Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Klopt anders draai ik te veel verlies op de verzending. Je kan wel meer bestellen als je meerdere bestellingen plaatst haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik uiteindelijk helemaal geen hooi besteld heb. Ik zag de verzendkosten omhoog schieten, en toen werd het me toch te duur. Aangezien ik toch een keer op zoek moet naar een ander merk, ga ik dat nu dan maar doen. Maar verder heb ik me redelijk uitgeleefd met bestellen.

Als het niet lukt om het voor je vakantie te verzenden is geen probleem hoor!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De bestelling gaat vandaag nog mee hoor, dat komt goed!

Ik maak nu wel ook het donatiepakket "aan" voor konijnenopvang Joy. Bestel je dus na nu nog en doe je er een donatiepakket bij, dan sturen we dat begin februari pas naar de opvang.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mocht er nog iemand kerstspulletjes willen:

de I love hay cube is nog op voorraad (nu voor dezelfde prijs als de normale kleine). Ik heb hem tactisch gezien omgedoopt naar "winterversie" ipv kerstversie haha.

Er zijn nog 4 "festive star forage trays"
En nog 3 snap n share christmas bars

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga morgen en overmorgen alles inpakken en verzenden wat er tijdens de vakantie besteld is. Ik hoop vrijdag dan weer een beetje bij te zijn 🙂 

Ik start waarschijnlijk met de "makkelijke" bestellingen met geen / weinig kruiden, en hoe meer kruiden je besteld hebt, hoe langer je moet wachten - ik pak namelijk de kruiden op bestelling in en met die bestellingen ben ik gewoon het langst bezig. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei dexenbobbi:

Heb gister voor het eerst besteld, ook gelijk een clicker gescoord om te zien hoe dat gaat met die 2 draakjes! Wacht rustig je mailtje af wanneer ik het op kan komen halen 😊

Heb je een mail gestuurd. Het maakt voor mij niet veel uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik open even een nieuw topic voor het nieuwe jaar, dit topic is al aardig oud en begint een beetje raar haha 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .