Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Noessa.. leuk!! zijn ze er bij jou ook zo blij mee?

ik heb alles vandaag uitgepakt, de ren schoongemaakt en alles gewisseld met hetgeen ze hiervoor hadden. Heb de boomstam tunnel (echt super leuk!), grashuisje (zitten ze al de hele dag in, aan en op te knagen, extra tafeltje, nu kunnen ze beide naast elkaar zitten te schooien als we gaan eten en een paar grote wilgenballen omdat die er vaak snel aan gaan. Ook nog wat praktische dingen zoals een reismand waar ze met zn 2en in passen, want die ik nu had was echt proppie prop. Ik kreeg er ook een toiletbak bij, wat heel goed van pas kwam want de onze was te klein. Bedankt voor de wederom goede service en de mooie spullen. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat kan alleen als je een account aanmaakt. Als je geen account aanmaakt krijg je wel mails over je bestelling, maar kun je niet inloggen om het na te kijken. Je krijgt per mail de track&trace code zodra het verzonden is.

Ik weet niet hoe het gaat als je geen account hebt voor de webwinkel maar ik krijg als het verstuurd is altijd een track&trace nummer via de mail binnen..

Beetje laat Evee en Bunbun beauty, maar toch nog bedankt! Ben nog niet zo lang lid en had niet door dat er geen meldingen van reacties in de mail komen als je niet op de volgknop hebt geklikt ;-)

Het pakket is inmiddels allang binnen natuurlijk en konijntje heeft alles al zorgvuldig uitgeprobeerd! 

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ola!! Ik heb ooit gratis een proefzakje gehad met dikke biks. Weet je toevallig welk merk dit is? Ik ben me aan het orienteren op de betere merken.. ☺️

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hope Farms Supertrio misschien? Wij hebben echt heel veel verschillende voersoorten gehad als proefzakjes haha. Het kan ook nog fibafirst zijn geweest, maar dat is dik, vierkant en langer dan gewone biks, dus dan had dat wel opgevallen.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze zijn op het moment niet op voorraad, komen wel weer binnen. Ik verwacht binnen 2 weken (ze staan in bestelling, het is alleen wachten op de levering :) )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze zijn op het moment niet op voorraad, komen wel weer binnen. Ik verwacht binnen 2 weken (ze staan in bestelling, het is alleen wachten op de levering :) )

Okee dan wacht ik dat nog even af. Dankjewel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag is er iets helemaal mis gegaan waardoor bijna alle klant-accounts in de webwinkel verwijderd zijn.... oeps.

Mocht je willen bestellen kun je een nieuwe account aanmaken. Mocht je vragen hebben over een eerdere bestelling, mail dan even naar info@bunnybunch.nl

Wij kunnen alle eerdere bestellingen nog wel in zien. Sorry voor het ongemak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Ola!! Ik heb ooit gratis een proefzakje gehad met dikke biks. Weet je toevallig welk merk dit is? Ik ben me aan het orienteren op de betere merken.. ☺️

Vitakraft emotion?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

net mijn eerste pakketje binnen gekregen, ben super tevreden! netjes in gepakt en de extra wilgentakjes en toilet bak wordt ook zeker gewaardeerd! 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is weer de 10e van de maand! Omdat wij 10 jaar bestaan geven wij een leuke goodiebag weg bij één van de webwinkel klanten van vandaag!

Bestel snel en wie weet vind jij de goodiebag deze maand bij jouw bestelling!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zit eerlijk gezegd nog een beetje te wachten op de paardebloem en brandnetel ;)

Zou je misschien hier even een berichtje kunnen plaatsen als die weer binnen zijn?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Natuurlijk, ik zit er zelf ook op te wachten, het is verzonden en op weg naar ons.. maar nog niet binnen gekomen. Ik hoop een beetje dat ze het vandaag komen bezorgen :)

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog een beetje vroeg, maar ik plaats het toch alvast:

Wij zijn gesloten van 26 november 2015 t/m 1 januari 2016. In die periode zullen wij ook geen pakjes verzenden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Das wel prettig om te weten! Dan zal ik even uittellen of ik uitkom met het voer. Anders even 2 keer bestellen ;) Mits dat ook kan met de tht heet dat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog een beetje vroeg, maar ik plaats het toch alvast:

Wij zijn gesloten van 26 november 2015 t/m 1 januari 2016. In die periode zullen wij ook geen pakjes verzenden.

Je herinnert ons er tegen die tijd vast nog wel een keer aan?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De icepods en kleine maat coolpads zijn uitverkocht. Icepods hoop ik eind deze week / begin volgende week weer binnen te krijgen.

Er zijn op het moment ook wat kruiden uitverkocht, die verwachten we binnen ongeveer 2 weken weer binnen te krijgen. Ik zal het hier posten als ze binnen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is zojuist een bestelling geannuleerd van iemand die 6 icepods besteld had, dus mocht er nog iemand icepods nodig hebben, als je snel bent zijn die nog te bestellen bij ons. Als je betaald via ideal of paypal voor 4 uur, gaan ze vandaag nog mee met de zendingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast

Ik heb ze besteld, moet alleen even overmaken.. Hoop dat ik ze op tijd heb, ga vanmiddag vroeg overmaken!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .