Spring naar bijdragen

Recommended Posts

Mocht je pakketje er al lang zijn, maar je opeens een mail met de track&trace ontvangen, dan komt dat hier door:

Citaat

Van een klein aantal zendingen is er tussen de periode van 1 tm/ 3 december mogelijk geen Track & Trace e-mail verstuurd. Excuses hiervoor. Wij hebben dit zojuist hersteld. Houd er rekening mee dat jouw klant eventueel contact met jou kan opnemen omtrent een zending die reeds is afgeleverd of al verder in het verzendproces bevindt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 6-12-2017 at 09:53 zei Evee:

Vanaf vandaag pak ik bij elke bestelling een gratis zakje kerstknabbels in :)

Op=op, maar ik hoop natuurlijk dat ik in ieder geval genoeg heb voor de komende 1,5-2 weken.

De konijnen vinden ze erg lekker. Ze gingen er meteen met de buit vandoor! Bedankt!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het blijft komen met de meldingen bij PostNL :)  vandaag zijn het glibberende postbodes waardoor de pakjes er langer over kunnen doen:

Citaat

Door het slechte weer is er vandaag mogelijke vertraging in de bezorging van pakketten in het hele land.

De pakketbezorgers van PostNL doen er alles aan om alle pakketten vandaag te bezorgen, maar zijn beperkt door de weersomstandigheden. De veiligheid van de bezorgers staat hierin uiteraard voorop.  Excuses voor het ongemak.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Helaas ga ik zonder de 10kg zakken science selective komen te zitten. De laatste 2x was het al niet leverbaar vanuit de groothandel. En nu ook weer.

Ik kan het nog wel ergens anders bestellen, maar dan betaal ik inkoop (ex btw) de prijs waarvoor ik het in de webwinkel verkoop heb staan en verlies ik er dus geld op. Dat ga ik dus niet doen. Ik hoop dat ik volgende week nog wel voorraad binnen kan krijgen. Mocht dat niet lukken ga ik kijken of ik anders een 2 voor prijs op de 5 kg zakken kan zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het merk maggierep gaat uit het assortiment. Het is een familiebedrijf en door ziekte in de familie heeft het bedrijf besloten te stoppen. De laatste voorraad staat voor leuke, voordelige prijzen in de webwinkel:

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/aanbiedingen.html

Van dit merk hebben wij bodembedekking, brokken, hooi, alfalfapellets en hooipellets te koop.

Het hooi zijn echt lange, stevige stengels. Geen fijngehakseld hooi dus. Het is niet het groenste hooi, maar dat zegt natuurlijk niets over de voedingsstoffen. Mijn konijnen vinden het in ieder geval lekker en door de handige lange stengels is het ook fijn hooi om bijv. hooiballen van te maken of andere knutseldingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De kerstspulletjes verkopen goed, een aantal dingen zijn al (bijna) uitverkocht. Wil je nog kerstspulletjes bestellen, wees er dan op tijd bij!

Er is nog:
1 rosewood eetbare cadeaubox
1 mistletoe nibbler
1 kerstpakket

Nog een paar wooden christmas nibblers, een paar sneeuwpopjes, een paar sneeuwmannetjes.

De rosewood kerststal en de christmas cracker zijn al uitverkocht. Ook de verwen-emmers zijn op. Misschien dat het daar nog wel van lukt om nieuwe te maken, anders wordt dat in mijn vakantie pas (tussen kerst en oud en nieuw).

Op het moment krijg je nog gratis kerstknabbels bij de bestelling, maar ook die raken een eind op. Ik hoop / denk dat ik tot eind deze week red, maar niet genoeg heb om ze volgende week ook nog bij de bestellingen te stoppen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De eetbare cadeaubox, mistletoe nibbler, het kerstpakket, de kerststal en de christmas cracker zijn nu uitverkocht.

De 10 kg zakken supreme ook. Ik heb een aanbieding voor 2x5kg gemaakt. Daar heb ik nu ook niet mega veel van op voorraad, maar komt als het goed is morgen nog wel een levering van binnen.

Wat is er nog wel aan kerstproducten:

- Rosewood Eetbare kerstboom
- Happy Pet wooden christmas nibblers
- Rosewood Denneappel sneeuwpopje (=bijna op)
- Rosewood Wilgen kerstmandje
- Rosewood Sneeuwballen
- Rosewood Kerstsok (= afgeprijsd)
- Rosewood Kerstknabbels (= bijna op)
- Rosewood Sneeuwman (= bijna op)

En we hebben nog wel verschillende bel / klokvormige en producten in het assortiment zitten, die we het hele jaar door verkopen. Ook de kransen (willow ring en alfalfa ring) die bij de kerstspulletjes staan verkopen we het hele jaar. Voor de eetbare cadeaubox is de rosewood hay cube een alternatief product.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Beaphar is eindelijk binnengekomen! Ik ga het nu allemaal online zetten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is gisteren en vandaag zo ontzettend veel besteld, dat ik het niet weg ga krijgen. De eerste rit pakjes is al naar het postpunt gebracht. Met de tweede lichting ben ik nu bezig. De bestellingen die vanmiddag geplaatst zijn / worden zullen waarschijnlijk pas maandag verzonden worden. Ik kan vandaag helaas ook niet langer doorwerken om het alsnog weg te krijgen aangezien we een weekendje weg gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag is de laatste verzenddag voor kerst. Volgende week zijn wij gesloten.

Bestel (en betaal) je vandaag voor 16:00 dan versturen wij de bestelling vandaag nog. Wij kunnen niet garanderen dat het er ook echt voor kerst is, aangezien het erg druk is bij PostNL.

Onze volgende verzenddag is op dinsdag 2 januari. Die dag zijn wij ook geopend voor het afhalen van bestellingen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Konijnenliefhebber1993:

@Evee

Heb jij toevallig ook nog proefzakjes van de graanvrije brokken?

Want ik wil mijn konijnen graag op graan vrij zetten. Het liefst op Terra. Maar wil ze allemaal wel eens proberen

Er zitten er een aantal in het testpakket:

https://www.bunnybunch.nl/konijnenhokken/konijnenvoer-testpakket.html

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Alles wat vorige week besteld is, tot aan zondag 31 december 11 uur is nu ingepakt en verzonden of staat klaar om straks mee te gaan naar het postpunt.  Ik heb nu de bestellingen geprint vanaf zondag 11 uur tot aan nu, maar dat zijn er nog zo veel dat ik die nooit meer allemaal weg krijg vandaag. De meeste daarvan zullen dus pas morgen verzonden worden :)  Houd er dus rekening mee dat als je nu besteld, het ietsje langer kan duren dan normaal voor het pakje binnen komt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat het vandaag lukt om de achterstand weg te hebben. Er zijn wel redelijk wat bestellingen maar niet zo veel kruiden (en dat kost de meeste tijd om te verpakken). Moet gaan lukken dus!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Per 1 januari zijn wij gestopt met de verkoop van maatwerk konijnenhokken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

In hoeverre verschilt de ‘grasmix’ nou eigenlijk van hooi? Het is gedroogd gras met nog wat dingen er door. Maar ‘gedroogd gras’ is toch gewoon ‘hooi’? ;) Het ziet er wel iets anders uit dan gewoon hooi en het ruikt kruidiger, maar die vraag blijft toch bij me hangen. Hooistukjes met andere dingen gemixt?

Loetje en Pluis krijgen het nu al een tijdje elke dag samen met wat andere kruiden. Zij eten amper hooi, maar de grasmix eten ze wel op. :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De grasmix zou je inderdaad ook hooimix kunnen noemen :) Het is wat minder ver gedroogd dan hooi, iets groener en verser dus, en er zitten nog pellets tussen met geperst gras. Dus het is korte stukjes gras (of hooi, net hoe je het wil noemen) met af en toe een graspellet er tussen. Je zou grasmix inderdaad kunnen geven als hooivervanger. Het heeft zowel de nodige vezels als de "verplichting" er goed op te kauwen (de tanden slijten er dus ook op).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Haha ok. Ja ik vind het fijn dat ze dit wél eten. Ze krijgen het natuurlijk beperkt, een flinke hand per dag, maar het scheelt toch :) 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie dat een hoop kruiden (in ieder geval die ik wil ;) ) uitverkocht zijn.

Wanneer komen ze weer online? Ik heb vooral interesse in weegbree, kamille, brandnetel, en nog wat meer...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Weegbree staat een restje van online (nog ongeveer 5 kg). Kamille en brandnetel komt pas weer na onze vakantie binnen, dus eind januari pas. Ik weet niet welke hoeveelheden je zou willen bestellen?  Ik heb nog wel een heel klein beetje kamille (ivm bloemenmixen) en echt een bodempje brandnetel staan (ik denk dat dat niet eens 100 gram is).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Volgende week zijn wij een weekje dicht ivm vakantie.

Omdat ik veel spullen uit het buitenland haal, is het voor mij met de feestdagen en nu met onze vakantie lastig om te bestellen, omdat als dat mis loopt gua levertijd (en die kans is groot) dan staat het voor de deur als wij op vakantie zijn. Dan moet ik mijn ouders inschakelen om het binnen te halen, een van mijn buren opbellen om dat te doen (en die zijn er ook niet blij mee als het daar dan een week moet staan) of word het weer terug meegenomen door de vervoerder. Dat schiet niet op natuurlijk. Daarom nu dus wat dingen beperkt op voorraad. De supreme selective 10kg's zijn overigens wel gewoon weer op voorraad.

Na de vakantie ga ik weer vanalles  bestellen: elmato, rosewood, kruidenvoorraad etc. Ik verwacht dat dat dan allemaal rond eind januari binnen komt en dat we dan weer een beetje op orde zijn qua voorraad :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat we overigens wel ruim hebben qua kruiden op dit moment:
rode biet, korenbloem, wortelblokjes, grasmix, luzernemix, herfstmix, luzerne, kruidenpellets, aardbeiblad, pastinaak, graspellets, paardenbloem, zonnebloem en appelblokjes. Van de rest van de kruiden die op voorraad staan is er nog een beperkte voorraad op het moment en een aantal dingen zijn uitverkocht (Peterselie, cranberry, moestuin mix, kamille, goudsbloem, erwt en brandnetel)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Op zich kan ik nog wel even vooruit, zal opnieuw kijken of ik een selectie kan maken en anders wacht ik tot na je vakantie. Ik denk dat ik allemaal de kruiden koos die uitverkocht waren. Ook een talent. ;p:'D

• Haha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Besteld! Maar heeft geen haast, word eerst maar beter. ;)

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

We zijn weer thuis! En we zijn weer bij met inpakken en verzenden van de bestellingen! (ik had hulp haha!)

Er staat wel echt heeel veel nu bij het postpunt hier, ik weet niet zeker of ze dat allemaal vandaag mee gaan nemen. Het kan dus zijn dat de bezorging van postnl wel een dagje trager is. Maar van ons uit is het in ieder geval al allemaal naar het postpunt gebracht!

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

• Nieuwe aanmaken...

Important Information

Onze website website maakt gebruik van cookies. Meer informatie hierover lees je bij onze privacy policy Privacybeleid .