Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Vakantie om even je hoofd te legen is wel belangrijke inderdaad. Ik heb helaas ook niet zoveel vakantiedagen en had dit jaar 2x twee weken gepland plus 4 losse dagen onbetaald genomen.

Merk wel dat als je twee weken of langer weg gaat je wel even echt het gevoel hebt weg te zijn. Maar lijkt me inderdaad lastig om als je een eigen zaak hebt langere periode vrij te nemen wanneer er geen mogelijkheid is dat iemand het even over neemt. Rustig aan opstarten zou ik zeggen ;-)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alles wat tijdens de vakantie is besteld is inmiddels verzonden. Er zijn nog wel wat bestellingen van gisteren & vandaag die nog moeten, maar die schuif ik door naar morgen. Ik moet namelijk ook nog even zorgen dat er nog wat nieuwe voorraad binnen komt, anders heb ik niets meer te verkopen ;) Nu dus volop aan het bestellen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ennnnn ik ben weer bij :) Alle bestellingen die betaald zijn, tot aan dit moment, zijn ingepakt & verzonden!

Alle mails, berichtjes, whatsappjes etc. zijn ook beantwoord.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er was weer veel keuze in de webshop volgens mij? :) ik heb  in ieder geval een bestelling gedaan net, kan ik mijn konijnen weer lekker verwennen!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Snugglesafe is vandaag binnengekomen, de heatpads, hoezen, en tunnels zijn dus weer volop op voorraad. Ook heb ik net nieuwe verwenemmers gemaakt, die staan nu dus ook weer online.

Ik wacht nog steeds op elmato, dat is al 1,5 maand terug besteld. Maar alles ging mis wat ook maar mis kon gaan (Vorige keer ook al?! Gaat echt lekker zo!) maar als het goed is zou het volgende week binnen moeten komen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De rosewood kerstspulletjes voor dit jaar zijn zojuist binnen gekomen! Eerst de gewone bestellingen van het weekend nog verder wegwerken, ik denk dat ik er eind van de middag of morgen aan toe kom om alles na te kijken, op de foto te zetten en online te zetten. Het komt in ieder geval deze week in de webwinkel te staan.

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/cadeau-artikelen/kerstcadeaus.html

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb alles gistermiddag uitgepakt & op de foto gezet.

De producten staan al wel online, de foto's die ik gemaakt heb moeten er nog wel bij (die moet ik nog even bewerken, knippen en uploaden) en de verdere info (samenstelling, afmetingen, dat soort dingen) moet ik ook nog toevoegen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Goedemiddag. Is er misschien al iets bekend over wanneer er nieuwe Elmato buitenhokken binnenkomen (de grote variant)? Ik zou er namelijk heel graag snel eentje bestellen (a) alvast bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ze hadden beloofd dat het afgelopen week geleverd zou worden maar er is nog niets binnen. Ik ga er maandag weer achteraan. Helaas duur het erg lang. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik kreeg vandaag bericht van elmato dat het nog steeds bij hun staat... zucht. Het is wel klaar voor verzending, en naar hun zeggen zou het binnen enkele dagen bij mij moeten zijn. Ik reken zelf op volgende week.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Bedankt voor de update. Jij zou hem binnen enkele dagen kunnen verzenden toch? Ik heb hem zelf uiterlijk volgende week donderdag nodig. Wordt spannend dus 🙂 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Mudkip:

Bedankt voor de update. Jij zou hem binnen enkele dagen kunnen verzenden toch? Ik heb hem zelf uiterlijk volgende week donderdag nodig. Wordt spannend dus 🙂 

Ik verzend bijna elke dag, als het binnen is zou ik het die dag of de dag erna kunnen versturen, een beetje afhankelijk van hoe laat het binnen is en hoe laat jij zou bestellen. 

Het word zeker spannend want na volgende week ben ik een midweekje weg met familie (15-19 okt). Ik hoop het toch zeker voor die tijd binnen te hebben. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat super jammer dat die bel er bij rosewood uit gaat! Hier zijn ze er dol op dus heb er maar 3 besteld haha 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jaaa hij staat echt bij rosewood zelf op de op=op lijst. Vind het ook jammer, het was gewoon een goed verkopend product. Laatste bestelling dus ook nog een redelijke hoeveelheid besteld.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Elmato is binnen! Ik moet het nog wel nakijken en uitpakken en ik zag ook dat er op de pakbon vanalles gekrast en geschreven was, een aantal dingen dus niet leverbaar.

Ik ga eerst de bestellingen inpakken, vanmiddag alles uitpakken en inruimen en dan zet ik het eind van de middag / vanavond online.

Verder zijn de grote 10 kg zakken mature konijnenvoer van supreme zijn op het moment niet leverbaar, die verwacht ik pas over 2-3 weken weer binnen te krijgen. Ik heb nog wat vracht binnen gehad (barni-hooi etc), wat al wel is ingeruimd maar nog niet online staat, dat hoop ik eind van de middag ook online te hebben staan.

Kruiden bestel ik de week dat ik terug ben van de vakantie, die verwacht ik dus ook over 2-3 weken weer binnen te krijgen. Er zijn op het moment eigenlijk vooral een paar groente en fruitsoorten niet op voorraad, verder is zo goed als alles nog gewoon op voorraad.

Ik heb ook weer konijnenkerstpakketjes samengesteld, daar moet ik nog kruiden voor maken en foto's van maken, die komen deze week in ieder geval ook online! Het zijn leuke kerstpakketdozen gevuld met speeltjes & snackjes voor konijnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 3-10-2018 at 07:39 zei Mudkip:

Elmato is binnen en staat online! Als je vanavond of morgenochtend op tijd besteld en betaald, verstuur ik de bestelling morgen. Dan zou hij donderdag bij je aankomen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het Natures best weidehooi (dat is het budget hooi van dat merk) laat ik uitlopen uit het assortiment. Het bergweidehooi, kruidenhooi en timothy hooi van Natures Best blijft wel in het assortiment.

Ik heb de laatste tijd een paar keer klachten gehad over de kwaliteit, dat het hooi niet lekker ruikt, en dan niet het zurige wat wel bij hooi past, maar het ruikt vies. Niet elk baaltje, maar er zit zo af en toe een baal tussen die eigenlijk gewoon niet voldoet. Al een paar keer klachten doorgezet maar Natures best zelf zegt "wij krijgen geen klachten" en "het ligt aan de mensen zelf, ze bergen het niet goed op". Dus dat schiet ook niet op.

Nou ben ik dus wat zoekende geweest naar een goed budget hooi voor in het assortiment, maar dat is nog best lastig. De kwaliteit is echt slecht bij de meeste merken.

Heb nu het basishooi van barn-i terug in het assortiment laten komen als budget hooi, dat verkocht ik vroeger en daar heb ik echt nog nooit een klacht over gehad. En nog een weidehooi van het merk tijssen, wat er zo op het eerste zicht best netjes uit ziet! Zal er vanmiddag even foto's van maken voor bij de productfoto's.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag de laatste dag dat ik pakjes verzend, volgende week heb ik een weekje vakantie!

Ik ga mijn best doen alles wat vandaag voor 15:00 uur besteld & betaald is, ook nog vandaag te verzenden. Bestel / betaal je later, dan wordt het pas na de vakantie verzonden, de maandag en dinsdag er na verzend ik alles wat in de vakantie besteld is (22 en  23 oktober). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wanneer verwacht je Hopefarms Supertrio 15 kg weer binnen te hebben? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die was helaas voor de vakantie niet leverbaar. Ik hoop hem volgende week vrijdag wel weer binnen te krijgen. 

Het waren laatste paar keer ook verpakkingen van cavia voer met een sticker dat t konijnenvoer was. Weet niet of het daardoor niet leverbaar was hoor, maar het zou kunnen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het wordt krap, maar het zou misschien net op tijd zijn. Ik duim dat het er dan is.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 17-10-2018 at 19:43 zei IreneM:

Wanneer verwacht je Hopefarms Supertrio 15 kg weer binnen te hebben? 

Het is binnen! Zijn wel zakken met cavia's er op, maar er zit echt konijnenvoer in!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net terug van vakantie en ik meld de volgende alweer haha 😉

Je kan het maar op tijd weten. In december tussen kerst en oud en nieuw ben ik gesloten (24 dec t/m 1 januari). Ik ben open tot en met vrijdag 21 december. Dat is ook de laatste dag dat ik nog kan verzenden wil het op tijd voor de kerst bij je kunnen zijn. 

Ik ben niet weg ofzo, zal forum en mailbox enzo wel een beetje bijhouden, maar weet uit ervaring dat het een fijne periode is om wat vrij te hebben met alle drukte die de feestdagen mee brengen. Ook is het bij post NL zo een chaos dat verzenden toch niet veel zin heeft haha.

Op woensdag 2 januari, in het nieuwe jaar, sta ik dan weer voor jullie klaar 😉

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .