heb, eet ik die lekker zelf op! Ik heb wel rozijnen staan als snack maar die krijgen ze ook heel zelden, een paar keer per jaar ofzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .