Ga naar inhoud

afvallen, nijen dieet


Peacefull

Aanbevolen berichten

hallo allemaal

mijn voedster Chimsee is wat te dik

ze is een halve vlaam , dus ik dacht dat dat wel normaal was dat ze wat groot was

maar tot mijn onsteltenis zei de DA dat ze toch echt een halve kilo of iets meer moet afvallen..:$ik schaam me kapot zeg, ik dacht dat ik het goed deed..

ze krijgt nu bix(science selective gemixed met hope farms en russelrabbit) rond de 75 gram per dag (ze weegt 4.5kg) verdeelt in 2 portie's

en ze krijgt wat bladgroen , wortelloof, witloof, klein stukje wortel en af en toe wat fruit (appel , banaan weinig dan)en onbeperkt hooi.

ze jat wel het eten van Quintis als hij z'n hok uitgaat en zij erin kan, dus nu haal ik zijn bakje maar weg..

wat kan ik nog meer doen om haar af te laten vallen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dus jij gaf het helemaal nooit meer caroline??

kbedoel heb het al heel erg gereduceerd(plakje wortel en een stukje appel in de week), ze eet ook slecht hooi de laatste tijd..eerst altijd wel heel veel zelfs

kbedoel nu heeft ze volgens mij de hele dag honger, ze valt echt aan op haar eten, net alsof ze dagen niet gegeten heeft..

hoe heb jij het aangepakt met bewegen enzo, ze loopt gemiddeld een uur of drie per dag doordeweeks en t weekend de hele dag..uit de kooi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goh... hooi wat afwisselen, als ze bedelt een pluk hooi geven, dan eten ze daar tenminste even van. Bij Nena gaf ik verschillende keren per dag een pluk hooi. Ze kreeg ook zo goed als geen biks meer en wel veel groen, maar geen worten of fruit.

Je zou bv haar biks in zo'n bal kunnen geven,dan moet ze er ook voor werken.

Ik liet Nena ook veel rennen. Met bv een takje kruiden en haar roepen en dan naar de andere kant van de kamer. Dat deed ik dan een keer of 3 voordat ze het kreeg. Gemeen,ja... maar ze is wel goed afgevallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vanmorgen zo gelachen met deze dame, ze heeft 5 min het hele huis doorgesjeesd, bnky na binky en ff gerust en toen nog een keer, ze was erg blij vanmorgen..

ik blij, betere beweging is er niet, voor die dame

ze krijgt alleen nog bladgroente en ben afgestapt van Science Selective(na de discussie hier op BB), eens kijken of ze dan wat beter hooi eet

nu geef ik haar alleen Hope Farms

Quintis die wel wat mag aankomen en waar het weer helemaal goed meegaat krijgt nog wel de mix van SS, Hope Farms en Russel Rabbit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .