Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Als het goed is komt er vandaag een levering binnen met oa. back 2 nature en een boel speeltjes, hooi en accessoires. Ook heb ik nieuwe plasmatten en mutsen binnen, die moet ik nog wel op de foto zetten voor ze online kunnen.

Ik ga proberen vandaag een bestelling kruiden de deur uit te doen, ik hoop dat die dan volgende week binnenkomen. Als ze er zijn plaats ik een berichtje.

Verder ga ik in de loop van de week ook weer bij rosewood en elmato bestellen. Dat duurt beide altijd wel lang voor het binnen is (2 weken)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En het Barn-I kruidenhooi komt dat dan ook weer binnen? :D 
Ik wilde het pakket bestellen van alle vijf de soorten bij elkaar maar die is niet op voorraad zag ik. 

Dan wacht ik namelijk nog even met  bestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oww ik denk dat ik nog wel genoeg voorraad heb om die weer online te zetten. Het is soms een beetje schuiven met dat hooi, de ene keer gaan losse zakken beter en moet ik de sets offline halen om daar genoeg van te hebben en de andere keer precies andersom :) Ik zal het straks even nakijken. Ik moet ook nog de vracht online zetten die vandaag is binnengekomen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
37 minuten geleden zei Gerrie:

Helemaal goed! Bedankt

Ze staan weer online!

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Kruiden zijn besteld maar ik kreeg net melding dat de A-kwaliteit paardenbloem van afgelopen seizoen op is. Pas in juni is er weer nieuwe oogst 2018 te bestellen. Ik heb nu dus als alternatief de "normale" kwaliteit paardenbloem besteld. Dat kan meevallen, maar kan ook tegenvallen. Hoe het is weet ik natuurlijk pas als het binnen is. Maar het leek mij beter om toch een alternatief te hebben, dan om tot juni nee te moeten verkopen ;)

Ik verwacht de kruiden volgende week binnen te krijgen, welke dag is altijd een beetje een verrassing haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van aardbeienblad moest je toch ook over op B-kwaliteit? Ik vond dat erg meevallen, het zag er goed uit.

Maar het is natuurlijk afwachten wat je binnen krijgt. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Klopt, aardbeiblad is nu ook de "normale" kwaliteit, de B keus dus, in plaats van de A-kwaliteit. Die valt inderdaad mee, is eigenlijk alleen iets stoffiger en de blaadjes zijn wat meer gebroken, dan bij de a-keuze.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het postpunt waar wij de pakjes brengen is op het moment gesloten. Dat is een attent supermarkt die gaat verbouwen (asbest dak vervangen en ombouw naar een Spar supermarkt). Omdat de supermarkt gesloten is, zijn alle voorzieningen daar ook weg nu (geen postpunt, geen pinautomaat, geen ov oplaadpunt etc). Gelijk niets meer op het dorp hier haha :'D

Sinds afgelopen vrijdag moet ik de pakjes nu naar een postpunt in Kamperland, een dorp verder dus, brengen. Bij dat postpunt zijn ze niet echt grote hoeveelheden pakjes gewend dus ik hoop maar dat het allemaal een beetje goed loopt.

Het lukt mij ook niet om daar 2x per dag aan te leveren, zoals ik bij ons eigen postpunt deed. Ze halen nu ook geen 2x meer op op ons eiland. Ik breng de pakjes dus maar 1x per dag. Ik heb in ieder geval mijn best gedaan door het overal duidelijk aan te geven (bij het postpunt en bij PostNL). Pas 16 februari is ons eigen postpunt weer open.  Het is een rustige tijd van het jaar voor ons nu, dus ik hoop dat de problemen mee gaan vallen. Maar mocht je pakje er een dag langer over doen bij PostNL, dan is de kans groot dat het dus een dag langer bij het postpunt stond voor het de verwerking in ging.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik mis het postpunt bij onze supermarkt nu al :'D

Gisteren stond ik bij het postpunt voor een dichte deur, blijkt dat ze tussen 12 en 13 uur gesloten zijn om te lunchen. Ook zijn ze woensdagmiddag dicht, en ik vermoed dat de post die dag dan ook niet opgehaald zal worden daar... dus dan zou de komende weken de woensdag geen verzenddag meer zijn. Dat zal ik in ieder geval vanmiddag even navragen als ik de pakjes breng. Wat een gedoe haha. Ik zal blij zijn als het 16 februari is en de supermarkt tegenover ons weer open is :'D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag verzend ik niet, omdat t niet weg gaat bij het postpunt. Morgen pak ik wel weer in. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De kruiden zijn zojuist bezorgd! Het zijn 3 pallets met zakken, elk 2 meter hoog gestapeld. Ik denk dat jullie snappen dat ik eerst inpak wat er gisteren& vandaag besteld is, en de kruiden eind van de middag / vanavond pas uitzoek en online zet :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op de pakbon van elmato die ik in de mail kreeg zie ik dat de elmato grashuis XL weer niet leverbaar is. Aangezien dat de laatste paar leveringen ook zo was, maar er toen wel de belofte was dat ze weer zouden komen, heb ik ook nu weer navraag gedaan. Ik vrees een beetje dat ze uit het assortiment gaan daar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mocht je kans willen maken op het terra expert pakket dat wij weggeven via facebook, reageer dan op dit facebookberichtje op onze pagina:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het verschil tussen paardenbloem A keuze, en B keuze:

image.png

Er is echt nog maar een klein beetje A keuze, verder is het dus tot aan juni B keuze.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dat ziet er behoorlijk anders uit. Ik ben wel benieuwd of het ook anders smaakt. Heb je dat al getest @Evee;p Of je konijnen laten testen?

Ze zijn hier in ieder geval erg enthousiast over de A-kwaliteit paardenbloem :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik bestel niet zo vaak paardenbloem omdat ik blijkbaar jarenlang B-keuze gehad heb her en der vandaan en ik vind het heel irritant voeren omdat het zo aan elkaar blijft plakken, maar had nu wel een zak A keuze en ik vind het zelf echt veel mooier spul. Of de konijnen het ook lekkerder vinden weet ik niet xD 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Lienappelsien

Ik heb het nog niet op mijn konijnen getest, nou moet ik wel zeggen dat het niet zulke moeilijke eters zijn. Ik vermoed dat ze het dus ook gewoon wel zullen eten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag ook geen verzendingen, volgende week woensdag ook nog niet. Volgende week donderdag gaat als het goed is de supermarkt hier weer open en kan ik weer gewoon normaal aanleveren.

Vandaag even een thuiswerkdag, ik heb een bulk emails te beantwoorden, de nieuwsbrief is veel te laat en verder nog genoeg klusjes!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Komende woensdag zal de website een tijd offline gaan in verband met verhuizing naar een ander serverplatform.

Dat is de laatste woensdag dat ik niet verzend, als het goed is gaat namelijk op donderdag de 15e ons gewone postpunt weer open. Dan kan ik weer gewoon alle 5 de doordeweekse dagen aanleveren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Gisteren heeft een medewerker van het postpunt in kamperland, waar ik nu tijdelijk de pakjes breng, een fout gemaakt bij het scannen waardoor 11 pakjes zijn aangepakt voor afhalen op dat postpunt ipv aangepakt voor verzending. Ze hebben het hersteld, maar in de track and trace gegevens staat nog steeds als bezorgadres het adres in Kamperland. Dat gaat er ook echt niet uit.

De pakjes zullen vandaag wel op het gewone bezorgadres afgegeven worden.

Ik hoef gelukkig alleen vandaag nog met de pakjes naar kamperland, morgen kan ik niet verzenden ivm de verhuizing van de server en de beperkte openingstijden van dat postpunt, en als het goed is is donderdag ons eigen vertrouwde postpunt in het dorp weer open.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rosewood is nog steeds niet binnen. Ik verwacht weer een compleet herpakt pallet met douane tape er omheen binnen te krijgen :'D  Vorige keer was ik ook al de klos daarmee. Waarschijnlijk zien alle konijnensnoepjes en kruiden er verdacht uit op de scans ofzo....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rosewood is vandaag ook eindelijk binnen gekomen. Ik zal het morgen allemaal uitpakken en online zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2/1/2018 at 17:21 zei Lienappelsien:

Dat ziet er behoorlijk anders uit. Ik ben wel benieuwd of het ook anders smaakt. Heb je dat al getest @Evee;p Of je konijnen laten testen?

Ze zijn hier in ieder geval erg enthousiast over de A-kwaliteit paardenbloem :) 

Mijn konijnen eten er gewoon zonder problemen van :)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mijn eerste Bunnybunch bestelling is een feit! Kreeg alles vandaag binnen en ben er heel blij mee, maar klopt het dat er een gratis zak hooi bij zat? Ik heb hem niet besteld, niet betaald en hij staat niet op de factuur. Wel blij mee want dan kan ik even kijken welk hooi ze beter eten; ik heb ook supermarkt hooi in huis gehaald om mee te beginnen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .