Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Ja dat klopt :) als het past ( en ik heb dingen die ik kan weggeven) stop ik er iets gratis bij. Op het moment zijn dat ook wat maggierep producten, waaronder hooi. Het is wel uitlopend assortiment, dat bedrijf is er door familie omstandigheden mee gestopt namelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

maggierep... Ik moest hierbij denken aan maggierepen en zag meteen een chocoladereep voor me gemaakt met van die gele Maggie voor in de soep :rits:

Ach ja, karamel met zeezout chocoladerepen zijn helemaal hip, dus wie weet wordt dit de volgende trend...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hahaha ;) Het was oorspronkelijk een bedrijf dat veel producten voor reptielen maakte (nu denk ik aan schildpaddensoep?!). Later zijn ze ook een knaagdieren & konijnenlijn er bij gaan doen, onder de zelfde merknaam. Inderdaad misschien niet de beste keuze, ik had het zelf denk ik een eigen naam gegeven. Maggie-rod ofzo :'D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Net weer een bestelling geplaatst, ze kunnen hierna weer even door met knagen en slopen haha. 

@Evee even een vraag: Het is denk ik niet mogelijk het bij een PostNL post punt te laten bezorgen of wel? Ik laat het nu elke keer thuis bezorgen maar 9 van de 10 keer ben ik niet thuis en leveren ze het af bij de buren. Wat helemaal prima is, we hebben fijne buren. Maar ik vroeg het mezelf af. Hoef ik hun daar ook niet elke keer mee te 'belasten'.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Gerrie Je kunt op de site van PostNL nog aangeven of het naar een ophaalpunt moet, zodra je de Track&Trace code ontvangt. Ik heb mijn spullen ook naar een opvangpunt gestuurd op die manier want ik vond het ook vervelend om mijn buren te komen pesten. Slechtste idee ever trouwens, liep ik met 10 kilo voer te slepen. :') Volgende keer lekker de buren lastig vallen, ha ha.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 uur geleden zei Gerrie:

Net weer een bestelling geplaatst, ze kunnen hierna weer even door met knagen en slopen haha. 

@Evee even een vraag: Het is denk ik niet mogelijk het bij een PostNL post punt te laten bezorgen of wel? Ik laat het nu elke keer thuis bezorgen maar 9 van de 10 keer ben ik niet thuis en leveren ze het af bij de buren. Wat helemaal prima is, we hebben fijne buren. Maar ik vroeg het mezelf af. Hoef ik hun daar ook niet elke keer mee te 'belasten'.

Je kan het ook naar een postpunt laten sturen. 

IS HET MOGELIJK OM DIRECT NAAR EEN POSTNL PUNT TE LATEN VERZENDEN?

Ja, dat is mogelijk. Vul bij het factuuradres jouw eigen gegevens in. Bij het verzendadres vul je ook jouw eigen voor en achternaam in, maar daarbij de bedrijfsnaam van het postNL punt en de verdere adresgegevens van het postNL punt waar het naartoe moet.  Je krijgt per email een track and trace code waarmee je kan zien wanneer het pakketje bij het PostNL punt is aangekomen. Neem bij het afhalen van het pakje jouw legitimatie mee.

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lekker onduidelijk. De vertegenwoordiger van supreme geeft aan dat alleen de 500g fibafirst uit het assortiment van supreme gaat, en dat de 2kg blijft. Hij bied zelfs een aanbieding aan voor de 2kgs. Vervolgens worden die niet geleverd. Vraag ik het na bij de groothandel. Geven ze aan dat het bij hun uit het assortiment gaat...... zucht. Nu dus weer teruggekoppeld naar de vertegenwoordiger met de vraag waar ik dan nog aan die 2kg verpakkingen fibafirst kan komen...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is zo verschrikkelijk koud in de loods dat ik na een uurtje inpakken toch echt naar huis ga. Morgen heb ik hulp en openingstijden, dan moet ik dus echt, maar vandaag ga ik toch een dagje overslaan. Alles wat een snugglesafe / medicijnen / geen kruiden had in de bestelling is verzonden, de uitgebreidere bestellingen zal ik morgen maken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk niet dat de klanten die het carnibest hondenvoer af komen halen op het forum meelezen, maar voor de zekerheid toch even: Carnibest verhoogt de prijzen, vanaf donderdag. Op zich niet zo heel erg, prijzen gaan zo af en toe nou eenmaal omhoog. Alleen verhogen ze de prijzen met ongeveer 30%!!

Omdat wij het wel een echt flinke verhoging vinden weten we niet zeker of wij wel carnibest zullen blijven verkopen en zijn wij op het moment aan het bekijken wat eventuele betaalbare alternatieven zouden zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De komende maanden zijn er wat afwijkende openingstijden en verzenddagen in verband met de feestdagen en een beurs:

- 2 april gesloten, 2e pasen.
- 27 april gesloten, koningsdag.
- 5 t/m 13 mei gesloten ivm beurs.
- 21 mei gesloten, 2e pinksteren.

Bovenstaande dagen zijn wij niet geopend voor afhalen en verzenden wij ook niet. Houd er rekening mee dat op feestdagen postNL vaak ook niet bezorgd, en je pakje er dus een dag langer over kan doen dan gebruikelijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rosewood, elmato en nog een aantal andere leveranciers zijn weer besteld en verwacht ik binnen 1-3 weken binnen te krijgen. Kruiden moet ik ook nog bestellen, maar ik denk dat dat morgen gaat worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We hebben gistermiddag ingepakt, maar vandaag heb ik er geen tijd voor. Straks vrijwilligerswerk doen bij het huifbedrijden en vanmiddag naar het ziekenhuis. Ik breng zo wel de pakjes die gisteren ingepakt zijn naar het postpunt, die gaan dus wel vandaag weg. Maar heb je gisteren eind middag / avond of vanochtend besteld, dan zal het pas morgen verzonden worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voor de mensen die zich afvragen wanneer er nieuwe kruiden binnen komen (goudsbloem, erwten vlokken, johannesbrood, brandnetel etc) ik verwacht het of volgende week binnen te krijgen, of die week er na, 1-2 weken dus.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Lol, ik had van de week bij beaphar besteld. Alleen belden ze dat de nature niet op voorraad was die dag dat ik besteld had, maar pas de volgende dag binnen zou komen. Dus ik gaf aan dat het ook best een dag later mocht, maar dat ging niet meer lukken volgens de mevrouw want het was al doorgezet. Ik dus aangegeven dat ik dat jammer vond, want de nature kan ik ook echt alleen maar bij beaphar zelf bestellen, terwijl veel andere beaphar producten ook nog wel eens via een andere groothandel mee te bestellen zijn.  Niet leverbaar via beaphar houd dus in dat ik het langere tijd niet op voorraad zou hebben, tot ik daar weer zou bestellen. Dat is niet handig. Toen werd ik dus gisteren weer gebeld  dat de bestelling die dag bezorgd zou worden, en ze de nature na zouden sturen, die zou dan vandaag of maandag komen. Een nette oplossing  dus!

Gisteren geen vracht binnen gekregen.

Vanochtend komt het binnen, ik kijk op het pallet, ah mooi de nature zit er toch bij, dan hebben ze het waarschijnlijk er toch bij kunnen zetten!

10 minuten later, de dpd bezorger met een hoop dozen nature :'D

Ehh... ja dit is dus dubbel.

Het is wel allemaal netjes gefactureerd zag ik, dus dat klopt wel. Ik twijfel nu tussen terugsturen, wat ik zonde vind voor het vrouwtje dat er zoveel moeite voor heeft gedaan om het na te sturen, of ik hou het en maak er een leuke actie van ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De kruiden zijn geleverd. Eerst even de bestellingen inpakken en verzenden, dan vanmiddag alles uitzoeken en vanmiddag/vanavond online zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rosewood is gisteren binnen gekomen, maar ik moet het nog uitpakken en controleren. Dat zal vandaag online komen te staan.

Elmato is onderweg, daar was wat mis gegaan waardoor het nog niet verzonden was, maar zij hebben het gisteren alsnog verstuurd. Helaas duurt het wel altijd lang  voor het hier is maar ik hoop het toch deze week binnen te krijgen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rosewood is uitgepakt en ingeruimd. Helaas zijn de trio of fun balls en de summerfield kruiden niet leverbaar. Ik ga het nu allemaal online zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 27-2-2018 at 10:28 zei Evee:

Lekker onduidelijk. De vertegenwoordiger van supreme geeft aan dat alleen de 500g fibafirst uit het assortiment van supreme gaat, en dat de 2kg blijft. Hij bied zelfs een aanbieding aan voor de 2kgs. Vervolgens worden die niet geleverd. Vraag ik het na bij de groothandel. Geven ze aan dat het bij hun uit het assortiment gaat...... zucht. Nu dus weer teruggekoppeld naar de vertegenwoordiger met de vraag waar ik dan nog aan die 2kg verpakkingen fibafirst kan komen...

Beetje laat, maar ik heb ze toen "bij ons" in die loods zien staan. Ook 1 doos mogen kopen toen :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Domino:

Beetje laat, maar ik heb ze toen "bij ons" in die loods zien staan. Ook 1 doos mogen kopen toen :)

Heb de 2kg verpakkigen inmiddels ook weer binnen :) ze gingen gelukkig toch niet uit het assortimen maar waren toen niet leverbaar

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Elmato maakt er een potje van.

Eerst hadden ze mijn bestelling niet ontvangen. Na 1,5 week gemaild, toen hebben ze het alsnog er in gezet en kreeg ik netjes de factuur, die ik direct betaald heb, ze verzenden namelijk pas na betaling. Dat was inmiddels ook weer 2 weken geleden. Eind vorige week gemaild wanneer ze de levering verwachtten, aangezien wij er volgende week ook niet zijn. Niets gehoord. Gisteren gebeld, blijkt dat het dus nog niet verzonden was bij hun. Ze zouden het gisteren wel alsnog kunnen versturen, maar dan zou het volgende week bezorgd worden - precies als wij er niet zijn - .... zucht. Nou heb ik de afspraak gemaakt dat zij het wel alvast versturen, maar duidelijk aan de transporteur doorgeven dat het pas maandag 14 mei bezorgd mag worden.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi! Tijdje afwezig geweest hier, maar wilde toch graag mijn konijnen weer verwennen met wat leuk speelgoed van BunnyBunch.
Ook hebben zij een nieuwe waterbak nodig, ik heb in het verleden hier ooit een watersilo besteld die ik heel handig vond. Ik kan hem nu echter niet meer vinden op de website, verkopen jullie die niet meer?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De maya watersilo bedoel je denk ik? Helaas is die uit het assortiment bij de groothandel (volgens mij wordt hij niet meer gemaakt). Er zijn wel alternatieven, maar die zijn een heel stuk duurder en heb ik om die reden ook nog niet in het assortiment opgenomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ah wat jammer, maar begrijp dat je hem niet in je assortiment opneemt als andere soortgelijke producten zoveel meer kosten.
Dan ga ik voor de watersilo ergens anders kijken, maar het leukste speelgoed hebben ze toch wel op BunnyBunch vind ik :$

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .