Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

De laatste tijd merk ik dat het hier op het forum steeds rustiger aan het worden is. Ik denk zelf dat het te makrn heeft met vaak de nogal felle reacties..

wat denken jullie?

Ik probeer denken te vermijden! :hug:

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik gooi het voor nu ook op vakantietijd. De felheid vind ik de laatste tijd ook wel meevallen, en zolang er niet op de man gespeeld wordt hoeft het wat mij betreft niet allemaal koesje-kroel-en-bloemetjes te zijn. Er mag best eerlijk een mening gedeeld worden - daar is het een forum voor -  zolang het gewoon met goede onderbouwing gebeurt en met de wetenschap dat de toon de muziek maakt.
En soms is die toon wat minder mooi, maar als het echt te vals wordt, dan wordt er ook wel wat van gezegd. Vaak al door leden onderling, soms ook door de moderators.

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites

koesje-kroel-en-bloemetjes te zijn

:lol:  Super grappige uitdrukking dit.. :D

Anyways, als newbie grasshopper valt het me wel op dat er een mate van overgevoeligheid is en sommigen voelen zich rap persoonlijk aangevallen. Over het algemeen vind ik de reactie niet eens zo super fel en je merkt dat iedereen begaan is (op zijn of haar eigen manier) met de beestjes...

• Vind ik leuk 2
Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 2 weken later...

Hallo,
Ik moet eerlijk toegeven dat ik ook een hele tijd niet meer op het forum heb gezeten. Bij mij was de reden meer door alle grote veranderingen van het forum zelf, waar ik moeilijk aan kon wennen, en de geboorte van mijn dochtertje (nu bijna 1) heb ik er ook minder tijd voor. Nu heb ik iets meer vrije tijd omdat ik part-time ben gaan werken en heb ik ook wat meer tijd om het forum een beetje opnieuw te leren kennen  :)

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Evee sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .