Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Proefzakje kruidenpallets is een hit hier...een HIT. Als ik dat zakje pak en in de serre op de bank ga zitten, dan zit Twiggy zowat in mijn haar en zelfs bange poeperd Brammetje springt zowaar op de bank om zijn twee voorpootjes
praktisch om m'n nek heen te leggen...te schattig overigens..;)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Fijn om te lezen! Ze zijn nieuw in ons assortiment, vandaar dat we er proefzakjes van gemaakt hebben om de klanten er mee te laten kennismaken. Vind zelf kruiden in pelletvorm altijd ideale beloningen, fijn om te lezen dat jouw konijnen ze ook zo lekker vinden!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

4 oktober is het weer zo ver, dierendag!

Wil je iets leuks of lekkers bestellen voor jouw konijn of cavia?

Gebruik dan nu kortingscode DD14 in onze webwinkel op bunnybunch.nl voor 2,50 korting op je bestelling!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Als je vandaag besteld en betaald via ideal of paypal wordt het vandaag nog verzonden ja.  Dit als je voor 4 uur besteld voor kleine bestellingen, en voor 1 uur voor grote bestellingen zoals hokken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ook, maar PostNL in combinatie met mij gaat niet zo uh.. heel goed :P Ze krijgen morgen een nieuwe kans. Ik heb trouwens te veel korting gekregen. Ipv 2,50 heel wat meer..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Jeej. Weer een heel pakket aan kruiden en hooi besteld. Ben benieuwd wat mevrouw ervan vindt. Ze is ontzettend kieskeurig! Maar de paardenbloem is sowieso lekker dus daar weer 500gram van besteld. Fijn dat jullie zoveel keus hebben:)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoewel ik ontzettend blij ben dat er zoveel besteld wordt in onze webwinkel, is het vandaag wel echt extreem haha. Heb een enorme stapel bestellingen in te pakken en ze blijven maar binnen komen. Zit iedereen met dit weer binnen lekkere dingen voor zijn konijn te bestellen?  Nog even en ik moet personeel aan gaan nemen ;)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oei Eef sorrie wilde je geen extra werk bezorgen.

Maar ik had al een tijdje een verlanglijstje klaar liggen en nu Mamski ziek is dacht ik die cranberries en de rest maar even samen te bestellen.

Knuffels belleke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha geeft niets hoor, het is allemaal goedgekomen, alles is ingepakt nu en nog tijd over, dus als er nog iemand wil bestellen, ga je gang. Als je voor 4 uur besteld en betaald gaat het vandaag nog mee met postnl :)

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha geeft niets hoor, het is allemaal goedgekomen, alles is ingepakt nu en nog tijd over, dus als er nog iemand wil bestellen, ga je gang. Als je voor 4 uur besteld en betaald gaat het vandaag nog mee met postnl :)

Heb gisteren meteen de overschrijving op de bus gedaan. Hoop dat de bank het meteen verwerkt dan krijg ik snel mijn pakketje.

Knuffels Belleke

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

zaterdag pakket ontvangen... echt leuk!  :D

heb de helft in een doos gedaan voor volgende week, dan wissel ik het speelgoed en de kruiden om. Deze week hebben ze:

- groene tunnel die je van vorm kan veranderen (erg in trek! wordt wel wat aan geknabbeld maar niet echt veel),

- trappetje met houtschors treden, beetje erg stijl, ik dacht dat ze er over heen zouden kunnen en weer naar beneden maar dat doen/durven ze nog niet. Ze knagen wel aan het schors dus dat bevalt kennelijk ook goed en ze kunnen er ook leuk onder door

- houten plateautje/krukje... wordt volop aan geknaagd en op gezeten. Ze eten er ook aan (zie foto in album)

- eet-speelgoed-ding met verschillende verstopplekken waarvoor ze de knoppen moeten wegduwen. Ook erg leuk. Ze zitten dan te krabben, bijten en duwen tot ze de kruiden eronder vinden. 

- houten klompje vliegt af en toe door het hok en wordt dus ook gebruikt net als de wilgentakjes en bal van wilgentakken is al gehalveerd :P

mijn favoriet is de clicker en targetstok. Ik merk nu al dat ik veel meer interactie met ze heb en ze veel tammer zijn geworden. ze vinden het ook erg leuk. het schepje wat ik heb gekocht om de kooi mee schoon te maken is ook erg handig. eerder zat ik met blik (van stoffer en..) maar dit is een veel mooier formaatje. 

erg tevreden dus, ook over de service. Perfect en snel. en ook nog een leuk proefzakje kruidenmuesli. 

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .