Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Mwa dat ging wel, alleen de laatste keer was geen leuke ervaring voor haar. Maar ik kan het proberen. Dan kan ze lekker in t mandje blijven zitten. Kap eraf en hop

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vang ze ook gewoon. Het is even niet anders. Heb ze toevallig gisteravond weer onder handen genomen. Hun manen werden wat lang, waardoor er weer veel werd versierd onderling. Nu hebben ze weer een mooi kort koppie :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kam mijn konijnen gwn een keer per week ik heb een normale dubbele konijnenborstel van de maxi zoo (maar is volgens mij ook wel verkrijgbaar in andere dierenwinkels) en in de rui wel iets vaker omdat ze het dan meer nodig hebben en ze vinden het super fijn dus ik zou miss toch nog eens proberen om te kammen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb mijn buiten konijnen ook net nog even onder handen genomen. Op de manier zoals sommige noemden: Ff oppakken ergens neerzetten, voer neerleggen en kammen maar. Wat was dat nodig zeg bij Daisy.Jeetje wat een haar kan daarvan afkomen. De plukken vlogen bijna in het rond haha. 

Bij Darcy kwam er bijna niets af dus denk dat hij bijna klaar is met verharen, kan dat?

Ik was ook verbaasd hoe makkelijk Daisy het toeliet en hoe moeilijk Darcy was. Had het juist andersom verwacht.

Ach ja, Daisy is van flink wat haar verlost. hopelijk komt ze er  op deze manie wat makkelijker door

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor mn borstel loopt ze net zo hard weg dus dat maakt niet uit haha.

Het lijkt wat minder te worden, ze bleef vanmiddag even zitten met wat stukjes gedroogde appel voor dr neusje. Morgen maar even verder kijken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Pfoeh wat een haar komt er uit zo een klein beestje!

De reismand zat ze zo in, maar op tafel wilde ze alle kanten op. Ze vond het in ieder geval alles behalve leuk tot ik 5 minuten bezig was, toen ging ze ineens rustig zitten en kon ik mijn gang gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

hahah ja dat viel mij ook op dat er best veel uit komt. Moet je nagaan als ze een groot gedeelde binnen krijgen, zou ik ook niet fijn vinden.

ik ga morgen weer even de borstel erover heen halen. kijken hoeveel er dan uitkomt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .