Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ja ik heb ook pijnstillers gekregen, en antibiotica,  maar dan moet het wel lukken die binnen te houden haha.Dat was gisteren nogal een probleempje. Ik was als het vandaag nog niet zou lukken al vanplan om een alternatief bij de huisarts te vragen. Gelukkig lukte het vanochtend wel om alles in ieder geval enige tijd binnen te houden en dat scheelt. Dan werken ze tenminste haha.

Vandaag heb ik alle pakjes van vandaag tot 15:00 uur weggekregen en leef ik ook nog een soortje. Ik stootte alleen toen ik naar binnen liep wel mijn rug tegen de deurkruk van de voordeur... precies ter hoogte van mijn nieren... au au au. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ontzettend vervelend allemaal @Evee! Ik hoop dat je snel wat opknapt! Heel veel beterschap! 

Zag dat ook mijn pakketje inmiddels onderweg is. Die is gelukkig net op tijd, zodat de oppas weer een mooie voorraad kruiden heeft! 

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 24-6-2018 at 16:15 zei Bammyflurry:

@Evee, weet je wanneer je de A-kwaliteit gedroogde paardenbloem weer binnen hebt?

De echte hele plant a-kwaliteit die ik normaal heb, gaat dit jaar waarschijnljik niet eens binnen komen, erg jammer! Er is wel een a-kwaliteit paardenbloem blad. Die heb ik nu dus maar besteld als alternatief. De b-keuze vond ik niet echt een succes zelf, hoewel ik er bijna geen klachten over gehad heb (maar dat is misschien ook omdat ik het duidelijk vermeld had staan bij de productomschrijving en mensen daardoor ook wel voorzichtiger waren in hun bestellingen). 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb alles tot gisteren 18:00 uur ingepakt. En van daarna heb ik de simpele bestellingen ook nog mee gepakt (bijv. als iemand alleen 1 of 2 icepods had). Ik zit er nu wel echt doorheen, dus ik ga inladen en naar huis.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die van jou is nog niet weg, sorry! Morgen gaat hij wel gewoon mee hoor, ik pak van oudst naar nieuwst in dus die is als één van de eersten aan de beurt morgen :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik doe mijn best :) Het gaat gelukkig al wel een stuk beter dan begin van de week. De antibiotica werkt voor mijn idee wel, dus voorlopig dan maar even op half tempo tot het over is. Vanmiddag even de facebook berichten voor de komende tijd klaar zetten, dat is wel een rustig werkje.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij heeft iedereen nog even wat voorraad nodig voor de vakantie haha, wat een drukte met bestellingen vandaag! Ze blijven maar bij komen. Ik probeer alles wat vandaag voor 15:00 uur is besteld nog te verzenden vandaag.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb de hulptroepen  in moeten zetten omdat het anders niet ging lukken haha , maar alles wat tot aan nu besteld is, is ingepakt en gaat vandaag mee met de verzendingen.

Ik duik in ieder geval vanavond nog even de zee in om bij te komen van alle drukte en warmte :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oo fijn, zo'n zee dichtbij!

Vraagje, heb je een idee wanneer de Rosewood dromenvanger weer op voorraad komt? Ik ben een bestelling aan het plannen en als die er binnenkort weer is wacht ik daar nog even op. C:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als het goed is, is die al onderweg naar ons. Als hij leverbaar is tenminste, want dat was vorige keer dat ik bestelde niet zo. Maar Rosewood is onderweg, het doet er altijd wel even over, ik verwacht het niet voor eind van de komende week. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het gaat op het moment weer lekker bij PostNL...

Citaat

PostNL is getroffen door een landelijke storing. Hierdoor kan het postkantoor of een pakketpunt geen pakket aannemen of meegeven. PostNL doet er alles aan om de storing op te lossen. Wij laten je z.s.m. weten wanneer de storing is verholpen. Excuus voor dit ongemak.

Ik heb in ieder geval tot nu toe alles ingepakt en ga het zo wegbrengen. Ik zal scanbladen bij het postpunt geven zodat ze het op het moment dat alles weer werkt alsnog kunnen scannen ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Is het nog zo druk met de bestellingen? Ko is echt gek op de peterseliekruiden, hij weet nu wanneer hij het krijgt en als je niet oplet trekt hij de zak zelf uit je handen :P.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik geloof niet dat het echt nog heel rustig zal worden haha. 

Van eerdere jaren weet ik dat het wel wat rustiger wordt als alle scholen vakantie hebben, en dat is van eind deze maand tot half augustus. Vandaar dat we zelf ook maar vakantie in augustus gepland hebben.  Meestal merk je ook goed wanneer mensen hun salaris krijgen. Aan het eind van de maand is het meestal een stuk drukker dan halfverwege de maand. Maar hele sterke pieken of dalen zijn er ook niet, de konijnen moeten toch eten :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De nieuwe voorraad kruiden is binnen. Afhankelijk van de drukte zal ik het of vanmiddag of dit weekend online zetten.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Niet zo veel bestellen hoor! Pfff! Het is voor mij ook warm om in te pakken en er komen meer bestellingen binnen dan ik in mijn eentje weg krijg hahaha.

Ik ben nog druk bezig met alles van vanochtend, ik denk dat de bestellingen van vanmiddag pas morgen weg gaan (of ze moeten heel simpel zijn).

De icepods zijn bijna op, maar er is weer nieuwe lading onderweg. Die verwacht ik deze week binnen (kan elk moment binnen komen). De voorraad bij scratch&newton is zo goed als op nu. Dus als je er nog wil deze zomer, niet lang wachten met bestellen, anders zijn ze er pas volgend jaar weer.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De nieuwe voorraad ice pods is binnen, en net op tijd (ik had er nog 4 haha). Nu weer ruim op voorraad dus!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De nieuwe voorraad a kwaliteit paardenbloem, ziet er zo uit: 

paardenbloem-72018_6_.jpg

Het is wat fijner dan de vorige keer, geen hele blaadjes, maar wel mooi groen van kleur, niet te stoffig, ziet er eigenlijk gewoon prima uit.  

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ook wij zijn wel eens aan vakantie toe! Daarom gaan wij volgende maand een tijdje dicht om even van wat vrije tijd te genieten. De komende 3 weken zijn we nog wel gewoon geopend. 

Wij zijn gesloten van 11 t/m 20 augustus. Wij verzenden dan geen pakjes en zijn ook niet geopend voor afhalen. Webwinkel bestellingen geplaatst in die periode worden op 21 en 22 augustus verzonden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Geen idee. De handgemaakte hoezen zijn al een tijdje geleden besteld, maar de persoon die die voor mij maakt heeft het erg druk en de bestelling nog niet klaar. Geen idee wanneer dat wel gaat lukken. De hoezen van snugglesafe (die passen er ook om) bestel ik waarschijnlijk pas weer in september. 

Icepods kun je overigens ook prima zonder hoes gebruiken, konijnen vriezen er niet aan vast ofzo, ze hebben gewoon een vachtje. Je kan er ook een theedoek om leggen als je een tussenlaag prettig vind, maar het hoeft niet. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren een heerlijk dagje vrij gehad om een keertje lekker te varen (stond al 2 jaar in de planning maar kwam er niet van door blijkbaar alleen te kunnen afspreken als het slecht weer is haha). Maar gisteren lukte het wel. Heerlijk op een sloepje met loungedek rondgevaren over het veerse meer. 

Daarom zondag ochtend alle bestellingen van het weekend al ingepakt, (en zondagavond ook nog wat simpele bestellingen). Dat is gisteren gewoon weggebracht naar postNL. Nou zijn er gisteren wel echt bizar veel bestellingen binnen gekomen, niet normaal meer. Bijna allemaal icepods, dus wel makkelijk in te pakken. Maar ik denk dat dit echt de recorddag ooit is qua aantallen haha. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik pak niets meer in vandaag wat er na 12 uur besteld is. Er ligt nog zo veel op mij te wachten dat ik niet eens weet of ik al het eerdere wel weg krijg.

De icepods zijn bijna uitverkocht, heb er nog 10 liggen. Heb nog 8 cool pods. En dat is het.

Ik heb al gemaild naar de icepod leverancier of die er zelf nog op voorraad heeft... ik hoop het, maar geen garanties. Vorige keer dat ik bestelde was hij al bijna uitverkocht.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .