Ga naar inhoud

blad van orchidee giftig?


lizzie1981

Aanbevolen berichten

Hoi

Zojuist kom ik thuis en vertelt mijn vriend dat onze snickers maar liefst 4 bladen van onze uitgebloeide orchidee heeft opgegeten. Hij is op de vensterbank gesprongen via de box van de radio. Omdat dit niet goed zichtbaar is vanaf de bank heeft mijn vriend het niet meteen opgemerkt.

Snickers loopt gewoon vrolijk rond te springen maar ik ben bang dat dit heeel slecht is voor hem!

Heeft iemand toevallig een lijstje met echt giftige planten enz? Dan kan ik daar voortaan goed rekening mee houden!

Alvast bedankt! :bunny:

groetjes lisette

Link naar reactie
Delen op andere sites

orchidee is eerder aan bod gekomen beetje duur konijnen voer zeg maar!!! maak er geen gewoonte van maar de gevaarlijste orchidee is alleen te zien in bothanise tuinen of bij echte verzamelaars.Dus als je hem gewoon in een winkel hebt gekocht zal het geen gevaarlijke zijn.De giftige orchidee kunnen alleen in kassen groeien met hoge lucht vochtigheid.cindy konijnen fluisteraar en tevens afgestudeerd bloemiste.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .