Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ik krijg bericht dat ik nog icepods kan bestellen. Als de banken & de vervoerder een beetje mee willen werken zou ik ze eind deze week / begin volgende week hebben.

Ik heb wel de prijs van de icepods wel iets verhoogd, ik was denk ik op het moment nog de goedkoopste (volgens mij ben ik dat met de prijsverhoging nog), maar helaas zijn de kosten om icepods in te kopen ietsje omhoog gegaan (bankkosten, verzendkosten, wisselkoersen etc) en heb ik daardoor besloten de prijs te verhogen van 7,95 naar 8,50. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben voor nu even gestopt met inpakken, ik begon ontzettende hoofdpijn te krijgen. Weggebracht wat ingepakt is, het is echt heel erg veel, dus geen idee of het ook echt allemaal vandaag door postNL opgehaald zal worden. Eerst een koude douche en wat bijkomen, vanavond helpt mijn man nog even mee en dan werken we de rest van de bestellingen nog weg, zodat we weer bij zijn. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De weegbree is trouwens wel wat kruimeliger dan de keren er voor, niet van die hele blaadjes, maar fijner en wat meer kruimels en wat stoffiger. De kleur is wel gewoon goed, zie onderstaande foto: 

weegbree-jul18.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanwege de warmte zijn wij morgen van 10 tot 14 uur geopend voor het afhalen van bestellingen, in plaats van de gebruikelijke 13-16 uur. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het kan zijn dat de paardenbloem a-kwaliteit tijdelijk even offline staat de komende dagen / week. Dat is niet omdat ik niet genoeg voorraad heb, maar dat is omdat ik het inpakken van die voorraad voor het eerst een keer als proef ga uitbesteden. Als ik het ingepakt terug heb, komt het weer online te staan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het ook mogelijk om bestellingen op te halen? Ik zie dat jullie op een kwartiertje rijden zitten van waar ik woon! :-)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zeker! Op dinsdagmiddag tussen 1 en 3 uur en op vrijdagmiddag tussen 1 en 4 ben ik aanwezig, dat zijn eigenlijk onze standaard afhaal-tijden. Maar op afspraak kan het ook op andere dagen/tijden. Kijk wel even naar de routebeschrijving, het industrieterreintje waar wij zitten is klein, maar je kan eindeloos rondjes rijden zonder ons tegen te komen, we zitten namelijk aan de binnenkant van een bedrijfsverzamelgebouw ;)

Hier staat alle info over afhalen, incl routebeschrijving en duidelijke foto's:

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/openingstijden-afhalen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Evee:

Zeker! Op dinsdagmiddag tussen 1 en 3 uur en op vrijdagmiddag tussen 1 en 4 ben ik aanwezig, dat zijn eigenlijk onze standaard afhaal-tijden. Maar op afspraak kan het ook op andere dagen/tijden. Kijk wel even naar de routebeschrijving, het industrieterreintje waar wij zitten is klein, maar je kan eindeloos rondjes rijden zonder ons tegen te komen, we zitten namelijk aan de binnenkant van een bedrijfsverzamelgebouw ;)

Hier staat alle info over afhalen, incl routebeschrijving en duidelijke foto's:

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/openingstijden-afhalen

Ah top, zie je me binnenkort wel een keer verschijnen!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij is het echt een puinzooi bij postNL op het moment..... Eigenlijk viel het de laatste tijd erg mee met schades en vermiste pakjes. In november/december wel regelmatig last van gehad, met de feestdagendrukte, maar daarna eigenlijk niet zo heel veel. 

De laatste weken is het echt weer erg. Pakketjes die op bezorgd staan maar het niet zijn, pakketjes die kapot gaan, pakketjes die op postpunten moeten staan maar er niet zijn, pakketjes die niet op sorteercentrums lijken aan te komen.... Echt een puinzooi dus. De wat duurdere bestellingen verzend ik op het moment maar gewoon verzekerd op. 

Zelf hadden we het van de week ook, een camera besteld, zou via DHL komen. Stond maandag op bezorgd, maar echt niemand gezien, niets ontvangen. Al een klacht uitgezet dus. Kwam gisteren de DHL bezorger alsnog met het pakje, toen we vroegen waarom er online stond dat het gisteren al bezorgd was, gaf hij als antwoord dat ze personeelstekort hebben en op die manier fictief toch de bezorgtargets halen............. 

• Verward 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo hebben wij eind februari iets besteld voor onze trouwdag in juni.. Ruim op tijd, zou je denken. Vervoerder DPD. Afgegeven op het DPD-servicepunt. Niet dus... Pakketje was er niet. Steeds vragen en bellen, maar nee, het was er echt niet. Onderzoek ingesteld, ondertussen het geld teruggekregen van de verzender. Eind goed, al goed, denk je dan. Iets anders verzonnen. En afgelopen week stond er ineens een pakketje voor ons klaar bij dat DPD-punt.. Dát pakketje. 

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb zelf ook een webshop, verzend ook via Post NL en helaas inderdaad hetzelfde de afgelopen weken. Heel veel klachten. Zat hiervoor bij DHL maar daar was het een nog grotere ramp. Beetje jammer wel he zo..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik had eergisteren een pakketje teruggebracht voor retour bij een PostNL servicepunt... Gisteren kwam mijn vriend de tuin in lopen: kijk een pakketje voor jou! Is het de doos die ik de dag ervoor retour had gestuurd. De warmte eist zijn tol :P.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Nog 1 week en dan gaan we lekker op vakantie. Mocht je nog iets willen bestellen, doe dat dan komende week. 

Er is vandaag redelijk wat vracht binnen gekomen, veel is dus weer op voorraad. Rosewood niet, helaas is die vracht compleet zoek... Ik betwijfel of ik dat voor onze vakantie nog ga zien.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dankjewel namens Jip en Fiep voor de snelle verzending van de bestelling! :) Het worteltje is al favoriet. ;)

519CF25C-F39E-4042-91D6-CBAD6FF2D5C9.jpeg

• Vind ik leuk 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Aww lief! 

Wat een gedoe met Rosewood, maar het is binnen. De vervoerder zei dat het 20 juli geleverd zou zijn.... nou niet dus. Vrachtbrief zou worden opgevraagd, ik was namelijk wel heel benieuwd waar er dan op die dag geleverd zou zijn, want die dag was ik de hele dag in de loods aanwezig en ik heb echt geen rosewood gezien. 

Maar gistermiddag kreeg ik een telefoontje van een vervoersbedrijf uit Brabant, waar mijn pallet al 3 weken stond, maar zonder code, waardoor het bij hun niet in het systeem zat, en dus niet uitgeleverd werd. Een heleboel excuses, maar goed ik was eigenlijk al lang blij dat het gevonden is, anders krijg je zo een welles-nietes spelletje, en wel eentje met een behoorlijk prijskaartje er aan. Gelukkig is het dus wel terecht. Ze hebben het toen alsnog met een spoedzending opgestuurd, en gisteren eind van de middag kwam het binnen. Ik heb al een deel uitgepakt / ingeruimd, maar ik moet thuis ook nog zo veel doen voor de vakantie dat ik daar even mee gestopt ben. Ik zet het dus waarschijnlijk pas vrijdag online. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag is de laatste verzenddag voor de vakantie: bestel (en betaal) je vandaag voor 15:00 uur dan verzenden we het vandaag nog, bestel je later, dan gaat het pas na de vakantie weg. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weegbree is ook weer op voorraad, de ingepakte kruiden zijn opgehaald. Mocht het nog op korte termijn willen hebben, vandaag is de laatste dag voor onze vakantie dat we inpakken, voor 15:00 uur besteld&betaald is vandaag nog verzonden. Bestel je later, dan wordt het pas na de vakantie verzonden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zo, vakantie is weer voorbij. De computer is weer opgestart en vandaag ga ik een begin maken met het wegwerken van de achterstand :) Ik zal vandaag en morgen alles wat besteld is tijdens onze vakantie verzenden. Mijn man is ook weer aan het werk vandaag, dus ik sta er alleen voor, verwacht dus geen wonderen qua snelheid haha :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Heb je een leuke vakantie gehad? :) Zal even wennen zijn zeker als je dan gelijk zo druk begint. Ik zal mijn bestelling nog even uitstellen haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, we hebben een hele leuke vakantie gehad! Veel te snel voorbij haha ;)

Ik ben vrij slecht in mijzelf genoeg vakantie geven. Vorig jaar had ik mijzelf op een heel jaar maar 2 weken vrij gegeven. Dat zorgde er voor dat ik er in december behoorlijk doorheen zat.  Dit jaar voor het eerst 4 weken vakantie ingeplanned zoals je als werknemer eigenlijk ook wel hoort te doen, maar ja als eigen baas is dat niet zo heel simpel, niemand neemt je werk over, en niet werken=geen/ minder inkomsten terwijl de vaste kosten toch door lopen. Plus het is toch een drempel om dicht te gaan, mensen zijn tegenwoordig echt een 24/7 service gewend, die je als eenmanszaak gewoon niet kan bieden.

Dit jaar dus 4x 1 week vrij. Maar ik merk dat dat eigenlijk elke keer te kort is om echt tot rust te komen, en om het werk los te laten. Volgend jaar de vakantieplanning toch maar wat anders indelen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .