Evee Geplaatst: 27 januari 2008 Delen Geplaatst: 27 januari 2008 In een koppel of groep hoeft de ram niet de baas te zijn hoor. Hier is in elk koppel de dame toch echt de baas.Zolang het maar een stabiele groep is met een vaste rangorde. Maar als ik het zo lees is alles goedgekomen met je konijnen en heb je ze nu allemaal in een koppel zitten ? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohanS300 Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2008 Ik heb ze nu allemaal in een koppel zitten inderdaad. In één groot hok, 1 koppel beneden en 1 koppel boven. Soms gaat het koppeltje dat beneden zit spontaan achter elkaar aan, kan dit zijn omdat ze af en toe het koppel dat boven zit zien/ruiken? En het ander koppel met het konijn van mijn zus heb ik ook nog mijn vraagtekens bij, ik zie veel haarplukken liggen door de kooi, maar ze vechten niet, wel is het konijn van mijn zus nog erg bang... zal dit nog goedkomen? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JohanS300 Geplaatst: 27 januari 2008 Auteur Delen Geplaatst: 27 januari 2008 Sorry voor de kick, maar dit topic komt niet bij de nieuwste berichten te staan... Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten