Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Zojuist heb ik een like & win actie op onze facebook pagina gezet. Je kan één van de drie verwen-emmers winnen voor je konijn of cavia.

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik wil graag 10kg erwtenvlokken bestellen, maar hij heeft er 20 in het winkelmandje staan. Ik krijg dit niet aangepast. Wanneer ik het aantal in het mandje aanpas op mandje aanpassen klik, veranderd er niks. Ook zegt hij dat de hoeveelheid niet op voorraad is. daarom kan ik niet bestellen, maar ik wil graag voor de 31 bestellen ivm de kortingscode. Kan je mij helpen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn vriend zal morgen even kijken hoeveel we hebben, vermoedelijk wel meer dan 10 kg. Als het er is zal hij de voorraad in de webwinkel ophogen (wij verdelen dit nu over de verschillende inhoudsmaten die er zijn), dan kun je dus morgen alsnog je bestelling plaatsen. Mocht het niet voor eind van de maand lukken, komt het nog wel goed met de korting hoor.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Evee heb je misschien nog een keer nieuw ontwerp voor een nijnenhok nodig??

Want ik heb misschien een handig en ruim ontwerp voor zo'n hok.

Wij hebben het zo gemaakt dat je hem heel makkelijk kan schoonmaken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Potverdrie het geld is nog niet afgeschreven van mijn bank. Het is al 4 dagen geleden dat ik het op de brievenbus deed zag ik.

Grgrgr Moet ik nog langer wachten.

Gelukkig hebben ze wel nog te eten.

Knuffels belleke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je bankopdracht in de brievenbus doen?? Ik dacht dat ze dat alleen nog maar vlak na de 2e wereldoorlog deden hahaha!!! Lekker internetbankieren joh, binnen een minuutje gepiept!

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha mijn moeder heeft dat ook nog lang volgehouden hoor.

Internet bankieren doet ze nog steeds niet, dat mag pa doen. Computers wil ze niks van weten.

Overigens wordt het tijd dat ik weer eens een bestelling plaats... de zakken beginnen leeg te raken

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Yes er kwam een hele grote doos met de post..

foto2_zps9e48e485.jpg

foto5_zps348aa2fd.jpg

Mijn konijnen komen de winter wel door.

Ik heb ook nog heel veel gedroogd spul uit mijn eigen tuin en nog wat van mijn laatste bestelling. Dus voorlopig heb ik wel weer genoeg.

Bedankt voor de nette verzorging.

Ga het nu in de bakken doen en geven.

Knuffels Belleke

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik vind het altijd erg handig om ervaringen/reviews te lezen op webwinkels (ook kleding en schoenen enz). Dan kan je toch zien waar anderen tegen aan lopen en zie je hoe populair een product is. misschien kun je het aantal reviews vergroten door een (automatische) mail te sturen na bezorging van de gekochte spullen. dit kreeg ik ooit bij wehkkamp volgens mij (hier kreeg je dan kortingspunten voor) en werkte erg goed! 

ik heb nu bij veel speelgoed reviews gegeven maar zag er nog niet heel veel bij staan.. vandaar ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .