Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Er was zo verschrikkelijk veel besteld tijdens onze vakantie dat we (mijn man & ik) bijna 2 dagen aan het inpakken zijn geweest (zondag en maandag). Gelukkig hebben we alles wel weggekregen. Ik weet niet zeker of alles ook echt is opgehaald bij het postpunt gisteren, maar die hebben in ieder geval extra busjes van postNL gevraagd om alles te kunnen vervoeren, dus ik hoop van wel.

De email is al wel bijgewerkt, de whatsapps en facebookberichtjes zal ik vanmiddag allemaal beantwoorden. Dan had ik ook nog wat pb's hier op het forum, die moet ik ook nog beantwoorden (handig he, al die communicatiemanieren tegenwoordig? :'D)  De antwoorden komen er aan dus!

Elmato is gisteren niet binnen gekomen, dus ook daar moet ik achteraan vandaag.

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja, mijn straf voor een weekje dicht gaan.

Volgens mij heb ik nu alles ingepakt, beantwoord en opgepakt. Mocht iemand nog ergens op een antwoord wachten dan heb ik wat gemist, stuur dan nog even een berichtje haha.

Nog geen antwoord van Elmato, ze moesten gaan uitzoeken waar mijn spullen zijn :o en laten mij weten wanneer het alsnog komt. Vandaag ook nog niets of niemand gezien, dus ik vrees dat dat nog wel een paar dagen gaat duren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De vracht van Elmato is terecht, het staat bij een transportbedrijf in Venlo. Die mij blijkbaar hebben geprobeerd te bellen om een afspraak te maken voor levering (echter heb ik geen voicemails, geen gemiste onbekende oproepen en ook geen gemiste oproepen van hun nummer, maar goed). Ik heb zojuist contact gehad met hun en morgen worden de spulletjes geleverd. Laten we hopen dat dat dit keer wel goed komt haha ;)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Elmato is binnen! :)  Ik pak nog even de laatste bestellingen in, dan ga ik het inruimen en op voorraad zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Met alle enthousiasme voor de elmato buitenhuizen denk ik dat die binnen no-time uitverkocht zijn. Ik zal deze week weer een nieuwe elmato bestelling plaatsen, hopelijk doet die er minder lang over om hier te komen (normaal is het max 2 weken en dan heb ik het binnen) :'D

Het "Grashuis XL" zat er dit keer ook weer bij, had ik er maar een paar van besteld om dat die ongeveer een jaar lang niet leverbaar waren. Dus die kan ik dan ook gelijk ruimer mee bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vanochtend moest ik echt een aantal prive zaken regelen, waardoor ik nu pas in de loods ben en kan gaan inpakken. Er is echt behoorlijk veel besteld dus ik hoop echt dat het allemaal gaat lukken haha :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ja die ook haha :) Er is vrijdag eind van de middag best nog wat vracht binnen gekomen. Maar omdat het zo laat was heb ik het no niet uit kunnen pakken. Eens in de maand doe ik op maandagochtend vrijwilligerswerk, dat was gisteren, 's middags druk met inpakken geweest, dus ook geen tijd gehad voor de vracht. En ik wil het toch echt even nakijken voor ik het online zet, omdat er soms wel eens iets ontbreekt of kapot is.

Ik ga nu eerst de pakjes inpakken, dat zijn er gelukkig niet zo heel veel, dus ik verwacht dat vanochtend af te hebben en dan begin van de middag de vracht online te kunnen zetten. Ik zal wel even een berichtje plaatsen hier als het online staat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh helemaal goed hoor! Take it easy :) 
Maar dan wacht ik nog even met bestellen zodat ik alles mooi in een keer kan bestellen. Er komt een grote aan, dan weet je dat alvast haha.

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Deze week pak ik de donderdag waarschijnlijk geen pakjes in. Ik heb even wat familiedingen die tussendoor komen deze week.

Woensdagochtend pak ik nog wel in, woensdagmiddag niet (dan ga ik op kraambezoek). Donderdag wordt mijn vader geopereerd, niets ernstigs hoor, het is een dagopname, maar ik ben chauffeur, dus ik verwacht niet aan inpakken toe te komen.  Bestel je dus woensdag later op de ochtend, in de middag of avond, of op donderdag, dan verzend ik het vrijdag pas (en zou het waarschijnlijk zaterdag bezorgd worden door postNL).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

die komt pas in de loop van juli bij de leverancier binnen. Ik wacht er op om te bestellen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Die was helaas een tijdje niet leverbaar maar als het goed is krijg ik hem vrijdag weer geleverd. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het gaat met mijn gezondheid op het moment echt niet lekker. En dat is lastig als je zzp-er bent. Ik heb blaasontsteking, dan denk je misschien wat stel je je aan, maar ik heb als kind lange tijd flinke blaas/ nierklachten gehad, na operatie is dat wel over, maar het blijft een gevoelig punt. Op het moment heb ik naast mijn blaasontsteking ook verschrikkelijke pijn in mijn nieren. En nee, het is geen nierbekkenontsteking, ik heb geen koorts. Om het nog compleet te maken, moet ik ook regelmatig overgeven van de pijn. 

Gisteren had ik hulp van mijn man, dus alles van het weekend is gisteren gelukkig verzonden. Ik heb vanochtend even rustig aan gedaan, ga straks inpakken en heb dan ook openingstijden voor afhalen (tussen 1 en 3). Dat moet ik vol kunnen houden, hoop ik. 

Morgen neem ik een dagje "vrij" van het inpakken. Ik mag mij dan wel op mijn boekhouding storten, dus helemaal vrij is het ook niet. Maar dat kan vanuit huis, toch wat comfortabeler dan de loods. Donderdag zal ik dan wel inpakken als het lukt, of in ieder geval een tijdje zo lang het gaat, en vrijdag moet ik toch echt in de loods zijn ivm leveringen en openingstijden. Als het inpakken dan niet lukt kan mijn man eind van de middag nog helpen, dus alles zou wel voor het weekend verzonden moeten worden.

Mocht deze week je pakje er iets langer over doen dan normaal, sorry! Heeft iets haast, bijvoorbeeld ivm vakantie, laat het dan even weten, dan zorg ik er voor dat dat in ieder geval op tijd weg gaat hier. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgens mij denkt hier helemaal niemand dat je je aanstelt. "Gewone" blaasontsteking is al ellendig, maar wat jij beschrijft is helemaal een drama. 

Heb je niet iets tegen de pijn?

Beterschap!

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .